úterý 11. září 2018

Pláž



Hóóóóóódně stará záležitost...


1. Západ slunce...








2. Slunečná pláž...






Tapeta + Podlaha "DEN"...




Tapeta + Podlaha "NOC"...





3. Korálová pláž...



V destinaci je ukryto 30 mušlí, komu se podaří je všechny posbírat, získá tento účes...




4. Palmová pláž...




V destinaci je ukryto 30 mušlí, komu se podaří je všechny posbírat, získá denní a noční pozadí na plochu...


Pozadí na plochu "DEN"...




Pozadí na plochu "NOC"...




5. Rajská pláž...








6. Banánová pláž...




V destinaci je ukryto 30 mušlí, komu se podaří je všechny posbírat, získá tento účes...





HODNĚ ŠTĚSTÍ


22 komentářů:

  1. Jo.Isabell. Z roku 2014. Dáš sem i detaily akce? Nikde to nemůžu najít...
    Přeji Ti krásné odpoledne, Zlatíčko sluníčkové... ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://goldengirlsclub.blogspot.com/2018/09/evento-flashback-de-mapa-praia.html?m=1

      Vymazat
    2. Tak to je bomba... Děkuji moc... Moc srdíček, aspoň milinon.. ♥♥♥

      Vymazat
    3. Tak už jsem se k tomu taky konečně dostala. Holky omlouvám se, ale vůbec nemám čas.

      Vymazat
  2. Can you post all the stuff from every island because I can't find them anywhere and I searched on google all day :( please! I wish LP team to show us every thing from every event or store! :(

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkousela jsem hledat tvuj stary blog, jestli to nemas na nem, ale nebyla jsem uspesna.

      Vymazat
    2. Ahoj Leni, vůbec si teď nejsem jistá, jestli tato akce na starém blogu byla. Myslím, že jsem akce začala mapovat až nějaký čas po ní. Ale nechci lhát ;)

      Vymazat
  4. http://bjuticka.wix.com/blog Koukněte k Bjutičce, ta toho má zatím nejvíce.. ale také už jsem zvědavá, kde co máme :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Isabelko... Ty to tu dáváš... To je nádhera... Aspoň to bude i nově. To je fantastické...
    Zlatíčko... Velmi moc Ti děkuji a přeji nádherný den. ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nestíhám Mekhet, mám toho teď opravdu moc a nemám na blog čas. Jak to půjde, budu se snažit události i dále mapovat, ale bude to chvíli trvat. Díky za pochopení :) ♥

      Vymazat
  7. Holky jsou k tomu i ty hlavní odměny, ty účesy co byly? Já dokončila první destinaci, ale odměna žádná nikde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Účesy nejsou jako odměny. Až se otevře ten ostrov kde je účes, tak tam musíš posbírat daný počet mušlí.

      Vymazat
    2. Díky už to chápu, to je Teda pěkně odflaklá akce :D

      Vymazat
    3. ak by bola hlavna odmena za vyzbieranie vsetkeho tak by to tam bolo zobrazene a typujem kedze sa to jedna o akciu z roku 2014 tak to boli zaciatky a teraz to vylepsili a dali este i hlavne odmeny do novych akcii :)

      Vymazat
    4. Přesně jak píše Danka, tohle je opravdu hodně, hodně, hodně stará záležitost. Je to snad jedna z prvních akcí, kterou jsem na LP hrála chvíli po své registraci do hry. Tenkrát se vše teprve ladilo, překreslení nebylo tak precizní, bylo spíše kýčovité a hlavní odměny přibyly až postupem času. ;) ♥

      Vymazat
  8. https://goldengirlsclub.blogspot.com/2018/09/evento-flashback-de-mapa-praia.html?m=1

    Koukni se na tuto stránku. To mi nahoře dali informaci, za což jsem fakt vděčná. Ten první účes by měl být až ve 3. A viděla jsem jej už na jedné hráčce. Další účes v 5. :)

    OdpovědětVymazat