středa 28. září 2016

Fashion Weeks - PAŘÍŽ


A máme tu poslední módní týden, tentokrát vás zdravím z Paříže, a tím pádem i poslední "lakomou" škatuli (nevím jak vám, ale u mě se teda nepředala, nebýt virtuální, tak bych jí tu kartonovou fasádu asi trošku vylepšila). No a teď už chceme ten teleport...


Co se posledního outfitu týče... já vždy myslela, že ti "Frantíci" mají vkus, ale tohle, to snad ani nemá smysl komentovat. Tohle se vážně nepovedlo... No a poslední část nového obličeje, pusa, ta se kupodivu celkem vydařila, na můj vkus sice trošku širší, ale slušivá...


Poslední nálož nábytku je žůžová, mazlivá a ňuňatá (je to ve slovníku?). Zkrátka nás čeká něco takovýho lehce infantilního a ač nejsem velkým příznivcem podobných záležitostí, tohle se mi kupodivu vážně líbí (škatulko, škatulko...buď hodná, můro jedna lakomá). 

Tapeta + Podlaha... 


Nábytek + Doplňky...


Komplet nový ksichtík... a ono se na to dá i koukat. Upřímně jsem to čekala daleko horší a tohle mě opravdu mile překvapilo.



5 komentářů:

  1. Tak tenhle outfit se mi vůbec nelíbí, ale zase nábytek je úžasný. No a úsměv docela ujde, ale mně vůbec nesluší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty hadry jsou příšerný, nábytek naopak super, jen kdyby mi aspoň občas něco vypadlo, je to bída :( :D.

      Vymazat
  2. NO! To oblečení je fakt strašný, říkala jsem si, "hmm, tak aspoň černý botky" NE! Prostě je taky museli zesrat nějakýma tvarama. Xichtík se mi teda taky nelíbí, nos takový prasečí (jako vždy poslední dobou), pusa široká, oči šikmé (a to jsme prosím byly v NY, Londýně, Itálii a Francii)..Z nábytku mám radost, ikdyž jsem se málem zbláznila u té skříně - ne a ne jí správně napasovat. Jo, a pořád nechápu proč všude strakjí psy - to mě vážně pěkně začíná sejřit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D tenhle multikulturní ksicht mě taky nijak nenadchnul, ale zase je to lepší, než ty mutantní zrůdičky, které se nám tu jednu dobu začaly objevovat :D. Oblečení je tentokrát fakt příšerný, mám řetízek na kotník a ten mi stačí. Nábytek je super, ale jak už jsem psala, nemám vůbec štěstí a ze škatule mi vyskakujou samý blbosti :( a čoklíky už jsem dávno přestala počítat :D Už aby dali ten teleport ;)

      Vymazat
  3. Paříž nábytkem mě nezklamala,je to roztomilé,některé věci tu ještě nejsou jako například krejčovská panna,rohová skříň a další kusy alá styl 80. let. U nábytku se mi líbí vše,je to moc hezké,pejsek je ňuňatý ♥ Oblečení mě ale zklamalo. A to hodně. Čekala jsem nějakou bombu,peckovní outfitek na závěr ,možná i s nějakým pěkným účesem či pozadím na profil,a oni dají takovéhle padákové kalhoty a pro nediamantové ladies opět nic . Achich ouvej.

    OdpovědětVymazat