pátek 24. února 2017

Módní ceny


Tomuhle se mi nějak nechce věřit, je pátek a my tu máme hned dvojitý chod na který se mi po dlouhé době opravdu sbíhají sliny. Nejen karnevalový obchod, ale i tato nová akce mají zkrátka koule. Jestli on nám někdo nechtěl vynahradit ty zpackané týdny módy (ještě nás ovšem čeká Paříž, do které stále vkládám naděje). Aby toho nebylo málo, tak nám náš starý tetris "vytunili" takovým způsobem, že i snad já budu mít šanci něco ulovit a mé srdéčko plesá. Tak na to jdem mrknout... 


Čeká nás tu 10 stanovišť, na kterých si zahrajeme o části tří outfitů, které se objevily na letošním 74. udílení filmových cen Zlaté glóby. Na obrázku níž je zmapováno rozmístění všech položek...


Outfit číslo 1 módní značky Delpozo vynesla na červený koberec herečka Caitriona Balfe, která hraje Claire Frazerovou v mém oblíbeném seriálu Cizinka (Jamie Frazer je fakt k sežrání). Šaty jsou naprosto úžasné a nerada to říkám, ale překreslení je takřka dokonalé, možná snad i lepší, než předloha. To stejné platí i o doplňcích, možná snad ten měsíc do ucha bych oželela, to byl nejspíš tzv. umělecký výstřel do prázdna (aneb něco tam ještě plácnem, ať toho maj víc).



Outfit číslo 2 a sice šaty módního domu Valentino oblékla herečka Emma Stone. Tady už je překreslení o poznání horší, nejvíc patrné je to v oblasti živůtku, sukně ale opět super. Problém mám trošku s hvězdami (na to musela padnout role alobalu), na druhou stranu, když potkáte fešného filmového producenta, můžete mu navrhnout, jestli nechce ve vašem hliníkovém souhvězdí zkusit najít polárku :))). 


Outfit číslo 3 na koberci předvedla herečka Janelle Monáe (tak tuhle ženskou fakt neznám, ale nejspíš o ní ještě hodně uslyšíme). Oba filmy z roku 2016, ve kterých si tato herečka zahrála, byly nominovány na Oscara. Šaty módního domu Giorgio Armani jsou opravdu klenot sám o sobě a i překreslení opět víc než zdařílé. Mému srdci nejblíže jsou ale přece jen ty první fialové. 

HODNĚ ŠTĚSTÍ ♥




25 komentářů:

  1. Tak toto se ovšem povedlo! Nejenom, že pro mě samotnou zavládla absolutní euforie díky novému typu akce, který dává konečně taky nediamantovým ladynkám možnost ke kompletnímu získání všech položek, ale také kvůli skvělému překreslení. Šaty jsou moc hezké, nejvíce se mi líbí ty černo bílé s neobvyklým střihem, u prvních šatů se mi líbí doplňky, ale šaty působí mírně kredencovým dojmem, no a dvojka je takový průměr, nic oslnivého, ale využít se to dá určitě ;) nesmírně oceňuji neomezené pokusy a 'dobíjející' životy, díky nimž mám šanci poprvé dovést celou akci do zdárného konce :) ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mé nadšení nezná mezí, mým favoritem jsou ty první "kredencové" :D. Jinak jsem ještě zvědavá na tu Paříž příští týden, ale po těch předchozích týdnech si od toho moc neslibuji. Nutno říct, že tímhle mi to plně vynahradili, jak typem akce, tak i oblečením. ♥

      Vymazat
  2. Po dlouhe dobe mam zase radost ze hry :) pekne saticky (hlavne z tech cernobilych jsem u vytrzeni), a novy tip akce, ktery je navic jednoduchy a da se v pohode zvladnout bez jedineho dia :) doplnky nadhera, ty nehty z prvni hvezdicky miluju. Myslim ze timhle nam plne odcinili ty nepovedeny fashion weeks :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já na to dnes koukala jako blázen, ve čtvrtek Milán a v pátek kolekce a ještě upravená tetris akce (a v náš prospěch). To se jen tak nevidí a do teď to nějak nemůžu pobrat :D. Nutno uznat, že tímhle si u většiny z nás tu reputaci zase trošku napravili. Jen aby to zase brzy nesklouzlo do starých kolejí. Jak se říká "nechval dne před večerem" :D.

