úterý 3. ledna 2017

Šťastné karty - Speciální balíček


První akcí nového roku 2017 je tento Speciální balíček Šťastných karet a v této podobě se k nám opět vrací další z oblíbených předloh našich kreativců - Hvězdné války (hele za chvilku jde do kin nový Resident Evil, co takhle nějakýho zombíka? nebo Anděl páně 2.... a já chci ksicht Trojana :))) Občas by nebylo na škodu zalovit i v trochu jiných vodách, myslím, že inspirace je všude víc než dost. Vraťme se ale k našemu balíčku...

...a přesně tohle nás v něm čeká...


Outfit patří Sheltay Retrac, jedné z údajně kladných ženských hrdinek ságy Hvězdné války (víc po mě opravdu nechtějte, já tomu nikdy nepřišla na chuť a jedinej koho bezpečně poznám je Darth Vader a to musí mít masku). Ale abych nevypadala jako úplný SW analfabet, samozřejmě znám i tady toho zelenýho žabáka mistra Yodu (marně jsem přemýšlela, který vývojový stádium Gremlina to je!?). Takže pokud se vám v kartách poštěstí, raději ho nemyjte a nekrmte po půlnoci, jistota je jistota. Hlavní odměnou za sesbírání všech věcí z balíčku (opakuji VŠECH - nestačí zkompletovat pouze jeden celý outfit, musíte mít všech 5 outfitů včetně té ještěrky) je tento lehce zmoklý účes a příčesek (copánek s bílou stužkou kolem hlavy). 



No a jdeme na ty hadříky. Tady už je komplet sestava všech pěti barevných variant outfitu, které na vás v kartách můžou vyskočit. Žádná hitparáda to teda není, je to takový pomalejší rozjezd do nového roku, ale berme to jako start ku časům lepším... (hlavně to nezakřiknout ťuk ťuk ťuk)...

HODNĚ ŠTĚSTÍ a ať vás temná strana síly provází (sakra z čeho to je?) !!!

13 komentářů:

  1. Čím to je, že ta slečna v předloze vypadá nesrovnatelně lépěji...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Předloha je dobrá, že? :D Kde je ten prďola, co nám to tam kreslí!? :D

      Vymazat
  2. Zdravím... Kalhoty a boty jsou ok, možná ještě to...triko? Ale jinak nechci dík :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to takový slabší rozjezd nového roku, já pevně doufám, že po skončení tabulí 5.1. nás konečně překvapí nějakou pořádnou peckou (aneb naděje umírá poslední...) :D

      Vymazat
  3. mne se líbi pláštik a boty,a ostaní nic moc,účes je tak na půl dobrý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podobných nepoužitelných věcí mám v šatníku spoustu, člověk si to obleče jednou a už nikdy víc. Účes je trošku taková zmoklá slípka. Snad nás v budoucnu čeká i něco lepšího ;).

      Vymazat
    2. Ještě jsem k tomu viděla takové dva zaplétané copy nebo co.

      Vymazat
    3. Kde???? :O Ve hře jsem už nic nenašla :( Copy bych brala jako sůl!

      Vymazat
  4. No i jako fanousek star wars jsem mirne zklamana,lonsky komplet se mi libil trochu vic, akorat budu doufat v Jodu, ten by se mi hodil :D jinak boty ujdou, rukavice i ten plastik neni nejhorsi ale ten top a kalhoty nepotrebuju :D a v uces bez dia nedoufam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám v klubu s kartama hodně pomáhají trofeje. Díky nim máme tuším 6 tahů za dolary (což v případě speciálního balíčku znamená denně našetřit 30 000,-), dává nám to ale celkem velkou šanci dopracovat se až k hlavní odměně. Jednou se mi to díky tomu podařilo i bez dia, častěji však skončím hodně ale hodně blízko :D. Jinak nalejme si čistého vína, ono v tomto případě opravdu není o co stát ;)

      Vymazat
  5. Ehm ... haló, nacházím se tu správně na planetě Zemi? Místě, kde má žít údajně inteligentní a vyspělá generace lidstva? Oukej, já myslím že jo. TAK PROČ SE KURVA UŽ VÁŽNĚ NEVYSERETE NA TAKOVÉTO MÓDNÍ SPLAŠKY A NEZAČNETE SE KONEČNĚ VĚNOVAT MÓDĚ?????! Nemíním vyhazovat dolary za předpotopní oblečení, zelenýho paskřeta nebo spocenou, ulízlou hedu, ve které budu vypadat jako uklízečka po tříhodinové směně. Blbce si laskavě dělejte z někoho jinýho!

    OdpovědětVymazat