úterý 27. prosince 2016

NOVÝ ROK


Připravuje se...

TABULKA č. 1


Hlavní odměna - PODLAHA...




TABULKA č. 2



Hlavní odměna - TAPETA...


TABULKA č. 3



Hlavní odměna - POZADÍ NA PROFIL...


7 komentářů:

  1. No, přijde mi to takové ochuzené ... jako, 1. je oblečení takové ponocné, druhé je už lepší, ale stejně, bez dia se přes první tabulku nevyhrabu ... A podlaha je mi takto nepěkně uříznutá nanic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od novoroční akce bych taky čekala něco víc, moc se teda nevytáhli kreativci naši. Co se typu akce týká, tabule 3x3 nemám ráda, telepatií jsem taky nebyla obdařena, tudíž zůstaneme v jedničce spolu ;) Beru flašku, dáme šáňo a oslavíme tam ten New Year spolu :D

      Vymazat
    2. Jasně,mě to stejně až tak moc nežere, ať si ty milodary nechaj ;) :D

      Vymazat
  2. Hm, balónky jsou hezký a ani ty ohňostroje nejsou špatný. Oblečení je podle mě děsný - líbí se jen první gaťky a první boty by se taky možná daly nějak využít. Ovšem, pěkně mě štve top ze dvojky, čumí mi z něj na straně prso. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D, holt moc velký prsa, k topu si hodíš jedničky a bude to OK :D. Jinak zklamání veliký, nic se mi nelíbí, až na ten ohňostroj (shoda), ten ujde, ale tam se stejně nedohrabu.

      Vymazat
  3. Tak to je jedna z nejslabsich akci posledni doby. Nenavudene tabule kde se nikdo bez dia nedostane dal jak k prvni tabulce, saty des a hruza, v prvni tabuli mam pocit ze lady utekla na silvestrovskou party u nejaky lecebny a cestou vyrabovala obchod s partycepickama :D druha tabulka je o neco lepsi tam bych brala aspon ten top v kombinaci s paskem a praskavka je pekna tematicka rekvizita do ruky, ale jinak po tom teda nesilim a samozrejme nabytek nam nechaji az na konec, ale ani to me nijak nemrzi, nic z toho bych bezne v apartmanu nevyuzila . Nezbyva nez doufat ze se tvurci od noveho roku polepsi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve všem s tebou plně souhlasím, jen mám trošku strach, aby se nenaplnilo staré dobré "Jak na nový, tak po celý..." nebo aby nebylo ještě hůř :D. Budeme doufat, že akci odflinkli jen proto, že pro nás chystají něco mnohem lepšího ;)

      Vymazat