středa 7. září 2016

Fashion Weeks - NEW YORK


Rok nám utekl jako voda a máme tu opět světové "Týdny módy", letos v podobě škatule, ze které mi ještě nikdy nic pořádnýho nevypadlo (ani teď žádnej zázrak nečekám). Krabice by nás měla provázet po 4 týdny, každý týden jiné město módy, jiný outfit ze světových mol, jedna část obličeje a tématický nábytek...

...a na rozjezd tu máme týden módy v New Yorku, 9 částí outfitu a nové obočí (pouze po prominentní diamantové lady, když budete mít veeelké štěstí, dostanete se bez dia maximálně k náramku)...



...tady už zkompletovaný celý outfit od Ellieho Saaba i s novým "brežněvem". Nic z toho mě nijak zvlášť nezaujalo (nenadchne - neurazí), to neplatí pro kalhoty, ty jsou fakt příšerný...

...dostáváme se k nábytku, který nám bude vyskakovat (mně nejspíš ne) z již zmíněné škatule. Tento týden tu máme koupelnu (je to jen můj pocit, nebo to s tím NY designem fakt trošku přehnali?). 

Tapeta + Podlaha...



Nábytek + Dekorace...



Hodně štěstí!

1 komentář:

  1. Ach ne a je tu krabice. Upřímně se mi vůbec nelíbí to obočí, ale věci do apartmánu jsou (teda aspoň za mě) super. Ale jak znám nic mi z toho nepadne

    OdpovědětVymazat