neděle 28. února 2016

Červená & Bílá


Máme tu očekávanou "Minikolekci" a světe div se, za diamanty je pouze jeden kousek, což je, alespoň tedy pro mě, velmi milé překvapení. Nákupem v novém obchodě pojmenovaném "Červená & Bílá" nám do šatníku přibude pár svěžích folklorních etno věciček....


....a já su holka z Moravy a mně se to líbí :))) Oželela bych pugétek do hlavy, ten mi tam nějak neštimuje, ani barvou, ani umístěním (jak kdyby nám to rašilo přímo z kebule) a nelíbí se mi taška - vzor úplně mimo mísu, neladí s oblečením, zbytečně velká. Naopak moc se mi líbí obě košile, úplně je vidím s riflovými zvoňáky....

... no a tady jedna reálná předloha, která na mě na googlu vyskočila. Podobných tam bylo spousta a moc mě mrzí, že nám v kolekci skončily pouze tyto tři outfity. Že by na nic většího nebyl čas, protože nám třeba připravují Velikonoce?!



.... a budeme jako kraslice :)))

4 komentáře:

  1. Ajaj, to snad ne. Ty prostřední šaty(?) se mi vůbec nelíbí! :O
    No nechám se překvpait až se vrátím domů. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to přijde lehce "Marfušoidní", ale třeba nás ještě překvapí, jestli mile, toť otázka. :D

      Vymazat
  2. Opět super komentář Isabellko :) Kytka dle mého není špatná, bude se dát hezky použít v jiných outfitech, věcí na hlavu není nikdy dost :D Škoda, že opravdu nedali více kousku, protože je to krásné a zajímavé oblečení, které tu ještě nebylo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Zuzanko, taky si myslím, že je to příjemné oživení našeho šatníku. Snad naši milí kreativci nepoleví, jen by se příště mohli rozšoupnout ještě trošku víc :D

      Vymazat