středa 30. března 2016

Ledová královna



NO KONEČNĚ tu máme pořádnou akci pro všechny milovníky fantasy žánru (mezi které se hrdě řadím), konkrétně pro ty, kterým se líbil film "Sněhurka a lovec" (fakt žeru Chrise Hemswortha). Tato nová akce je inspirována volným pokračováním tohoto filmu, který právě míří do kin s názvem "Lovec: Zimní válka" (The Huntsman: Winter´s war). A je to teleport !!!

Kdo se s typem akce TELEPORT zatím nesetkal nebo si s ním neví rady, najde vpravo záložku "Rady, tipy návody", kde je přidán stručný a snad i srozumitelný návod.

Jdem se na to podívat....

1. HAVRAN

Jako první tu máme krásné šaty Zlé královny z ústředního obrázku k filmu. Plášť z bůhvíčeho mi přijde zbytečný, ale místo v šatníku mu ráda udělám. Náhrdelník s prstenem se mi nelíbí, boty jsou naopak super. Koruna se vždycky hodí, jen by stačila zlatá a stříbrná (jak už jsem psala dřív, barevným kovům moc neholduju). Hlavní odměnou je tu havran (na obrázku k filmu zachycen krásně v letu, ten náš je takovej chcípáček ochočenej, ale budiž). Nic proti ptákům, ale jako módní doplněk asi moc nevyužiju.



Šaty jsou v pěti barevných provedeních, kromě posledního modrého pláště se mi kombinace líbí, jednoznačně vedou ty originál zlaté.


2. LEDOVÁ KRÁLOVNA

Šaty Ledové královny mě zpracováním moc nenadchly, ale líbí se mi vrchní semišový korzet a náušnice. Ledové střevíčky taky nejsou k zahození, jinak žádná sláva. Hlavní odměnou je účes a ten prostě chci!


Šaty jsou v pěti pastelových odstínech, za mě je nej opět původní stříbrná barva, ale k zahození nejsou ani ty ostatní. Účes je ve všech odstínech dostupných v salónu krásy, já v rámci úspory místa přidala jen v jedné barvě.


3. BOJOVNICE

Tohle mě neoslovilo, podobných kalhot (tzv. zapařená prdel) mám plný šatník. Stejně je to i se zbytkem tohoto outfitu. Líbí se mi kožený korzet, či co to je, ale ten to nevytrhne. No a zbraně, tak podobnejch nářezáků už mám taky plnej kumbál. Hlavní odměna účes je povedený, jen nevím, jestli se mi k němu chce přes tu hromadu (pro mě zbytečných) krámů prokousávat.


Co se týká barevných kombinací (jestli se tak tomu dá říct) tohoto kostýmu, nejspíš jsem ještě dostatečně umělecky nevyzrála, abych zcela pochopila tento jistě značně kreativní počin. Beru originál černou barvu, druhý taky ladí, s třetím už mám trošku problém, čtvrtý - když už si nevím rady, červenou nic nepohnojím fajn, no ale co to je ten poslední? Tady už byl kreativec hodně zoufalý a barvy tahal metodou ententýky (ještě rolničky nám k tomu mohli přibalit). Jako úplnou zhovadilost vidím barvení rukojetí u zbraní, ale tak třeba jim to tam tak roste nebo si někdo ujíždí v mořidlech (to by vysvětlovalo ty barvy). 

4. ZLATÁ KRÁLOVNA

Tak tohle je můj jednoznačný favorit, krásné metalické šaty, krásný plášť, náušnice a úžasné zlaté "speciální líčení" (přesně tam ty třpytky na ksichtík můžete najít). - to je taková opomíjená kategorie v salonu krásy, takže každý další přírůstek je vřele vítán. Hlavní odměnou nádherný účes, pro ten si určitě půjdu.


Tyto šaty jsou v šesti barevných provedeních a kupodivu nám vše ladí do posledního detailu a každá barva má něco do sebe. Jen ty fialové se mi nelíbí, ale to je pouze můj vnitřní problém (nemám ráda fialovou).


5. ZLÁ KRÁLOVNA

A konečně poslední šaty a opět Ledová královna. Jednoduché šaty, stříbrný plášť, náhrdelník, není to nejhorší, líbí se mi to. Co se týká blbosti do hlavy a péřové masky, doporučovala bych použít buď to nebo to, oboje působí trošku přeplácaným a opelichaným dojmem. Hlavní odměnou opět slušivý účes, kvalit předchozích nedosahuje, ale líbí se mi. 


