čtvrtek 5. ledna 2017

The Royalties



Tak tohle je ovšem naprostá pecka (proč to není teleport ???!!!). Moje prosby byly vyslyšeny a našim milým kreslířům (co sme si, to sme si kluci, odpouštím vám i Yodu) se konečně podařilo zabrnkat na tu správnou strunu naší ženské ješitnosti a "strakoidních sklonů" většiny z nás (a že se to tady blejská, holky!). Tohle se opravdu povedlo a myslím, že mluvím za většinu z nás (ortodoxní rockerky, punkerky a metlošky raději zavřou oči a čelem zad, dnes je to pro všechny trpící tzv. princeznovským syndromem. Tady se teď bude kráááásně trpět)...

Předlohou naší nové akce se stal seriál The Crown, popisující život britské královny Alžběty II a všechny šaty jsou vytvořeny přesně podle královniných reálných outfitů (tak tenhle šatník bych z fleku brala).



A jdeme se kouknout, co nás čeká v jednotlivých hrabstvích aneb kam určitě zavítat. Máme jich tu celkem 6...

1. HRABSTVÍ - hlavní odměna PLÁŠŤ







2. HRABSTVÍ - otevírá se 7.1. - hlavní odměna ÚČES







3. HRABSTVÍ - otevírá se 9.1. -  hlavní odměna KYTICE






4. HRABSTVÍ - otevírá se 11.1. -  hlavní odměna KOŽEŠINOVÝ ŠÁL






5. HRABSTVÍ - otevírá se 13.1. - hlavní odměna PES







6. HRABSTVÍ - otevírá se 16.1.







Hlavní odměna - POZADÍ NA PROFIL...


25 komentářů:

  1. No tak jak koukám, tady některým těm korunkám a dlouhým závojíkům určitě neodolám :)
    Moc děkuji za přehled toho, co nás v akci čeká ;)
    MichelleRory

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač ;) Tomuhle se zkrátka odolat nedá a neboj, určitě nebudeš sama :)

      Vymazat
  2. ooo a tak to je ovšem nádhera :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda je a velkáááá. Já už tu od jedné slintám do klávesnice :D Věděla jsem, že jednou to zkrátka přijít musí. Jen kdyby to tak byl teleport :(

      Vymazat
  3. Sveiki. Ar būtu galima gauti pagrindinių rūbų kodus?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sorry, but the codes clothes don´t give to the blog. For me it´s time consuming. Thanks for understanding :) ♥

      Vymazat
  4. Díky, moc jsi m ipomohla :-) Toužila jsem po svatebních a závoj se jim opravdu povedl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač ;) Závoj s korunkou jsou bezkonkurenční, snad se mi poštěstí alespoň v jedné barvičce :).

      Vymazat
  5. Kéž by toto bylo na teleport :( Takhle nezískám nic s mým štěstím :( Prosím vás, nevíte někdo, když jeden den nevyužiju svůj volný tah, jestli se mi "uloží" do dalšího dne? Asi ne že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katka má bohužel pravdu, tahy se nenačítají :( Taky mě to už kdysi napadlo a zbytečně jsem tak přišla o tah z minulého dne, protože jsem si ho chtěla ušetřit a nevyužila ho. Z typu akce nejsem vůbec nadšená, raději než tohle bych brala i ten zatracenej solitair :(. Snad se na nás štěstí usměje ;)

      Vymazat
  6. No holky uznavam ze nakreslene je to nadherne, skoda ze takle nedelaj i ostatni udalosti. Me teda princeznovskej styl nesedi,sem zatvrzela rockerka a tohle si vezmu maximalne na vecirek, ale treba na svatbu by se to hodit mohlo :D nicmene tento typ akce vyzaduje dia, protoze jinak neni nadeje dat dohromady ani jeden kompletni outfit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravdu díš, bez dia si tady neškrtneš. Buď ráda, že jsi ta zatvrzelá rockerka :D, co mám říkat já a můj princeznovský syndrom!? Pološílená a zoufalá tady málem olizuju monitor :D :D :D

      Vymazat
  7. Tak tohle je fakt pecka, jediné mínus je na tom tenhle typ akce a jedním pokusem denně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby těch pokusů bylo aspoň 5 ...

