úterý 15. března 2016

Jaro

Tak teda nevím jak vy, dámy, ale pro mě jedno velké zklamání ! Čekala jsem jednu z těch smysluplnějších akcí jako je sbírání dárků nebo teleport, ty tu dlouho nebyly, ale další "škatule", která tu byla nedávno, tak ta by mě nenapadla. Korunu tomu nasadil obchod s jarní minikolekcí, kde opět sklouzáváme do starých  "diamantových" kolejí. Tak se na to jdeme aspoň podívat....


V rychlosti shrneme princip této akce: Každých 6 hodin můžeme zdarma otevřít krabici (samozřejmě s použitím diamantů ji můžete otevřít kdykoliv). V krabici jsou ukryty různé odměny, my se teď zaměříme na prázdné košíky a co s nimi: pokud na vás tedy vyskočí prázdný košíček, můžeme ho vyměnit za košík plný kytek, který se nám různě ve hře objevuje (stačí opakovaně klikat na profil lady a on se mrcha ukáže). Květinové košíky potom můžeme směňovat za odměny zobrazené pod krabicí....


Komu se podaří přemluvit škatuli, aby mu dobrovolně, bez mučení a nejlíp bez použití dia (to je blbej vtip :) science fiction) dala 42 košíků, podaří se mu zkompletovat tento outfit, který pravděpodobně vznikl genetickým křížením popových div Taylor Swift a Ariany Grande... Líbí se mi barevný kontrast topu a sukně (ale co zase ta noha!), šperky jsou tuctové, playboy ouška dobrý, ty ještě v šatníku nemám, účes super, drápky už mám - nenadchne, neurazí....



...poslední položkou v košíkových odměnách je tohle jarní pozadí na profil s roztomilým ježurou - dobrý, ale nic extra to teda není...


Daleko víc na mě zapůsobily další věci, které jsou v krabici ukryté. Kromě těch všem známých zbytečností jako jsou dolary, bonusy popularity, energie atd. na vás můžou vyskočit i svěží jarní doplňky do vašeho apartmánu. Pokusila jsem se to trošku zmapovat a tady je náhled....

Tapeta a podlaha:


Nábytek, doplňky a dekorace:


Další roztomilé blbinky (to lůžko je prý gauč, kdyby ho někdo hledal v inventáři):


A co by to bylo za jarní zahradu bez nějaké té zeleně (budu si muset dát přestávku, jsem přetažená, keříky mi připomínají mužský falus, jen těch koulí jen tam nějak moc):


Sečteno, podtrženo, s účesem jsem se rozloučila a budu doufat, že na mě škatulka bude hodná. Tak a teď jdem kouknout na tu slavnou minikolekci v obchoďáku....


Máme tu 18 věcí, z toho 7 za dolary, 4 za smaragdy a 7 za dia. Po milém překvapení v podobě folklorního obchůdku, kdy byla za dia pouze jedna věc, se nám to opět začíná nebezpečně naklánět k té temné diamantové straně.

Z celé kolekce jsem poskládala 6 outfitů, ve hře je samozřejmě víc barevných kombinací, já zvolila vždy jen jednu variantu....

1. outfit - Indiana Jones je můj oblíbený hrdina, takže klobouk super, náhrdelník super, boty dobrý, sukně jednoduchá černá, ale dobře kombinovatelná, no a teď se dostávám ke kabátu (tzv. válečný veterán), jehož součástí je vimplantovaná černá halenka, kabelka a ruka s náramkem (spíš 2D pařát), ta se vážně nepovedla a ke zbytku těla se nehodí. Druhá ruka je jakoby schovaná pod ležérně přehozeným kabátem a drží kabelku, možná by bylo lepší, kdyby jí aspoň kousek vykukoval, prázdný rukáv by tak nepůsobil dojmem, jako bychom o svoji druhou končetinu někde přišly.

2. outfit - červené šaty asymetrického střihu s bonusovými nožkami a botami nejsou můj šálek čaje, kabelka nic extra, ale občas se taková jednoduchá hodí, kožená bunda přes ramena je super (a je za dolary), ta se mi líbí moc.

3. outfit - tohle se mi líbí, halenka s kimono-rukávy je mi sympatická, k tomu ladící vzorovaná pouzdrová sukně (brala bych i v reálu) a obyčejné lodičky nic nezkazí.


4. outfit - rozervaných riflí podobného střihu mám plný šatník, takže pro mě naprosto zbytečný kousek a fakt nechápu, čím jsou tak vyjímečné, že za ten hadr chtějí 7 dia. Další lodičky, které se mezi ostatními ztratí, ale jsou za dolary, tak si trošku zvýšíme popularitu. Bunda, nejsem fanda tady těch amerických high school bundiček, nelíbí se mi to, ale tady aspoň ty ruce, které jsou součástí bundy, vypadají, že k tělu patří.

5. outfit - obyčejná černá halenka (stejně jako bílá) se neztratí, dá se dobře kombinovat takřka s čímkoliv, takže za mě určitě ano, květovaná bunda s gestem "V" jako Victoria (pro nezasvěcené = Vítězství), které si teď naši kreativci nějak moc oblíbili, se mi nelíbí (možná by to mohl být zajímavý kousek, pokud by nám tam zvedli prostředníček, rozhodně by to bylo originálnější), ještě by nám do "véčka" mohli píchnout cigáro, potom bych koupi bundy zvážila :). No a kolo, dobře, kolo beru na milost, to tu ještě nemáme.

6. outfit - tak tenhle jsem sestavila už z výše popsaného a hodnoceného, opět bych vypíchla bundu, tentokrát v hnědé barvě, fakt super kousek, ale středem pozornosti je tu roztomilý čoklík na vodítku. Ne že bychom jich měly málo, ale tenhle ňuňatej plyšák si určitě své příznivce najde.

Hodně štěstí ♥


2 komentáře:

  1. Ha a mě se zrovna ten kabát s rukou na prvním outfitu líbí. :P Možná by to bylo lepší bez té kabely, ale tuhle pózu budu asi využívat nejvíc (ze všech co mám). :) Taky se mi líbí všechny tři botky co se dají koupit, to jsem byla mile překvapená. A z čeho jsem úplně na větvy - OMG! NEHTY ZA JEDEN KOŠÍK S KYTKOU?!!!! :O :O Pamatuju si, jak jsem byla nasr.. Když jsem neměla žádný nehty a teď mám troje, čtvery? Paráááda! Jen by to chtělo i jiné barvičky. :)
    A nábytek se mi líbí, jen se mi teda vůbec nehodí na jejich "podlahu a tapetu", ale ještě že má člověk něco v zásobě. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Mně se ten kabát taky docela líbí, jen mi tam chybí ta ruka a ta druhá je příšerně nakreslená, ale já jsem holt starej hnidopich. Jinak mám taky ráda jednoduchý, nejlíp jednobarevný a dobře kombinovatelný věcičky. Drápků mám spoustu, udělala jsem si zásobu v jednom teleportu, mám i žůžový, červený, zelený, modrý....takže o ty nouzi nemám :D No a nábytek super, to s tebou souhlasím, jen doufám, že mi něco z té škatule vypadne :D Díky za komentík zlato ;) ♥

      Vymazat