středa 5. září 2018

Japonský měsíc

Kupte 30 diamantů nebo více a získáte tento jedinečný outfit a úžasné ceny...





17 komentářů:

  1. Sailor Moon! U žezla se sice naprosto sekli s délkou, ale jinak se celkem povedla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty animáky moc neznám, tak délku žezla nedokážu posoudit :D

      Vymazat
  2. No nie je to nič čo by ma ohúrilo a musím to mať... poslednú špeciálnu ponuku ľutujem, že nemám, dačo s Beyonce to bolo či Rihanna neviem nejaké udeľovanie cien či čo to bolo... a tak veľmi som to chcela no nemala som vôbec k dispozícií možnosť kúpiť diamanty... ale toto, nič moc teda, toto by som ani neľutovala :D zas nejak extra v láske nemám anime, ako páči sa mi ale nie až táto konkrétna :D radšej by som brala nejaké fakt využiteľné kúsky do šatníka a toto by to nebolo, maxima lne chocker a náušnice :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme na tom stejně, taky mě anime nebere a vůbec se v těch kreslených stvořeních nevyznám :D Počkáme na něco dalšího ;)

      Vymazat
    2. Tak čo vidim tu druhu asi special offer tak tie šaty sa mi tiež nepáčia, čiže zatial celkom sklamanie :D ... a dlho už neboli akcie na tie farebne kryštály... no potešila som sa čo je nové a nakoniec toto..

      Vymazat
    3. Já anime zbožňuji, ale zrovna Sailor Moon jsem neviděla, takže po ní ani netoužím :D

      Vymazat
  3. PS: Celkovo anime je pekné, už bola anime kolekcia a ta bola fakt krásna, ale toto ma fakt nechytilo, ani tie vlasy sa mi nepačia.. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Isabella, vraj by mala byť onedlho kráľovná, je to pravda?

    OdpovědětVymazat
  5. Jako anime mam rada, ale 30 dia kupovat nehodlám :D

    OdpovědětVymazat