Opět 6 barevných provedení, tentokrát pudrovější odstíny a líbí se mi i ta fialová (to už je co říct) a navíc vše krásně sladěno.


6. LOVEC

Pokud patříte k těm šťastlivcům, kteří vlastní vyžírku "Snoubence", máte k dispozici i šestou destinaci - Lovce. Čekala jsem spíš něco VIP za dia a tak jsem velmi mile překvapena. Kostým je navíc krásně propracovaný, vážně se mi to líbí (možná bych ho trošku ušpinila, ať nejsme tak vypulírovaní). Hlavní odměnou je vcelku věrný Lovcův účes a tak si ty svoje polovičky můžeme pěkně vymazlit ve stylu alá Chris Hemsworth.


Kostým je ve čtyřech použitelných barvách a schválně si to zvětšete, ať vidíte to zpracování (barevná topora už neřeším). Jediná chybička se vloudila k sekyrkám, tou jednou se nám chlapci budou trošku píchat do...třísel!? (ony ty kožený kalhoty nejsou žádná výhra, když to svědí, tak se to holt musí podrbat, rukou nebo sekyrkou, to už je jedno).

Tak a teď trošku teorie......



Děj snímku "Lovec: Zimní válka" se z části odehrává v době kdy ještě Sněhurka nebyla na světě a královna Ravenna (Charlize Theron) tak může bez obav diskutovat s kouzelným zrcadlem o tom, kdo že je na tom světě nejkrásnější. Starosti má jen s mladší sestrou Freyou (Emily Blunt), která je v očích Ravenny příliš měkká. Když ale Freya při tragické nehodě přijde o právě narozené dítě, promění se v Ledovou královnu, jejímž smyslem existence se stane dobytí celého světa. Kvůli tomu začne na svých taženích unášet děti a z nich pak vychovává nelítostné válečníky. Takovými rekruty byli i Erik (Chris Hemsworth) a Sára (Jessica Chastain), kteří z řad bojovníků armády Ledové královny vybočují svými schopnostmi a také vzájemnou náklonností, jež se v téhle zemi považuje za největší zločin. Trestem pro Erika je ztráta Sáry a vyhnanství. Z něj vede cesta přes porážku jeho bývalé velitelky. Ta se však chystá zmocnit kouzelného zrcadla sestry Ravenny a s ním pak bude prakticky neporazitelná. Erikovi by se ho muselo podařit ukořistit dřív. Jenže jak může neobyčejný smrtelník uspět v souboji proti dvěma sestrám, z nichž jedna je nebezpečnější než druhá? (CinemArt CZ) V kinech od 21.4.2016

HODNĚ ŠTĚSTÍ !!!

4 komentáře:

  1. 1. Docela mě štve ten havran, já bych radši jako hlavní odměnu viděla její vlasy - krátké!! Pořád mám cpou jen dlouhé. :/
    2. VŮBEC se mi nelíbí textura šatů, tady někdo úplně zničit zákony, když máš kurde nějaký přehyb na šatech, tak se textura taky přehne. -_-
    3. Nemám co říct, jen se mi přestávají líbit i barevné kombinace. Když mám modrý vršek tak snad není takový problém udělat i modrý spodek. :/
    4. Joo to se mi páááčí ^^
    5. Šaty boží, jsem ráda že je ten přehoz zvlášť. Ale ty věci na hlavu mi přijdou zbytečný.
    6. NO KONEČNĚ! Něco pro chlapy! K tomu se dá říct snad je to - chudáci holky, co nemají snoubence. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně jsem to dodělala, nějak se nedostává času, ale co se akce týče, tak s tebou úplně souhlasím, jak to tak čtu, tak se ve všech bodech více či méně shodujeme :D No havrana taky nechápu, vůbec bych se nezlobila, kdyby si jedny ty šaty ušetřili a dali nám místo toho nábytek s pozadím na profil. Jinak chci účes z Ledové a Zlaté královny, takže tam jdu stopro a potom uvidím podle času, zvažuju účes z Bojovnice a Lovce. Mohli by nám to zase prodloužit ;)

      Vymazat
  2. Ahoj Is,jsi šikovná. ;) díky za tvoje špiónské umění. Díky tobě,vím,kam se vydat a co chci získat. Měj se pěkně,pa

    OdpovědětVymazat