pondělí 16. ledna 2017

Pistolnice


Připravit smaragdy, přesněji "hromady" smaragdů, protože ty mrchy zelený, těžce vydřený se nám teď rozutečou do všech světových stran. Je tady totiž SOLITAIRE a s ním do našeho malého LP světa prichází drsný holky ze staronových filmových trháků Underworld: Blood Wars a Resident Evil: The Final Chapter...

1. Balíček...

Hned v prvním balíčku nás čeká odvěký boj mezi lykany a upíry a jeden z outfitů hlavní hrdinky Seleny, která se snaží válku mezi "čoklíky a pijavicemi" za každou cenu zastavit. Překreslení je super, to se vážně povedlo a nadšená jsem z kožichu (že by nějaký lykánek obětoval ten svůj!?). Když tak koukám na ty "kvéry", tak asi moc na výběr neměl, kluk jeden chlupatej. Hlavní odměnou je krátké mikádo, které ve filmu zdobí představitelku hlavní hrdinky Kate Beckinsale. 


2. Balíček...

Tady jsme plynule přesedlaly z vlkodlaků a upírů na zombíky (takže žádný stříbro, kříže a svěcená voda, tady na všechny platí kulka mezi oči nebo o hlavičku zkrátit, což se dá vlastně aplikovat všude). Hlavní hrdinka Alice pokračuje v boji proti nemrtvým a proradné společnosti Umrella Corporation (furt dokola). Outfit nevypadá nejhůř, je to takový hodně "future", ale vcelku nepoužitelný, tohle rozhodně není můj favorit. Hlavní odměnou je účes, ten by mohl být podstatně víc urousaný, předloha tady na plné čáře vede (a Milla Jovovich je pořád kus).




3. Balíček...

A další, tentokrát "bezďácký" outfit hlavní hrdinky filmu Resident Evil: The Final Chapter - Alice. Tady už jí zombíci stačili trošku pocuchat fasádu a tak vyfasujeme roztrhaný kabát. Tohle taky není žádná sláva, až na boty, ty jsou fakt prďácký (jen teda nevím, jak se s tím muničákem nad kotníky budou zvedat nohy).


Hlavní odměna - postapokalyptické pozadí na profil...


4. Balíček...

Další outfit patří představené upírské rady a hlavní záporačce Semiře (jen tak mimochodem, sídlo upírské rady je u nás na Hluboké nad Vltavou, to kdyby se někdo chtěl stát dobrovolným dárcem krve), která jde Seleně po krku. A tohle je fakt bomba! Úžasně překreslená sukně (oceňuji transparentní vlečku) i korzet, kam se na to hrabe samotná předloha. Hlavní odměnou je účes, to už není až zas taková hitparáda, ale budiž, jsem zastáncem toho, že bobků na hlavě není nikdy dost.


5. Balíček...

Pátý outfit patří upírce Amélii, jedné ze tří staších, kteří vládli klanu (tato postava patří do staršího dílu filmu Underworld, v novince Kravavé války se kostýmní výtvarníci nejspíš moc nepředvedli a tak bylo nutno sáhnout ke starším kouskům). Amélie byla zrazena a zabita lykany. Nádherná stříbrná róba je doplněna slušivou soupravou šperků a jedním smrtelným zraněním, které je i hlavní odměnou tohoto balíčku (tady se naši kreativci nedrželi předlohy a na ksicht nám kydli podstatně míň kečupu).


6. Balíček...

A konečně poslední outfit a návrat k úplným počátkům celého příběhu. Šaty patří upírce a dceři jednoho ze starších, Sonje. Ta se zamilovala do vlkodlaka, ten ji zbouchnul, taťka se zlobil, nechal ji uškvařit ve slunečním světle, "zeťákovi" se podařilo zdrhnout a s řádnými posilami zaútočil na tatíka. A tak započala válka mezi upíry a lykany. Tady to zkrátím, tohle se mi nelíbí vůbec (plášť už nejspíš bere v potaz počínající těhotenství dotyčné, nějak se nám rozjely boky).


Hlavní odměna - zimní pozadí na profil...


HODNĚ ŠTĚSTÍ ♥


26 komentářů:

  1. Vážně doufám, že to nebude mít nic společného s Residenťákem jak tam někdo psal v komentech. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by náhodou mohlo být super :D, vážně by mě zajímalo, jak by se s tímhle tématem naši kreativci porvali :D :D :D Když jsem obrázek viděla, bylo to první, co mě napadlo :D

      Vymazat
    2. Tak to vypadá na 100% na Resident evil a Underworld :D

      Vymazat
    3. Mně se to líbí, jen mi tu chybí nějakej ten zombík. Vymydlenejch fešáků už mám plnej kumbálek, ale nějaký pořádný strašidlo mi tam schází :D :D :D

      Vymazat
  2. Ja by som si želala koleso šťastia ale bojím sa, že to budú karty šťastné alebo niečo iné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky bych brala za vděk po velmi dlouhé době zase kolo ;) tak uvidíme, můžeme si držet palečky! :))

