středa 2. března 2016

Den žen


Tak vám, naši milí tvůrci, za všechny ženy tady, pěkně děkuju, jen jste nám k tomu mohli každé přibalit ještě tak aspoň 300 diamantů, abychom z té akce taky něco měly. Nějak se nemůžu zbavit pocitu, že si bez dia opět ani neškrtnu. Nechci to zakřiknout, ale zatím to vypadá, že místo obvyklého jednoho hodu zdarma denně, který jsme v dřívějších akcích tohoto typu dostaly přidělen, dostaneme tentokrát hodů zdarma 5 ? To je určitě pozitivní změna, mně je to ale stejně prd platné, ta kostka má se mnou nějaký osobní problém......nemá mě ráda !!!

Takže holky, motyky, lopaty, krumpáče, rýče nažhavit a jde se na to..... Čeká na nás 6 zahrad a 6 vážně povedených outfitů, zryjem to tu křížem krážem a to by bylo, abychom z toho aspoň něco nevydolovaly. Komu se povede kompletně splundrovat všechny zahrady, získá speciální účes....


A co že to na nás v jednotlivých zahradách čeká?

Zahrada č. 1 - nádherný metalický outfit jemné pudrové barvy (jen tak mimochodem, tyto barvy mají být tuto sezonu mimořádně in), není co vytknout, opravdu povedený. K outfitu jsem použila rozevlátý prémiový účes, takže holky krtkujte, stojí za to ;)


Zahrada č. 2 - červené šaty ozvláštněné metalickými proužky, trošku mi vadí ozobaný spodní lem (v této zahradě nejspíš problém s hlodavci), s doplňky nemám problém, ale zase ty NOHY !!! Už zase křížíme! (pozn. na zahradu umístit toy toyku). Nevím jak vy, ale já se tuhle pózu prostě asi nenaučím mít ráda :)))


Zahrada č. 3 - černý "sádlo-máslo" modýlek, od pasu nahoru super, od pasu dolů se to zas tak moc nepovedlo. Nudné černé kalhoty, kterých máme plný šatník, navíc ne příliš lichotivého střihu (zdá se mi to, nebo mi opravdu dělají velkou p.... sedinku? jestli to tady moc nepřehání s hnojivem.), zkrátka další zcela zbytečný kousek. Zbytek naopak super, vypíchla bych síťovaný top, boty a originální obojek.

Zahrada č. 4 - nádherné splývavé šaty a další krásná barvička, vhodně zvolené doplňky podtrhují celkový dojem, nádhera. Nemám co vytknout a určitě tu někde cítím levanduli (sem se určitě chystám, tohle bude relax holky, tak ne že mi to tady moc rozryjete) ;). 


Zahrada č. 5 - zajímavě řešené transparentní černé šaty (myslíte, že pod tím má kalhotky?), teď tak přemýšlím, jestli se mi to líbí nebo ne, ale jo, je to tak zvláštní, až je to hezký (to bude nejspíš kousek pro fajnšmekry). Já se raději držím toho líbivějšího středního proudu, ale uznávám, že své kouzlo to má. A pozor, jsou k tomu i černé drápky.


Zahrada č. 6 - no ale tohle, tak tyhle šaty jsou zkrátka skvost, nádherná barva, super střih a člověk by si ani nevšiml, že opět křížíme nožky. Kabelku bych asi dala jinou, ale tenhle unikát se v šatníku taky určitě neztratí, prstýnek super, jen jsem zatím nepřišla na to, jak ho nosit s těmito šaty, nějak mi tam pořád zavazí ta vlečka. Outfit jsem opět doplnila prémiovým účesem, tentokrát v blond verzi. Jednoduše nádhera, bohužel ale až sem se nejspíš neprokopu.


Hodně štěstí ♥

5 komentářů:

  1. To jsme na tom stejně milá Is.:-D :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Některé šaty jsou vážně hezké, ale já je moc nevyužiju - vždycky jsem radši za sukni a top, což můžu pak použít i jinak - a ty vlasy se mi teda vůbec nelíbí. :D Třeba si časem zvyknu, protože pro je teď úplně nejlepší drdol z koberce. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí 1., 4. a ty poslední, ale počítám, že se stejně nedostanu dál jak do jedné max dvou zahrádek. Účes se mi líbí, ale taková hitparáda, že bych ho musela mít, to taky není. Já pořád čekám na teleport, už by měl pomalu přijít na řadu, ne!? :D

      Vymazat
    2. Noo, mě je asi jedno jaký to bude styl akce, hlavně ať je nějaké normální oblečení. :(

      Vymazat