      Vymazat
    2. Holky, ani nevíte, jak mě to štve! Konečně taková bomba a potom to vědomí, že to všechno nemůžu a nebudu mít :( Tohle nám udělali naschvál. Budeme muset uspořádat nějakou vzpouru nebo sepsat petici. :D :D :D

      Vymazat
  8. ahoj holky tak já měla dneska štěstí v kole štěstí jsem si vytočila 3 dia a proměnila je v další 3 pokusy a měla štěstí vyhrála jsem 2x žezlo korunku a šaty.Korunka a šaty jsou v barvě.jen nevím která hrabství připadají k jakému oufitu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SUPER, gratulace veliká, jen tak dál ;). K hrabstvím dodám datumy, ale tak jak to je, tak by to být seřazeno podle data, kdy se jednotlivá hrabství otevírají. Připouštím, že se chybička může vloudit, protože v takovém množství šatů a doplňků je to vždy na začátku pěkný chaos, snad jsem to seskládala správně ;)

      Vymazat
    2. děkuji Isabellko ono právě někdy to nesedí :-) ted už vím kam jít a kam ne jsi zlato jinak blog máš opravdu bezva hodně mi ve hře pomáhá což je super :-)

      Vymazat
  9. Tak tady mě nenapadají žádná slušná slova. KOOONEČNĚ super krásné šatičky a vše k tomu prostě bomba, člověk neví co si vybrat dříve a oni to dají na takovou akci, kde si člověk bez DIA ani neškrtne.... platit platit platit ... nic jiného od nás nechtějí.. tak já zústanu u toho olizování monitoru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, budeme olizovat spolu, takovej tandem, já si to "Elcédéčko"za chvilku tak vyhobluju, že neuvidím na ladynu a bude mi to všechno šumák :D :D :D Ale štve mě to teda řádně a ne že ne :(

      Vymazat
  10. Troufám si říct, že takhle krásná akce ještě dlouho nebyla. Konečně tu máme nějaké šatičky, závoj, královské šperky i oblečení, zkrátka něco originálního, jedinečného a především použitelného a né nic ze sci-fi kroužku, a oni sem už asi potřetí prdnou tadytu s prominutím dementní mapu, na které všeho všudy vyhraju max. 3 předměty. Tak to si, milí tvůrci, u mě zase udělali vroubek ... pro nás, obyčejný lid, tedy zase zbude jen mistr Yoda a ty jejich ´slavné´ Star Warsovské karty :O :( :´(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bereš mi slova z úst, včerejší bezbřehé nadšení nad tou spoustou nádherných šatů a doplňků dnes pomalu vystřídal vztek z vyčůranosti a hamižnosti našeho LP týmu tvůrců, kteří z nás chtějí sedřít kůži. Byl by tak velký problém nám dát denně 5 volných kliků? A když ne 5, tak aspoň ty 3, to už je přece jen alespoň nějaká, byť minimální, šance něco najít. Asi si jdu stáhnout ten seriál, ať se trošku uklidním :( :) Yodu ať si strčí víš kam.... :D

      Vymazat
    2. Jj, tenhle typ akce nesnáším mimo jiné proto, že máme jenom jeden pokus. To je opravdu nanic. Kdyby jich bylo víc, byli by to podstatně lepší.

      Vymazat
  11. Mě ti kreslíři štvou jednou věcí. Vezmou nějaké šaty, překreslí je a vymyslí k nim dalších 5 barevných variant, které ale zoufale NEPROPRACUJÍ a NEPROMYSLÍ.
    Tak příkladně hrabství číslo 5:
    Na tom originálu je hezký a elegantní právě ten kontrast. Krémové šaty s černým potiskem a k tomu černá kabelka, černé rukavice, černé boty. Ale ty kabelky, boty a rukavice "do barvy", no to je vyloženě hnus.
    To je tam jen proto, aby dodrželi kvótu třiceti položek.
    Vůbec by tvůrci udělali líp, kdyby NĚKTERÉ kousky nechali pouze v jedné barvě, a to v té originální. V tomto případě šaty z 1., 5. a 6. hrabství. No a co se týče těch 3., svatebních, krémová, bílá růžová jsou ok, ale proč je udělali zrovna zelené a fialové, to mi hlava vážně nebere. To se fakt nedá nosit! Zrovna tak u šatů ze 4. hrabství bych vyhodila ty nemožné tmavě modré, nebo bych je namalovala líp - KONTRAST, přátelé, to je to, co je na nich tak hezké.
    No a když už jsem se tak rozkecala, ještě si vezmu na paškál šaty z dvojky. Pominu tu maličkost, že zatímco "Alžbětě" fakt sluší, protože má do nich hezky žensky plnou postavu, zatímco na naší panence to už prostě není ono, musím se opět pozastavit nad barvami. Opět se naši přátelé v týmu projevili jako barvoslepí, že? Proč, když udělali k modrým šatům modré doplňky, nedodrží postup i u ostatních?

    Jinak ti Isabellko moc děkuju za tenhle naprosto skvostný blog. Bez něj bych nevěděla, kam nemám lézt a kam se mám naopak těšit :D

    OdpovědětVymazat