úterý 11. října 2016

Šťastné karty - Speciální balíček


V "Lunaparku" se nám objevil nový speciální balíček "šťastných karet". Tentokrát na téma Oktoberfest, což je mnichovský pivní festival, údajně největší na světě (zkrátka mega ožíračka u našich německých sousedů, to zas bude v álejích nablito)...

Balíček ukrývá outfit, který se skládá ze sedmi položek. Každá z nich je v pěti barvách, teda kromě preclíku, ten je pouze jeden (nejspíš si ho budeme půjčovat). 


Tady už náhled všech barevných kombinací, které je možno z balíčku vytáhnout. Je to nejspíš taková kratší verze bavorského kroje, takže obecně, pro nás nic moc použitelného. Místo preclíku bych brala spíš pořádnej tuplák (když už, tak už). Myslím, že tady jakýkoliv konzervatismus není na místě, alespoň podle toho, co jsem o tomto vyhlášeném svátku slyšela. Nejedna sukýnka prý nezůstane dlouho jen u kolen a to si přiznejme, tohle nějaký preclík už fakt nezachrání :))).



Hlavní odměnou za sesbírání všech 31 položek (takže komplet všechny barevné variace - pouze jedna nestačí) je tento slušivý účes. Podařilo se dohledat i reálnou předlohu modýlku (není to z nějakýho erotickýho filmu?).


HODNĚ ŠTĚSTÍ ♥


14 komentářů:

  1. Olá Isabella , quer trocar divulgação ? ^^
    Postei seu site no meu Blog <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sorry, I don´t understand :( ♥

      Vymazat
    2. Hello Isabella, you want to exchange disclosure? ^^
      I posted his website on my Blog

      Vymazat
  2. Účes krásnej, ale prokousat se k němu přes 31 položek, to je něco. asi si ho nechám ujít( jako každou hlavní odměnu ve speciálních šťastných kartách)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom stejně, taky se k němu nejspíš neproboxuju, i když náš klub má výhodu v trofejích. Díky tomu nemáme 3 pokusy za dolary, ale 6 pokusů za dolary a jde to poznat. Tak uvidíme ;)

      Vymazat
  3. Ježiš to je děsný. :D Sukňu možná někdy k něčemu využiju, tričko MOŽNÁ taky.
    Pokusy za dolary navíc bych taky chtěla. :( :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vřele doporučuju :D, ty extra pokusy jsou super a často pomůžou akci tohoto typu dodělat až do konce bez použití dia ;)

      Vymazat
    2. JÁÁÁ VÍÍÍÍM :'( hned bych vyměnila rychlejší doplňování energie, protože do arény moc nechodím.
      Noo, ale koukám že nám dali promo. Tak to podle mě znamená jediné! Po africe přijde masakr akce na dia. :D

      Vymazat
  4. Já nevím jak Vám ale mě se to vyhýbá úplně obloukem a nepadá mi nic ať otočím co otočím mám jen dolary.Naštěstí se mi to moc nelíbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se osvědčila metoda klikat jen na jednu hromádku. Díky klubové trofeji máme 6 pokusů za dolary, což je velká výhoda a většinou se tímto způsobem minimálně 2x trefím. Dnes jsem měla extra štěstí a z šesti pokusů mám 5 věcí (to ale není pravidlem) :)

      Vymazat
  5. Za mě ne,boty,zástěru ani sexistický korzet,ve kterém jsou vidět prsa nikdy nepoužiju,nejslabší jsou podle mě boty,naneštěstí ty už mám ve dvou barevných variacích :/ Účes hezoučký,ale nebudu si plýtvat diamantíky na kroje a radši trpělivě vyčkám na teleport ;) Jediné,co se mi tu líbí je asi sukně v černé verzi a preclík,jinak opravdu,i když mám 6 pokusů,utrácet za toto dolárky nebudu ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já denně poctivě nastřádám 30 litrů a zkouším štěstí. Za dobu co to jede, už jsem si nastřádala výbavičku, kterou by mi mohla závidět kdejaká..... společnice, ale preclík ne a ne vypadnout (nikdy bych nevěřila, že dám někdy přednost pečivu před hadrama). :D

      Vymazat
  6. Mne sa páčia hlavne topánky a korzet, celkom pekné použiteľné kúsky. A korzetov v hre až tak veľa nie je :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj šálek kávy to zrovna není, ale určitě se nebudu zlobit, když mi něco z karet vyskočí, aneb darovanému koni na zuby nekoukej ;). Krásný den ♥

      Vymazat