čtvrtek 1. prosince 2016

Vánoční kalendář


A máme tu náš každoroční "Adventní kalendář" a spolu s ním i zbrusu novou výbavičku do našeho apartmánu (takže vyházet starý harampádí, jde se dekorovat)...

Čeká nás 31 dnů a 31 nových doplňků a dekorací. Na obrázku jsem je zvýraznila, ať máme přehled na co a kdy se máme těšit. Teď už jen nezapomenout (nastavit budíky!) a každý den si přijít věc z kalendáře vyloupnout. Po vyzobání všech 31 věcí získáme Tapetu a Podlahu (do té doby tam nataháme aspoň igelity, ať to na Štědrý den trošku vypadá a na Silvestra už to máme komplet. Přijde jen mně, že je ta logika trošku postavená na hlavu? :)...


No a tady už můj pokus o zkompletování hotového pokojíku. Věci jsem se snažila nechat v původní velikosti a rozmístit tak, aby vše bylo vidět. Věřím, že každá z vás s tím potom naloží podle svého. Mně osobně tam chybí ta klasická zelená jedlička... 


A tady pár předloh pro náš letošní "Adventní kalendář"...



22 komentářů:

  1. Como você encontrou as janelas ? ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Muito Obrigadaaaaaa !!!!!!

    Não encontrei a sua Lady :(
    A minha é Daiane versão Bulgara ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Hm, hmm.. Jako jo, docela dobrý. Ale máš pravdu že nějaký ten stromek tam být mohl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spousta věcí se mi líbí, ale je to takový studený a neosobní bez toho zelenýho stromku. Dáme tam ten z loňska a hotovo ;) :D

      Vymazat
    2. Přesně. Studený. K Vánocům prostě patří červená, zelená, zlatá,..

      Vymazat
    3. Taky si myslím, někdo by jim to už měl říct :D Začneme si to asi kreslit samy :D

      Vymazat
  4. Tak to mě zklamalo, je to můj první advent, takže nebudu mít stromek :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc mrzí Elyn, taky to nechápu, každý rok ho dávají a letos jen nějaká haluz s báňkama. Tak snad příští rok ;) Nebo trošku prořezat zahrádku, z léta tam určitě něco vyhrabeš a ozdobit tím, co ti přijde pod ruku :D To bude aspoň originál :D

      Vymazat
  5. Je to krásné, ale trošičku mě zklamalo, že je to dost podobné loňskému kalendáři. Hlavně ty barvy, je to zase celé do šedo-bílé, lepší by byly ty vánoční barvy, třeba červená, zelená....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ten stejný pocit, studené a neosobní. Taky bych brala zelenou jedličku, dárky, něčím to zkrátka oživit... Červeno-zelené tuším byly Vánoce předloni, tak se nejspíš nechtějí opakovat.

      Vymazat
    2. Třeba ještě překvapí nějakými vánočními dekoracemi v události.

      Vymazat
    3. To si nemyslím, ale určitě by měla být ta zimní kolekce ;)

      Vymazat
  6. I hoped for a hairstyle or something... and no Christmas tree :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. The Advent calendar is always only decorations in the apartment. For a new hairstyle, we must wait for a new event. ;)

      Vymazat
  7. Já nevím jak vy,ale mně se to líbí. Miluju takovéhle krémové jemné barvy v kombinaci s dřevem a lehkým nádechem Francie ;) Tu borovou lavici bych tam mít nemusela,příjde mi to takové tvrdé do teplého vánočního obýváčku,ale hodně se mi líbí všechna ta světýlka . Romantiku,tu já žeru ♥ Pozadí i tapetka se dá použít,jak jsem řekla,rozhodně je využiju a nebráním se jim :) Mně stromek nechybí ... minulý rok byly dva a ještě předtím jeden velký,já mám doma už z toho bordel a nevím co s tím ... takže určitě,za mě stromek použiji z minulých ročníků.
    Jinak,skvělý článek,hrozně ráda se sem chodím dívat na to,co nás bude čekat.
    Tvoje stránky jsou moje nejoblíbenější ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky s tím nemám žádný větší problém a jemné pudrové barvy jsou super, jen mi tam zkrátka něco chybí. Ale jak říkáš, prdnu tam stromek z loňska a spokojenost velká ;) Moc děkuji za tvé návštěvy a milá slovíčka, moc si toho vážím a jsem ráda, že se ti tu líbí ♥.

      Vymazat
  8. Na to že je to môj prvý advent lebo na minulom ma blokli pred vianocami tak je to docela pekné mám veľmi rada bielu ale tie vianočné farby tam chýbajú a biele stromčeky neobľubujem ani v reáli. Ale musím uznať že tento adventý kalendár je naj vec lebo osobne ja chodím na LP každý deň takčitak takže ja by som takto spravila viac akcií napr. Na nejaké doplnky smaragdy topánky a namiesto podlahy potom nejaké vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se každý rok na adventní kalendář těším, je to super oživení hry, jen ta letošní jedlička bohužel nedopadla. Ale není všem dnům konec, ještě nás čeká zimní kolekce a určitě vymyslí i něco dalšího. Příští rok snad bude i stromeček ;)

      Vymazat