      Vymazat
  3. Dneska se přidávám k všeobecnému nadšení. Nejlepší jsou drápky, těch není nikdy dost, sama mám dvoje černé a přesně tahle zářivá barva mi chyběla v šatníku. Je vůbec škoda, že v salónu krásy se na lak na nehty nepomyslelo v nějakém větším měřítku.
    Překreslení šatů je tentokrát vážně povedené. Sice první šaty jsou trochu do fialova, což v originále nevypadá, ale třeba je to jen fotkou. Typ akce se mi taky líbí, obzvlášť oceňuju mnoho a mnoho pokusů a celkem jednoduché jednotlivé hry.
    Čili za mě dneska jednička s hvězdičkou, protože do toho ještě kolekce karneval, kterou mám ráda vždycky.
    A Isabello, ty máš jedničku se dvěma hvězdičkama, podtrženou, zakroužkovanou a velikou jak kráva :)
    Máš nějakou speciální metodu, jak ty šaty tak rychle najít? Myslím jak ty ve hře, tak originály.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sdílím tvé nadšení novou akcí i posedlost dokonalou manikůrou :D Zároveň moc moc moc děkuji za nejvyšší možné ocenění, hodně to pro mě znamená a opravdu si toho vážím, zkrátka DÍK jak kráva :D. Jinak žádná extra metoda neexistuje, ve hře to takový problém není, zato ty předlohy, tak to je někdy vážně maso :D. Google, překladač a hledat a hledat a hledat, jo a pokusit se zachovat si trošku zdravýho rozumu :D.

      Vymazat
    2. Tak to máš vážně svatou trpělivost :D Já jsem se posledně pokoušela u krásky a zvířete hledat šaty a málem jsem u toho zdechla. Nemáš nějaký fígl na nekonečné přepisování čísel v adresovém řádku? :D

      Vymazat
    3. Jó, tak ten bych chtěla taky znát :D. Kdyby si na něco přišla, dej prosím echo ;) :D

      Vymazat
  4. Jenom dotaz, nevíš, jestli se životy dobíjí, i když čekáme v místnosti s tetrisem? (Jakože nejsme na té mapě).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nevím, ale myslím, že by měly, jen to asi k ničemu nebude. Pokud ti dojdou tahy, tak stejně budeš muset odejít a použít život na nový vstup.

      Vymazat
    2. Jj, to jo, jenom mi šlo o to, zda-li můžu třeba dozítra zůstat v tom tetrisu a doufám ve vytočení dia, než abych odtamtud teď vypadla a čekala 8 hodin, než budu mít zase život ;)

      Vymazat
    3. Teď jsem byla v tetrisu a život mi to načetlo, takže směle do toho ;) ♥

      Vymazat
  5. Toe je supet,opravdu chválim povedlo se!!;) Hneď keď som bola na nootebooku hneď štyri levelu!!❤ Tohle fakt chvíľim!!(; škoda že za 8 hodín jedno srdce mohli by dať 6/7.:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už by nám to moc ulehčili :D, ale musím uznat, že tohle se jim opravdu povedlo a díky novému systému si na své přijdou i lady, které nekupují dia.

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Ááá, to mě irituje ... jsem v 6. destinaci a ne a ne se přes ní dostat! Jeden předmět už mám, ale u toho blbýho náhrdelníku mi vždycky zbudou 3 fialové kameny. Jestli někdo víte nějakou radu, poraďte prosím, jsem zoufalá ;(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dobrý, už jsem to dala, větší problém mi spíš dělaj ty šaty 'alá kredenc' :D 18 pokusů a 40 kamenů, to nemyslí vážně??!

      Vymazat
    2. To dáš, taky jsem z nich měla strach a šly jak po másle ;). Hodně záleží, jaké rozložení kostiček ti tam hned na začátku hodí. Jednou je to bez šance a podruhé to jde na to šup :D. Držím palce ♥

      Vymazat
    3. No, napoprvé mi chybělo 10, takže nwm nwm hele :D snad bídě druhý pokus lepší ;) a děkuju za podporu, jsi hodná ❤ aspoň někomu štěstí přeje! :)

      Vymazat
  8. Jo tak ja zustala na ceskej verzi uvizla ve 3 casti, ne a ne ziskat tu blbou kabelku :D zato na slovenskej uz sem v 9 hvezdicce :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak super, překonala jsem šaty a už jsem v osmičce a mám jeden předmět, tak snad už to půjde ;) :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. GRATULACE největší, zlato ;) ♥

      Vymazat
    2. Děkuji Ti moc, jsem strašně šťastná za ty černo bílé šaty, hezčí jsem snad ještě ani neviděla :) ❤ a to jen díky tobě a tvým povzbudivým slovíčkům - takže děkuji moc!

      Vymazat