čtvrtek 13. října 2016

Módní kouzelník


A zase lovíme z babiččiny krabičky aneb to tady už jednou bylo (teda doufám, že potom ten teleport bude stát za to). Celá akce je inspirována filmem "Mocný vládce Oz"...


a my na to jdem kouknout...

TABULKA č. 1

První outfit ve filmu nosí čarodějka Evanora, kterou ztvárnila herečka Rachel Weisz. Šaty smaragdové barvy se mi líbí a i přesto, že se jedná o jednu ze starších (pravěkých) akcí, není zpracování vůbec špatné, ale fakt nevím co si počít s těma tykadlama na palici. Hlavní odměnou je účes, který mě osobně vůbec neoslovil.



Tady už Rachel Weisz alias Evanora v celé své filmové kráse, je to taková jedulka zelená (nebo je jí blbě tak jako mně po shlédnutí tohoto filmu)...



TABULKA č. 2

Druhý outfit a sladká čarodějka Glinda v podání herečky Michelle Williams (totální klaďaska). Tady už je to se zpracováním šatů o poznání horší (tož taková nemasná neslaná noční košula). Co se mi vážně líbí, tak účes (lokýnky fakt žeru a potom je tu taky můj princeznovský komplex), tenhle bych vážně brala. 


A opět reálná předloha Glinda v podání Michelle Williams...



TABULKA č. 3

Třetí outfit patří čarodějce Theodoře, kterou ztvárnila další známá herečka Mila Kunis (tady se někdo inspiroval u třech mušketýrů a vyšla z toho nepovedená transka). Tohle není vůbec můj šálek kávy a na milost beru akorát boty. Účes, dobrý, ale osobně dávám přednost těm delším variantám.


Reálná předloha Theodory...



TABULKA č. 4





10 komentářů:

  1. Docela mě mrzí že nedali teleport, a dali zase akci která žere docela dost smaragdů. Šaty se mi moc líbí, a účes je podle mně úžasné. Jen nevím co budu dělat s tou divnou věcí na hlavu :S

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu, že je to opět prastará akce, tak doufám, že mezitím pracují na tom teleportu a bude fakt vymazlenej. Jinak ať si mě už nepřejí :( :D

      Vymazat
    2. A já jsem si říkala že ten účes jsem někde viděla. Já taky doufám.

      Vymazat
  2. Tak ty účesy jsou bomba. No chce to být DIA bohatý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U téhle akce to bohužel jinak než s dia nejde :(, ale já pořád čekám na ten Teleport ;) To už je určitě na spadnutí, jen musíme vydržet :)

      Vymazat
  3. takže,shrneme si to : oni jediné,co za týden vyprodukují,je pivní akce,kde hosteska vypadá spíš jako eskortní společnice,s preclíkem v ruce,no děs běs,prostě nepoužitelné až hrůza ... čekám nějakou bombu,kterou to vynahradí,třeba Teleport ,který nebyl od prázdnin, nebo Tetris,který nebyl asi půl roku,a oni dají další zas*anou smaragdovou akci a ještě k tomu na ní ani nehmátnou??! Jestli tohle má být vtip,tak mě ale vůbec nepobavil ... s použitím smaragdů mám šanci se doplazit tak k prvnímu účesu,který se mi ale upřímně vůbec nelíbí,oblečení žádné mě neoslovilo,snad jen ty zelené šaty s pvní tabulky,ale smaragdy si po solitarii na tohle určitě plýtvat nebudu. To mě zase dokázali namíchnout,velice. Omlouvám se za sprostá slova,příště to snad bude lepší,ale potřebovala jsem se z té hrůzy vyzpovídat :D

    OdpovědětVymazat
  4. Teleport bude,a to možná již zítra! Téma má být Halloween a nás oblíbený psycho návrhář Alexander Mc Queen . No,tak aspoň doufám ,že tam bude nějaký hezky účes ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky myslím že zítra po ukončení "Oktoberfestu". Už se prý nemůžou dočkat, až nám představí modely z této nové halloweenské akce. Snad je budeme schopny i náležitě docenit :D

      Vymazat
  5. Teleport bude,a to možná již zítra! Téma má být Halloween a nás oblíbený psycho návrhář Alexander Mc Queen . No,tak aspoň doufám ,že tam bude nějaký hezky účes ;)

    OdpovědětVymazat