úterý 23. srpna 2016

Hudební Ceny Lady


Připravuje se...

TABULE č. 1






TABULE č. 2






TABULE č. 3






TABULE č. 4



Předlohu doplním později, nestíhám, jedeme slavit... :)))




TABULE č. 5





TABULE č. 6










8 komentářů:

  1. chcelo by to teleport..:D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej, taky bych brala teleport všema deseti :D

      Vymazat
  2. Vzhľadom k tomu že už dlho nebolo koleso šťastia alebo hod kockou tak tieto dve typy môžeme očakávať ?..chjooo..tiež by som brala port..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se nám z toho vyloupnuly tabule 3x3 :(, ale pořád lepší než solitair (ty smaragdy po tom posledním asi znovu nikdy nenašetřím, za chvíli budu muset vyhlásit osobní bankrot) :D

      Vymazat
  3. Ve hře jsem našla 6 nových účasů...to vypadá nadějmě na teleport. ♥ Jsem zvědavá, co si pro nás nakonec připraví...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V teleport jsem ani nedoufala, věci jsou jen v jedné barvě, takže jsem tipovala tabule nebo solitair a vyhrály to tabule. Na druhou stranu nás všechny tyhle blbosti přibližují k teleportu, jednou to přijít zkrátka musí! ;) :D

      Vymazat
  4. In 4, its Arianna Grand: http://todateen.com.br/tt/wp-content/uploads/2016/07/ariana-grande-croppped-xadrez.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you very much, you saved me time. I´m not home right now, when I get to my computer, I add a photo from you. Once again a big thank for you sweetie ;) ♥

      Vymazat