sobota 13. srpna 2016

Haute Couture
































8 komentářů:

  1. Hodně se na to těším. Spousta věcí se mi hodně líbí, ale bojím se že většina bude za dia :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se těším, pokud to ale bude opravdu formou kolekce, tak se obávám diamantové smršti, přesně jak říkáš :( Tohle nám měli dát do dárků.

      Vymazat
  2. Ahojky Is, moc hezky si nám kolekci zpracovala. Už se na ni těším, akorát mé smaragdové konto je na nule :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzi, díky ;), no myslím, že na tom, po všech těch posledních akcích, jsme s kontem všechny stejně nebo aspoň hodně podobně. Smaragdy lítaly na všechny strany :D, jen se trošku bojím, aby toho nebyla většina spíš za dia.

      Vymazat
  3. Kolekce? To nevím, přijde mi že poslední dobou davají do kolekcí samé divno-věci a tohle se mi tam teda nehodí. :D Už se těším až budu brečet, že jsem pak chudá. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je to obchod, dia nemám, to mi věc ulehčí, vykoupím vše za dolary, za sm jen co se mi bude líbit a hotovo, jakýpak s tím štráchy ;) :D

      Vymazat
  4. Ale trošku nechápem toto a kolekcia? Nepoviem teleport ale v kolekcií býva veľa náhodných kúskov a nie pár outfitov . A tých diamantov sa bojím taktiež mám ich asi 9 ale používam ich iba vo veľmi dôležitých prípadoch lebo povedzme si na rovinu ak do hry nezainvestujeme zopár tých skutočných peňazí tak ich dostaneme fakt málo ja naposledy asi iba v kolese šťastia �� No tak počkáme si tých 47 hodín a uvidíme .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já budu mít lehčí rozhodování, momentálně mám jen 1 dia a za to toho asi moc nenakoupím :D. Jsem ráda, že jsou věci ve více barvách, aspoň bude co kupovat a třeba se nám blýská na lepší časy. Ty poslední obchody stály dost za prd, spousta póz k ničemu a vše většinou jen v jedné barvě (k zlosti). Snad šli naši kreativci do sebe a vrátí se k dřívějšímu modelu natřískaných obchodů, které se nedaly do konce limitu vykoupit ;) Aspoň v to pevně doufám :)

      Vymazat