čtvrtek 29. září 2016

Kouzlo Afriky


Tak zrovna "Solitair" jsem teda nečekala a upřímně bůhvíjakou radost z něj taky nemám, ale tak co už, zase nás to třeba posune kousek blíž k našemu očekávanému teleportu. Jdem na to koukout...


Balíček č. 1

Dámy, první balíček je bomba! Tohle bych hned na začátku nečekala, ale i zázraky se asi dějí. Když pominu náramek, ze kterýho by mi nejspíš upadla ruka (na druhou stranu díky za ty dary, taky nám mohli protáhnout naše labutí krčky a natáhnout na ně okruží - téma by tomu nahrávalo a u našich kreativců člověk nikdy neví) a to, že jsem si zapomněla sundat černou šprndu (psssst, třeba si toho nikdo nevšimne), tak je to všechno fakt super. Hlavní odměnou je úúúúžasnej účes (do tohohle ty smaragdy ráda zainvestuju).


Balíček č. 2

No tak tohle už je o poznání horší...., ale jó, taky se to dá. Já teda moc neholduju těmhle křiklavejm fosforovejm barvám (jsem asi konzerva) a ze vzoru na sukni chytám epileptickej záchvat, jako celek je to ale ok, i zpracování není nejhorší. Je to takovej lepší průměr. Hlavní odměnou opět účes, tentokrát nic pro mě, ale věřím, že nějaké punkerce teď srdíčko zaplesá.


Balíček č. 3

Tohle je takovej dost cirkus, aneb jak se říká "každej pes, jiná ves". Samostatně jsou věci víceméně použitelné, dohromady ale vážně nee. Nic mě neoslovilo tak, že by se dostavil kýžený wau efekt, vlastně jo, fakt se mi líbí taška (sice bez wau, ale takhle z dálky s přivřenejma očima to vzorem trošku připomíná tašku Lojza Vitón a ta by se mi v šatníku sešla a komu ne, že :))). Hlavní odměnou další účes a tenhle se mi líbí, i když účesu z prvního balíčku se nevyrovná.


Balíček č. 4

A tady něco pro naše ksichtíky. Tento balíček ukrývá 2x speciální "zlaté" líčení, 1x "henna" tetování na ruku a 2x make-up, z čehož jeden je i hlavní odměnou tohoto balíčku. Tohle beru, nabídka salonu krásy se nerozšiřuje zase tak často a každý nový přírůstek je, alespoň dle mého ,vřele vítán.


Balíček č. 5

Na tohle já nehraju, kumbál v apartmánu už mi podobným nepoužitelným harampádím přetíká (už se ten bordel bojím i otevřít) a další fakt nepotřebuju. S velkým sebezapřením bych brala deky a ty stoličky, či co to je, ty bych snad někde ještě uživila.


Tapeta + Podlaha... aneb pod africkým nebem... (tohle si nechte, já se spálím i u nás, natož lízt do Afriky)...


Nábytek + Doplňky... k tomuhle jsem se už vyjadřovala výš a ani bližší náhled nic nemění...



Pozadí na profil... tak tahle kýčovitá "perníková chaloupka" na pozadí mě taky neoslovuje...


Balíček č. 6

Konečně zase nějaký ty hadříky.... Ale jo, ladí to, použitelné spracování, žádná hitparáda, ale úplně blbý to taky není. Líbí se mi ten turban na hlavu, otázkou je, s kolika účesy v salónu krásy ho bude možno použít. Zkrátka je to celý takový nenadchne, neurazí. Ovšem hlavní odměnou je tady roztomilý pruhovaný zvířátko (a tygl to není :)))... 


Nový mazlíček... tohle zebřátko je novým přírůstkem do naší rodinky "mazlíčků", tudíž je možno ho i trénovat a tím navýšit svoji "Loajalitu". Tohle trénování je ale možné pouze 3x, což, přiznejme si to, není nic moc. Každopádně je to moc hezký stvořeníčko, i když je takřka k ničemu.

Hodně štěstí ♥

8 komentářů:

  1. první účes mě oslovil, moc bych ho chtěla ale s mým štěstím se bez dia nedostanu ani k první věci :S Co se týče akce tak mě celkem zklamala, přála jsem si teleport a oni mi dají toto :( Tak ale co se dá dělat, snad někdy jindy v blízké době

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První účes je bomba, ten zbytek už nestojí za řeč ;) Bez dia se k první věci určitě dostaneš, jen bude potřeba obětovat smaragdy, tenhle typ akce je totiž doslova žere :( :D Na teleport už se taky těším a trošku jsem s ním počítala, tak snad příště :).

      Vymazat
  2. Joo tak zebra super, ale škoda že se dá opět trénovat jen 3x. :/
    Většinou se mi líbí jen vršky a boty. :D Šátky nevyužiju stejně tak makeup. Nábytek mi přijde docela zbytečný, ale tak pro popku už člověk bere všechno. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen 3x ??? :O Tak to teda není nic moc extra. No já jsem nadšená z účesu v první tabulce, je velká šance, že se k němu dohrabu i já :D.

      Vymazat
  3. Hezká akce. Originální nápad,dokonce je v první destinaci i hezký účes ,u kterého mám aspoň šanci se se smaragdy prokousat ... nábytek a make-up se mi zdá zbytečný,účesy ve 1 a 3 jsou nádherné,a samozřejmě zebra - ta je top❤ Já bych zase chtěla tetris - už dlouho nebyl.
    Jinak máš moc pěkné stránky,asi te tu budu navštěvovat pravidelně;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že se ti tu líbí ;). Tahle akce je po dlouhé době takovým osvěžením, líbí se mi zpracování, ale většina věcí jsou, jak píšeš, zbytečnosti. Jsem nadšená účesem v 1. balíčku, ten bych tam nečekala a spíš bych to tipla na toho pankáče ze dvojky :D. Taky pevně doufám, že se proboxuju až k němu, zbytek přenechám ostatním ;) :)

      Vymazat
  4. Alexis1

    Stránky máš moc hezké jsou hezky přehledné :)
    Akcička se mi líbí mám 2. vlasy tak snad se doplazím i ke 3.
    Zebřičku bych chtěla ale nulová šance u mě, budu ji tiše závidět ostatním :D
    Na 89% si myslím, že by mohl být příště teleport, tak snad to vyjde :D
    Jinak děkuji za přehled Afriky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za návštěvu ;) a gratuluji k druhému účesu, určitě dáš i ten třetí, neboj :). Já si na zebru taky nechám zajít chuť, mám první účes (ten je podle mě nej) a plíživě se hrabu teprve ke druhému. Je teda fakt, že se mi do toho nechtějí cpát smaragdy, proto nekupuji extra karty a šance se tím sakra sníží. Uvidíme, kam to tímhle stylem dotáhnu :D Držím palce, ať se postup daří a pevně doufám v teleport (už by ho to chtělo jako sůl). :)

      Vymazat