středa 1. února 2017

Valentýnské dárky



Konec spekulacím, teď se budou sbírat DÁRKY !!! Respektive srdíčka ♥, za která budeme dárky směňovat. K srdíčkům se dostaneme tak, že je jednoduše z někoho vymlátíme v módní aréně (jsem kardiolog amatér... a hledám dárce, hlásí se někdo dobrovolně?). Jedna malá rada, dejte si pořádnou dávku steroidů (zkrátka se nabonusujte co to jde) a vlítněte na fotomodelky. Z těch ty "hercny" padaj jak listí ze stromu.




Nikomu nejspíš neuniklo, že je celá tato akce inspirována zbrusu novým zpracováním pohádkového příběhu Kráska a zvíře s Hermionou (pardon Emmou Watson) v hlavní roli (tentokrát to s tím mnoholičním lektvarem fakt přehnala, holka). Čekají na nás 4 její outfity, 2 účesy, koník, pozadí na profil a vybavení apartmánu. Jdem se na to kouknout...




Ooutfit č. 1

A na začátek tu máme "profláknuté" žluté šaty, které jsou pro hlavní hrdinku Belle typické. Co vám budu povídat, vždyť to samy vidíte, žádná sláva to není a pan kreslíř ať se mi obloukem vyhýbá (jestli má rád to svoje "srdíčko"). Tenhle žlutej, beztvarej mega trychtýř je doplněn náhrdelníkem a růže v naší ladné ručce vypadá jako plevel, kterej jsme zrovna vytáhly z mrkve. Použit je tu i první ze dvou účesů, které je možno v akci získat (tady je buď někdo slepej nebo se ani neobtěžoval na předlohu pořádně koukout). Tohle je alespoň pro mě zklamání.



Jako by to nestačilo, naservírovali nám šaty rovnou v pěti barevných provedeních. Když se dobře, ale opravdu dobře podíváte na jejich obrázek, najdete i boty ve stejných barvách (takoví malí chameleoni to jsou, tomu se říká dokonalé mimikry).


Outfit č. 2

Tak tady si ovšem náš odpovědný kreativec svoji reputaci značně vylepšil (nejspíš si chce vyžehlit ty zpackaný žluťásky, šibal jeden, ví jak na mě). Outfit sestává z šatů, pásku (to je ten podprsník, co se zapíná na háčky), kabátku či přehozu chcete-li a vyšších bot. Obrázek jsem doplnila i naprosto luxusním koníkem (fakt mazel), který je také ve hře. Tady někdo odvedl opravdu super práci, tohle se mi líbí moc.


Opět bude k mání v pěti barvách a pléd dokonce v šesti (cítím tam to černý svědomí, někdo nám chtěl nejspíš dopřát nebo neumí počítat). Co barva, to perla, líbí se mi všechny, ale prim v mém případě hraje černá (jsem konzerva). Koník je pouze v jedné barvě.



Outfit č. 3

Ač velmi pěkně zpracovaný a roztomilý, ale jinak zcela zbytečný kostým služky. Jediné použitelné jsou boty (bez fuseklí samozřejmě) a stužka do vlasů. Zbytek bude nejspíš na věky věků zabírat místo v šatníku a spolu s hromadou dalších hadrů sloužit jako potrava molům a značně mi komplikovat hledání mých oblíbených kousků. Fakt by to chtělo nějakej LP frc nebo kontík na textil, jo a taky něco na dřevo, nechci vypadat jako nevděčnice, ale tenhle klacek fakt není něco, po čem mé srdce touží. Chápu, že s ním hlavní hrdinka odháněla vlky, ale fakt je potřeba nám do těch ruk strčit úplně všechno? Já bych třídila, až bych brečela! Použit je tu i druhý z účesů (vyčesaný), který se mi líbí podstatně víc (ten bych i brala).




Tady už opět komplet všech pěti barevných provedení tohoto outfitu. Kožené boty jsou opravdu luxusní, ty bych brala i v reálu (budu muset koukout k Baťovi). Kabát bude celý (viz obrázek nahoře), tady jsem záměrně půlku odřezala, aby bylo vidět, co je pod ním ;). Zástěra je zvlášť a v šatníku ji najdete v doplňcích.



Outfit č. 4

A jako by to nestačilo, máme tady služtičku číslo 2 a tady už i to zpracování maličko pokulhává. Vzor živůtku i zástěry je proti originálu takový unylý a nijaký, na milost beru opět jen boty (z těch mejch molů v šatníku budou za chvilku okřídlený prasata - možná si ten čagan z předchozího outfitu přece jen ještě nechám). 


A opět 5 naprosto zbytečných barevných provedení tohoto outfitu. Dle mého by bohatě stačil ten bílý originál. