sobota 15. září 2018

Oznámení



Jak to tak vypadá, dočkáme se ještě letos LP mobilní aplikace a prý konečně dojde i na "SVATBU" !!!


12 komentářů:

  1. Pozor pozor! Vaše životní šance, dámy. Přijímám sázky, kolik problémů se se zavedením svatby ve hře objeví :D
    Jako hlavní cena za nejbližší odhad vám budiž udělena čestná medaile a dobrý pocit, že když už hra nefunguje, jak má, aspoň jste to uhádly předem a nic vás tudíž nepřekvapí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja uz mam tu appku :) mi napisali do spravy s odkazom na appku :) ale tak mne sa viac paci cez stranku.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. mobilní aplikaci mám už v rámci testování, je tamspusta super věcí, ale něco mámzas radši na staré. postupně tam přidávají další věci,třeba teď se v ní na večírek nedostanete

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem si tu mobilní aplikaci nainstalovala... a už i odinstalovala :-( byl to neuvěřitelný žrout dat.
    A jediná věc, která se mi líbila, že tam byly dostupné i kolekce pro "limitované mazlíčky", což by se mohlo hodittěm, co je nemají ještě vykoupené. Jinak mě nezaujala, ale třeba jí ještě vyzkouším, až jí trochu vylepší. nna

    OdpovědětVymazat
  5. Ako dostanem link na test verziu?

    OdpovědětVymazat
  6. I am very excited to see what are the tasks required for the wedding party.😍
    Will you create a topic about it?😀

    OdpovědětVymazat
  7. Kde sa dá nájsť tá aplikácia? V Play Store to neviem nájsť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. The app is currently not available to everyone. It will be officially launched in the fall

      Vymazat
    2. We allready Can Play LP mobile app....only yet app not avalaible in Google Play...
      https://yadi.sk/d/6IU-wtybjbNqPQ

      Vymazat
    3. Ještě není, zatím mělo jen pár vybraných uživatelů zkušební verzi, zatím na tom makaji a na podzim ji spustí.

      Vymazat
    4. How i told...we all Can Play...P.S Yet its only for Android...i posted link...go to this link and download game

      Vymazat