čtvrtek 24. března 2016

Jarní outlet


Ovšem tohle..., tak to tu ještě nebylo aneb představujeme vám akci "Kdo dřív přijde, ten dřív mele". Smekám před kreativitou našich kreativců (nesmíme je podceňovat) a jsem zvědavá, jak rychle a jestli vůbec zásoby téhle jarní veteše dojdou. Jediný záměr tu opět vidím v tom, co nejvíc na nás vydělat. Tato strategie by možná, alespoň v mém případě, fungovala, kdyby oblečení za něco stálo...  

Když mám teď věci na sobě a  koukám na to, zas taková hrůza to není a něco se dá i použít. Dostaly mě ale roztomilé příšerky, jejichž živočišný druh se mi zatím nepodařilo určit (pro jistotu je nekrmte po půlnoci a bacha ať se vám nenamočí).  



Tak šup šup nakupovat....

3 komentáře:

  1. Já nechápu význam. Vždyť to mohli dát do normálního obchodu ne? Takhle bych se akorát nasrala, když byla někde na dovče, vrátila se, a to nejlepší by bylo samozřejmě vyprodané.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem zvědavá, jak rychle jim to bude ubývat. Ze začátku byl nejspíš největší nápor, každý se snažil nakupovat co šlo, jen aby se na něj ještě dostalo, ale vzhledem k tomu, že se to skoro nepohnulo a věcí je na skladě očividně stále dost, tak to byl záměr a součást strategie :D Příště už jim na to tolik lidí neskočí a budou muset vymyslet něco jinýho, jak z nás ty dia vytáhnout :D

      Vymazat
  2. Achjo, jak to tak vypadá, tak nedostaneme žádnou novou akci/kolekci dokud se tohle nevykoupí. :( :D

    OdpovědětVymazat