úterý 27. prosince 2016

Speciální nabídka



Ve hře se nám už objevil tento kostým a nový účes z populární hry Assassin´s creed (fakt nevím z kterého dílu) a můj předpoklad, že se bude jednat o speciální nabídku ve VIP obchodě, se ukázal býti správným. Takže pokud momentálně nevíte co s penězma, které vám nadělil Ježíšek, nebo s vánočníma prémiema, které vám jistě s těžkým srdcem naježil váš zaměstnavatel, máte možnost doplnit svůj šatník o další nepoužitelný kousek. To ovšem neplatí o účesu, ten se mimořádně povedl.


Tady už náhled celého kompletu i s předlohou. K outfitu samozřejmě patří i kápě, kterou jsem na jednom obrázku záměrně vynechala, aby byl vidět i účes v celé své kráse...


6 komentářů:

  1. Kvůli těm vlasům bych skočila z postele! >:( :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty vlásky jsou naprosto bestovní! ♥♥♥♥ OMG, proč tento účes nemohli šoupnout do teleportu ??!

    OdpovědětVymazat
  3. Ze sem se tesila zas na nejakou fantasy udalost,assasins creed mam celkem rada, kostym a hlavne uces se mi libi, ale za 270kc si ho teda muzou nechat, to nedam ani kdyby byl ze zlata :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych z tohoto tématu vytěžila daleko víc než jen jeden kostým. S tímhle u mě též nepochodí, já si radši hupnu někam na povánoční výprodeje a udělám si radost reálnýma hadříkama :D :D :D

      Vymazat