pátek 14. září 2018

Ethno Fest



Ááááá sakra, objevil se nám tu smaragdožravec solitaire...


Balíček č.1...



Balíček č. 2...




Balíček č. 3...




Balíček č. 4...





Balíček č. 5...




Balíček č. 6...




Tapeta + Podlaha...




Pozadí na profil...




Balíček č. 7...




HODNĚ ŠTĚSTÍ


8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. I really appreciate it, thanks. I don´t have much time for a blog now. But I will try to add things. :) ♥

      Vymazat
  2. No jako bych to u zahrad nepsala že nám sem hned hodí solitare :D ale Teda musím říct že do vkusu se mi moc netrefili, tyhle etno záležitosti se mi moc nelíbí :D brala bych ten nábytek, ale tam se kuli tomu hrabat nebudu když je tuším v předposledním balíčku :D odkud je to pozadí? To je jako odměna od toho nábytku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky tušila, že ten stupidní solitaire dřív nebo později zkrátka přijít musí :D Jinak pravdu díš, tohle vůbec není můj šálek káva a navíc žádnej účes !!! Co to jako má být? Ať si to nacpou do špic :D

      Vymazat
  3. Jojo po 15ks nabytku a po tom je jeste balicek se snoubencem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hnus Leni, vůbec se mi to nechce klikat a nestrčím do toho ani jednoho zeleňáska. Bez účesů ani kuře nehrabe :D

      Vymazat
  4. Jupí! Sláva! Boží věcička a super vodvaz!
    Dávám téhle akci velký, masivní, přímo gigantický palec nahoru.
    Protože se mi nelíbí ani jeden kousek oblečení, nábytek je taky takový pochybný, s hadříkama pro snoubence si snad dělají z lidí srandu, takže, suma sumárum, neutratila jsem jeden jediný šutřík a taky ani žádný neutratím. Díky, kreativci :D Trefili jste se mi do nevkusu naprosto přesně :D

    OdpovědětVymazat
  5. Poslednú dobu sa im akosi so zaradením outfitov do akcií nedarí.....

    OdpovědětVymazat