pátek 7. října 2016

Speciální nabídka


Dlouho jsme tu neměli "Speciální nabídku", takže kdo už neví co s penězma, může si pořídit tohle zbrusu nový háro. Já pro představu přidala jen tmavovlásku a blondýnku, ale účes je samozřejmě ve všech dostupných odstínech v salonu krásy.


12 komentářů:

  1. Určite lepší ako posledný účes zo špeciálnej ponuky "práve som vyšla z bazénu". Ale za tých 5e si pojdem ja také vlny spraviť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Posledně ta zmoklá slepice byla fakt dobrá :D. Souhlasím, že tohle je o moc lepší, ale taky vím, jak a kam líp investovat korunky ;) (nemusím mít holt všechno) :D Hezký večer ♥

      Vymazat
  2. haha ten účes je fakt pekný..akurát že za 5e môžem vyklikat celý teleport, s pozadím, vlasmi a roznymi druhmi oblečenia..;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak ;), taky mě tyto "speciální" nabídky nechávají chladnou :)

      Vymazat
  3. Nechápu, poslední dobou dávají do akcí takové nudné, stejné účesy a tohle je totální bomba. :) Jen mě teda pěkně začínají píčit s jejich bílou barvou, která je většinou šedá. ˘-˘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On to bude asi účel, aby si to za ty peníze koupilo co nejvíc lidí (ta zmoklá slípka minule moc parády nenadělala a asi ani kačky nevydělala :))) a té barvy jsem si taky všimla. "Bílou" naštěstí moc nepoužívám, tak to pro mě zas taková tragédie není, ale štve mě, že nezměnili barvu i předešlých příčesků, ráda nosím ofinu a s některými účesy to prostě kvůli rozdílným odstínům nejde zkombinovat (viz. blond barva).

      Vymazat
    2. Moc se mi líbí, ale kupovat si ho vážně nebudu. Potěšilo by mě kdyby dávali takové účesy do teleportu než do speciálních nabídek. Tak snad někdy se dočkám

      Vymazat
    3. Mně se třeba víc líbí ten účes z prvního balíčku v akci "Kouzlo Afriky", takže tenhle si nechám ujít. No a teleportu, tak toho se už taky samozřejmě nemůžu dočkat, tam bývají taky super účesy ;)

      Vymazat
  4. Posledni teleport a vlasy v nem staly za velky prd :-( nemohli dat toto do teleportu? Treba se ho letos jeste dočkame :-/ Shimurda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco mi říká, jestli oni zase nečekají na Halloween, když nebyl do teď. Uvidíme ;)

      Vymazat
  5. Tyto vlásky jsou opravdu moc pěkné,ale nebudu za to platit ani korunu,vezmu-li v úvahu,že takovéhle dost podobné účesy můžeme v teleportu dostat tak 3 :) túdle núdle,radši se vykašlete na takovéhle šmejdské "speciální balíčky" a udělejte konečně nějakou pořádnou akci.

    OdpovědětVymazat