středa 11. ledna 2017

Kolekce: HAUTE COUTURE












10 komentářů:

  1. Mě se to líbí. :) Hlavně ty šaty, ty jsou bombový! A botky taky půjdou nějak využít. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak půl na půl, něco super, něco naopak stojí za prd :D, ale buďme rády za ty dary ;)

      Vymazat
  2. tak za sebe 50:50..... ty šaty super ale ty masky no to je módní peklo hlavně mě tedy osobně pobavil ten"klobouk" s klecí plné holubů :-D :-D Boty taky celkem fajn krom tedy těch špalků co se nosily někdy v 80-90 letech :-D Ale tedy hlavně většina je stejně za sm či dia asi se z nás snaží sedřít kůži na kost nejdřív ostrovy a ted tohle ale za sebe ty ostrovy proti tomuhle aspon za to stojí :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky z toho mám takové smíšené pocity, no ty "celoksichtní" masky, tak to je masakr :D, kdyby zakryli jen oči, bylo by to o 100% lepší a hlavně použitelnější. Fakt ze sebe nepotřebuju dělat masovýho vraha Michaela Meyerse z Halloweenu :D

      Vymazat
  3. Tak nevim, mam to tak napul. Saty jsou krasny, ale ty masky a boty jsou pro me trochu mimo, leda nekam na maskarni. Ale ja si u kolekci nestezuju stejne zas vykoupim vsechno abych mela body do popky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč, jak je obchod, tak taky skupuju co se dá, byť by to byla sebevětší hrůza :D. Jen škoda, že to z toho šatníku nemůžu potom vyhodit, už v něm mám pěknej bordel, co ti budu povídat :D.

      Vymazat
  4. Noooooo ... jako, šaty jsou to hezké, nápad originální, ty masky jsou taky takové příjemné ozvláštnění, ale ty ceny ... na to, jak je toho tam málo, jsou nejlepší kousky za dia, což mě nehorázně štve! :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šaty dobrý, ale ty masky se mi vůbec nelíbí, brala bych klasickou škrabošku jen přes oči, aby nám zůstal aspoň kousek našeho ksichtíku :D. Ceny nemá vůbec cenu komentovat, kde jsou ty doby, kdy bylo v obchodě 30 položek, 2 z nich za dia, 5 za smaragdy a zbytek za dolary. Ty už se nám asi nevrátí.... i když zázraky se prý někdy stávají ;)

      Vymazat