pondělí 29. srpna 2016

Školní královny




A máme ji tu, mrchu jednu puntíkatou (myslím kostku)... Čeká nás 5 destinací (batůžků), 5 outfitů a 1 extra účes za sesbírání  všech věcí ze všech oblastí (takže si o něm můžu opět nechat leda tak zdát). Celá akce je inspirována americkým televizním seriálem Screan Queens.


KNIHOVNA č. 1




KNIHOVNA č. 2



KNIHOVNA č. 3



KNIHOVNA č. 4


KNIHOVNA č. 5








9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Šťastná to žena Baru, mně to nějak hází všechno, jen ne to co potřebuju. Takže za mě kostka ee, nemám ráda puntíky :( :D.

      Vymazat
  2. Chvíli na to koukám a říkám si, Jaká kokstka sakra, co to je? o.O ... A pak mi to došlo. WHY?! Hlavně ať tam PROSÍM nejsou zase nějaké chujoviny. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Zatím nevím nic bližšího a dle dřívějších zkušeností bych chujoviny nevylučovala :D. Předpokládám, že nám to rozjedou 1. září po skončení ostrovů (jen můj odhad, nic směrodatnýho), tak se necháme překvapit ;).

      Vymazat
    2. Noo tak ten první účes je super B) ale co to je z aoblečení na tom druhém?

      Vymazat
    3. Má to být prý téma "Návrat do školy" :)))

      Vymazat
  3. Účes super, ale z kostky už tak moc nadšená nejsem, spíš vůbec. Vždycky mi padnou nějaké věci které buď nevynosím nebo nějaké blbosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi na tom ještě dobře, mně většinou nepadne nic :D Účes je super, ale už jsem se s ním víceméně rozloučila. Bez dia v kostce není moc velká šance, nebo to zkrátka neumím :( :D

      Vymazat
  4. Tahle akce je dobra na vydělávání smaragdů :D

    OdpovědětVymazat