neděle 18. září 2016

Fashion Weeks - MILÁN





Pozadí na profil...


Tapeta + podlaha...


Nábytek + doplňky...





8 komentářů:

  1. No super. Aspoň že tam je ten nábytek, protože oblečení se mi moc nelíbí.
    Ale nevíš jestli nebude v pondělí nějaká úplně nová akce? Nebo zase nějaké opáčko? =O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, nábytek a doplňky vypadají tento týden dost dobře, už jsem na to zvědavá, jen kdyby mi to aspoň z té škatule pitomé trošku padalo :D O další nové akci nevím, nikde se ještě nic neobjevilo, určitě bych dala vědět ;). V poslední době to dost tají a dopátrat se věcí z opakovaných akcí je takřka nadlidský úkol, tak doufám, že nic takovýho nechystají :( :D

      Vymazat
    2. No když tak doufám, že to zase nebude nějaká pičovina (pardon) z módní přehlídky nebo nějaké scifárny. Hlavně by mohli hodit něco pro chlapáky. :)

      Vymazat
    3. Já bych brala i nějaký zvíře, potřebovala bych pohnout s popkou :)))

      Vymazat
    4. Tak zatím věci z předchozích dvou týdnů se mi hrozně líbili věci do apartmánu, ale ve druhém týdnu vůbec nebylo špatné ani oblečení, tak jsem zvědavá co vyleze ze třetího týdnu

      Vymazat
    5. Promo obrázek nevypadá vůbec zle, hlavně ten nábytek a doplňky ;)

      Vymazat
  2. Aspoň ta sukně mohla být až na zem, tahle délka se mi nelíbí. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napadlo mě úplně to stejný, buď na zem nebo nad kolena :)

      Vymazat