čtvrtek 26. ledna 2017

Čínský Nový rok









Pozadí na profil...



HODNĚ ŠTĚSTÍ

35 komentářů:

  1. Ahojky Isabello,
    koukám na to a přemýšlím co se mi líbí, už na to čučím dlouhou chvíli a ještě jsem na nic nepřišla.
    Děkuji za info o novinkách.Yasmine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě Yasmine :D, tohle je opravdu velké zklamání a myslím, že nebudeme samy. Snad se vytáhnou na Valentýna, jen doufám, že to nebude podobný propadák :).

      Vymazat
  2. Ahoj, da se to vůbec hrát z mobilu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, jestli myslíš Lady Popular, tak ta se dá z mobilu hrát. Pokud myslíš tento konkrétní typ akce (kolo štěstí), tak nemůžu sloužit, nezkoušela jsem to. Snad poradí někdo jiný?

      Vymazat
    2. Da se to, akorat sem to dohrala pres mobil :)

      Vymazat
    3. Super, díky moc za info Kristinka ;)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Když tak vidím tu směs módních návrhářů, marně přemýšlím, co to má společnýho s Čínou a čínským novým rokem. Je to myslím trošku mimo mísu, nejspíš se máme do budoucna ještě na co těšit :D :D :D

      Vymazat
    2. Podle mě hodně. S Čínou si vždycky představím barevný věci který nechápu a vypadají tak. :D
      Btw. Nezneužil tady někdo tvojí ladynu? :O
      https://www.facebook.com/ladypopularint/photos/a.151511644922239.38522.140618866011517/1375780582495333/?type=3&comment_id=1375787159161342&comment_tracking=%7B"tn"%3A"R"%7D

      Vymazat
    3. Zase! Každou chvilku se někdo najde :( Jinak je to fakt cirkus, každej pes, jiná ves :D

      Vymazat
    4. Měla bys na lady vytetovat její jméno, jak se to teď dělá nad obočí snad. :D Jsou to šupáci!!

      Vymazat
    5. To bych ji musela potetovat celou, i na prdeli, přestože nejde vidět :D. Tady je to samej zručnej vyřezávač, ořezávač, retušér a kdoví co ještě dalšího se to tady v tom našem virtuálním světě poflakuje. Všechno dohromady je to banda zlodějská :( :D.

      Vymazat
  4. Isabellko, děkuji za přehled o nové akci...
    No, tohle asi těžko komentovat, že ano. Jednotlivé kousky možná i použitelné, ale jako akce taková je naprosto zbytečná.
    MichelleRory

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi přijde, že jen rychle potřebovali něčím zaplácnout prostor. Outfity jsou "každý pes, jiná ves", všechny úplně mimo téma (fakt nevidím spojitost s čínským novým rokem) a příšerně překreslené. Někdo měl nejspíš syndrom vyhoření nebo malou výplatu :D

      Vymazat
  5. Super akce.;) len zatočila jsem kolesem a nevim čo mám deleť s timi kaminky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U každé z věcí máš barvu a počet kostiček, které musíš vystřílet. To se ti podaří tak, že dostaneš minimálně 2 kostičky stejné barvy k sobě nebo na sebe a potom se jich můžeš zbavit. Věc dostaneš, pokud se ti podaří "vystřílet" počet kostiček, který je u ní zobrazen (např. u rukavic máš žlutou kostičku a číslo 0/30, to znamená, že musíš odstranit celkem 30 žlutých kostiček z tabulky a rukavice budou tvoje). Snad je to aspoň trošku srozumitelné?

      Vymazat
    2. Aha ďakujem Issabela.:) Áno je to zrozumiteľné.;)

      Vymazat
    3. Není zač. Hodně štěstí, Luci ;)

      Vymazat
    4. Aha ďakujem Issabela.:) Áno je to zrozumiteľné.;)

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  6. Mozna ty kratky saty by sli bez tech doplnku, ale ty celkovy outfity jsou mimo, aspon pro me :) giganticky nausnice, sileny brejle a ta hucka je fak ulet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celý je to fakt velká příšernost :D. Nejspíš by u toho kreslení neměli tolik hulit, ale na druhou stranu, nejspíš dobrej matroš :D :D :D

      Vymazat
    2. Myslim ze sjety byli uz ty navrhari co ty modely vymejsleli, prekreslovaci to jenom dorazili :D

      Vymazat
    3. Konečně by to měl do rukou vzít někdo povolanější, třeba my, že? :D

      Vymazat
    4. No bylo by fajn mit konecne neco normalniho co se da nosit, asi tady jako vsude plati co si neudelas to nemas :D

      Vymazat
  7. Konečně mé milované kolo a outfity jsou ... na hovno. Pro to ani jiný výraz není. Jednotlivé položky jsou roztroušené všude, takže absolutně nemám šanci za 8 dní zkompletovat 1 outfit. Žádné účesy ani nic nového, zajímavého, jediné, co mě láká je pozadí, ke kterému se ale stejně nedostanu :( velké zklamání, bohužel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně kolo štěstí k srdci nikdy nepřirostlo, nevím čím to je, ale raději mám solitaire (jsem masochista, já vím). Možná i díky tomu jsem od něj nic převratného neočekávala a proto je teď pro mě zklamání trošku menší. Celá tato akce je prostě jeden velkej průser. Na Valentýna by si to u nás měli vyžehlit, tak snad se budou snažit a čeká nás něco lepšího ;).

      Vymazat
  8. Ach jo,jak vidim neco takoveho,chce se mi brecet a to doslovne.Nelibi se mi z toho vubec nic :( snad to na Valentyna bude lepsi.

    Sayuri

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje slova, je to hnus velebnosti :D Jen se na toho Valentýna nebudu raději moc upínat, aby to zklamání nebylo ještě větší. Pokud si matně vzpomínám, tak loni to teda žádná velká hitparáda taky nebyla.

      Vymazat
  9. Ta čepice je jako čínský typ střechy s okapy :D možná čínská malba na porcelán by se taky někde našla.. ale když vidím ty původní předlohy, kdyby to překreslil někdo opravdu talentovaný, bylo by to lepší a ne tak bezduchý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle se vážně nepovedlo. Byť jsem se snažila sebevíc, koukala na to ze všech stran, tomuhle jsem zkrátka na chuť nepřišla, podle mě je to úplně zbytečná akce o ničem. Pořád vkládám velké naděje do Valentýna, jen mám trošku strach, že to zase nějak pohnojí :D :D :D

      Vymazat
  10. NE ze by me neco uchvatilo, ale tim tyrkysovym koziskem a bilymi kratkymi saty bych nepohrdla.

    OdpovědětVymazat
  11. Některé z těch brýlí se líbili i mne a to je tedy co říci. Já jsem si nedávno musela, bohužel, pořizovat nějaké brýle z této stránky zde - https://www.hotovebryle.cz a tedy na kolik jsem nemilovníkem brýlí, tak se mi tam podařilo pořídit docela dost hezký kousek a kdyby byla možnost sem ke komentáři nahrát fotku, tak i tak učiním :)

    OdpovědětVymazat