sobota 6. srpna 2016

Hudební dárky



Dárky, dárky, dárečky, konečně zase něco co si užijeme všechny bez ohledu na stav našeho LP konta. Princip je jednoduchý, natřít to v módní aréně co největšímu počtu konkurentek a vytřískat z nich co nejvíc notiček, které směníme za balík dle vlastního výběru (z vlastní zkušenosti doporučuji dát přednost těm největším, nevím jestli je to pravidlem jen u mě, ale já v těch malých většinou mívám h.... prd).

























10 komentářů:

  1. Tak na tohle jsem zvědavá ještě víc než na SCI-FI Solitair.
    Hodně se na ní těším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě ;), dnes se objevil další obrázek a kromě stříbrného účesu to vypadá i na nová ústa. Jsem napnutá jak malý kšandy :D

      Vymazat
    2. Ten účes vypadá velmi zajímavě, a určitě ho ve své sbírce potřebuji :D

      Vymazat
    3. Jo jo, taky nepohrdnu :D

      Vymazat
  2. Tak já doufám, že bude teleport, protože to vypadá hezky, ale pochybuji, jelikož ten byl nedávno. :( Jinak Is, byla jsem s mým boyem v kině na Než jsem tě poznala. Bylo to super, doporučuji :) Vždy jsem byla nadšená, když tam bylo oblečení, které jsme měli na LP :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych brala teleport, ale bohužel sdílím tvé pochyby :(, snad to bude něco rozumnýho ;) Jinak díky moc za doporučení, dívala jsem se, že to má vysoký hodnocení a už se na to taky chystám. My včera byli taky v kině na Sebevražedným oddílu (no co ti budu povídat, Harley Quinn byla nejlepší :))), nevím jaký to bude doma v obýváku, ale v tom biáku s tím ozvučením to byla BOMBA, taky doporučuju ;)

      Vymazat
  3. OMG! Konečně další metalový hadry :D Už to chtělo něco nového. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já doufám, že to bude tak, jak se to zatím tváří ;) Rockový hadříky by byly přesně podle mýho gusta, necháme se překvapit, co z toho vyleze :)

      Vymazat
  4. tak nakoniec darčeky...milo ma prekvapili a dúfam že v nich bude len to najlepšie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dárky jsou super, mohlo být i hůř ;) a ani věci nejsou tak hrozný, trošku jsem se toho bála, ale mile mě překvapili :) Teď jen aby taky něco pořádnýho vypadlo, držím palce :D

      Vymazat