pátek 9. prosince 2016

Duch Vánoc


Připravuje se...

1. VÁNOČNÍ CENTRUM





 2. LYŽAŘSKÁ KRÁLOVNA




3. ZIMNÍ LÁZNĚ





4. SNOWBOARDOVÝ ZÁVODNÍK





5. ZIMNÍ CHATA





27 komentářů:

  1. Vidím nový účes,pózy,chata ... tak si říkám ,že dlouho nebyl tetris.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se nám z toho nakonec vyklubal teleport :D, ale účesy tedy nic moc extra. Vybavení pokojíků se ale mimořádně vyvedlo, určitě si vlezu do pětky, ta postel je luxusní a do trojky pro ten delší účes. Zbytek se uvidí dle časových možností ;) :D

      Vymazat
    2. Přesně tak! :)) Postel je úžo ,kvůli té jsem tam taky šla, ale teď Vidím, že jsem udělala dobře, je to asi nejpovedenější destinace ;) tu 5 vysbírám celou a pak se vrhnu na účesy a s nimi i na zbytek nábytku, jak se jim tentokrát povedl nábytek,tak oblečení s nepřirozenými pózami za 30 předmětů to zabili dolů .

      Vymazat
    3. Už? To Ne! Fakt? Já tam jdu až zítra, dnes jsem neprozřetelně hupla do jedničky :( GRATULUJU a přijdu se k tobě pelešit, čekej mě na Štědrej den (jo a kapra nejím, tresku nebo lososa, ju?) :D :D :D ♥

      Vymazat
    4. Jj,bylo to zkrátka štěstí :) Taky moc nemusím kapra,lososa si s tebou mileráda dám ;)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Občas se tu objeví typ akce, kdy ti padají barevné kostičky a ty se jich musíš zbavovat (dostat k sobě co nejvíc kostek jedné barvy), aby si dostala odměnu. ;)

      Vymazat
    2. A máš tu někde schovanou ukázku jak to vypadá? Z předešlých akcí? Jsem zvědavá, promiň. Díky za reakci ;-)
      Petra

      Vymazat
    3. Já to bohužel nikde nemám, už je dlouho co to dávali a v té době blog ještě nebyl. Tady máš ale odkaz na stránky mé kamarádky, která to v té době mapovala ;) http://lp-girls-club.blog.cz/1506/jachta-nova-udalost

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. No vidíš a ty už si to málem vzdávala :D, ten v pětce je boží, i když mám v komoře přestromkováno, tak pro tenhle si půjdu ;)

      Vymazat
  4. NO TAK TO JE MAZEC!!! Po dlooouhé době se snad všechno líbí. O:) Až na tu kopu sněhu zabodávající se do zadnice. :D Nábytek v posledním teleportu je fakt krásný. ♥ Že by přijali nového grafika?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já taky nestačím zírat, že by nám chtěli vynahradit ten zvrzanej advenťák!? :D Účesy tedy nic moc, ale ten poslední pokojík je vážně mazec ♥

      Vymazat
    2. Myslíš? Tak to je slušná omluva. 3:] Mě se líbí ty kratší vlasy - protože už mě dlouhý vytáčí. :D

      Vymazat
    3. Mám to stejně,ty dlouhé jsou furt podobné :(

      Vymazat
    4. Já jdu naopak po dlouhejch, ale to je ten můj zpropadenej "princeznovskej syndrom" (neví někdo, jak se toho svinstva zbavit?) Kdo to má furt mejt! :D :D :D

      Vymazat
    5. U tebe to je těžký, protože tvoje lady Isabellka je taková krásňoučká princezna ♥

      Vymazat
  5. teleport je super ale dlho nebol tetris a ten mám rada ale toto je krásne;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, ani si nepamatuju, kdy byl naposledy, zato nám sem na můj vkus dost často cpou solitair (karty) a tabule 3x3, kde se mi ale vůbec nedaří. Teleport jsem vůbec nečekala a mám z něj velkou radost. Třeba konečně dojde řada i na tetris ;)

      Vymazat
  6. Tak teleport je vzdycjy dobry znameni ake tentokrat se prekonaly,nabytek nadhera ja si sezbiram posledni mistnost a pak prvni kuli ucesu kratkejch je malo a po zbytek casu se vrhnu na lazne, to lyzarsky asi tentokrat vynecham :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím to hodně podobně, první poslední destinace, potom účesy a zbytek podle času ;). Popravdě jsem před koncem roku v teleport vůbec nedoufala, milé překvapení :D.

      Vymazat
  7. Neviete niekto ako získam tú podlahu zo zimnej chaty? lebo žaidna normálna k tomu nesedí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš ji najít v tabulce stejně jako všechny ostatní věci ;)

      Vymazat