pátek 2. prosince 2016

Vánoční kolekce pro mazlíčky

 



7 komentářů:

  1. Mno,jako docela dobré,ale ... přijde to jenom mně,že poslední dobou šijou víc šatů na mazlíčky než na ladyny? :D Něco pododbného už ve hře je,jediné,co mě nějako extra zaujalo,byly šaškovské oblečky a kostkované šatičky. V šatníku mám pusto,už by to chtělo nějakou pořádnou kolekci ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to přijde opravdu jen tobě, ale co si tak pamatuju tak byla teď akce pro mazlíčky tak po roce (možná víc?) - ten Helouwín a teď Vánoce. :)
      A kolekce by snad měla taky přijít, snad 6. až skočí Zeměkoule. ;)

      Vymazat
    2. Vím,ale taky jsem tam psala ´poslední dobou´;) Jj,kolekce by sice přijít měla,ale podle obrázků na Instagramu to nevypadá bůhví jak ... no,každopádně uvidíme,jenom doufám,že tam nebude polovina za dia.

      Vymazat
    3. Já jsem vděčná za každou věc pro mazlíky, dlouho je zanedbávali a ta "Oddanost" mi docela pokulhává. Konečně si ji zase můžu trošku zvednout ;) Za mě teda super, jen víc, jen houšť, hrňte to na nás :D Ještě by to chtělo nějakej novej nábytek do nákupáku, ten by byl potřeba jako sůl a jen adventní kalendář to moc nevytrhne :)

      Vymazat