      Vymazat
    2. Já sázela na solitair a bohužel se to i vyplnilo. Tabule 3x3 i zahrady byly nedávno, ostrovy byly teď, tudíž byla jen otázka času, kdy nám ho sem lupnou :( Kolo štěstí nebylo už hodně dlouho, tak že by konečně příště? :)

      Vymazat
  3. może już dzisiaj się okaże co dla nas szykują :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Action will start today ;)

      Vymazat
    2. Thank u for your blog <3
      U R the best :)

      Vymazat
    3. I'm glad you like the blog. Thank you very much for your visits. ♥♥♥

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Je super, že aspoň někdo má radost z typu akce ;) Já bych teda raději teleport, ale mohly jsme dopadnout i hůř ;). Tady bych se snad mohla dohrabat aspoň k tomu prvnímu účesu :D

      Vymazat
    2. Tak už nic...nadšení z hratelné akce vystřídalo zklamání z oblečení. Použitelné kousky jsou až na konci a tam se rozhodně nedostanu. Maximálně budu hrát denně na svém international účtu, kde nechci mít večírek. A to jen proto, že mě solitaire prostě baví a není časově náročný jako teleport (i když se tam dá získat maximálně věcí, klikat každých 40min je prostě otravné).

      Vymazat
    3. Časová náročnost mě u teleportu taky štve, v tom s tebou plně souhlasím. Je to ale taky jediný typ akce, kde nejsou potřeba diamanty a smaragdy a k věcem se můžeš dopracovat logickou cestou. Po solitairu hrozně dlouho trvá, než doplním zásoby zelených kamínků a čas strávený jejich vyděláváním je pro mě větší zlo, než čas strávený u teleportu ;) Každý to holt máme jinak nastavený :D

      Vymazat
  5. No kdyz pominu ze tam zas necham tisic sm, tak to neni tak spatny,minimalne ten underworld mam dost rada, ucesy se mi docela libi,kratkejch moc nemame a zbrani taky neni nikdy dost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi to líbí a na překreslení si dali docela záležet. Tak uvidíme, kam se dohrabeme, jen teda těch smaragdů je mi líto, člověk to šušní kamínek ke kamínku, přijdou karty a všechno je během chvilku v pejru :( :D

      Vymazat
  6. Upřímně,Underworld mám velmi ráda..Kate/Selene taktéž,ale tohle se mi upřímně vůůbec nelíbí..Málo věcí se dá z tohodle použít..A ještě karty :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě je to tak půl na půl, žádná hitparáda, ale úplně k zahození to taky není. Právě kvůli typu akce jsem ráda, že tomu tak je. Aspoň mě nebude tolik mrzet, když se seknu v první hromádce karet ;).

      Vymazat
  7. No tak si jenom říkám, co budu dělat se všemi těmi černými koženými kalhoty, už takhle jich mám v šatníku nespočet a hurá! tady dostanu další troje... :D
    Jinak velké díky za ukázku toho, co nás čeká :)
    MichelleRory

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač Michelle, já děkuji za návštěvu ;). Jsem ráda, že nejsem sama, kdo řeší tenhle problém, šatník plný černých neidentifikovatelných kalhot, které už nevím k čemu patří :D Kdybych je tak mohla poslat klukům do "Modré ústřice", těm by určitě udělaly kaťata radost :D :D :D.

      Vymazat
  8. Oceňuji, že docela použitelné účesy daly hned do prvních dvou destinací - co si budeme povídat, ten zbytek je hrůza, o pozadí nestojím, o bojové oblečení také ne, šaty s doby středověku oželím, jediný ten drdůlek ze čtvrté tabulky mně trochu drásá nervy, ale budiž ... není to nic extra. Mnohem raději bych uvítala něco modernějšího, nadčasovějšího, možná i elegantního, zkrátka použitelného. Neříkám, že je tu vše jak se lidově říká ´na pytel´, nějaké kožichy se určitě použít dají, stejně tak boty, ale, mno .. zkrátka si neumím nějak pořádně představit, že by to našlo uplatnění mezi mým realativně normálním šatníkem :D O mikádo v prvních kartách stojím, možná na něj pustím i nějaký ten chlup, no uvidíme ... dvojka už není až tak slavná, s největší pravděpodobností se tam beztak nedostanu, takže mi to ani nijak zvlášť nevadí. Mimochodem, skvělý článek, ostatně jako vždy ♥:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten první účes je asi nejlepší, oblečení se mi líbí ve 4. balíčku, ale blbě se mi dělá jen z pomyšlení, kolik smaragdů na to padne :( Jinak moc děkuji za pochvalu a tvé návštěvy, moc si toho vážím :) ♥

      Vymazat
  9. Dobrá akcia,solitare mi ide celkom dobre.;) A práve super akce dreba minút smataragdy mám ich tak 600.Už mám s tade ten kabát ten som chcela.A včera som všetky karti a tam kde bol darček tak tu som nemala.=(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám solitaire celkem ráda, jen ta spotřeba smaragdů, člověk aby si pořídil smaragdové doly :D. Držím palce, příště to určitě vyjde ;) ♥

      Vymazat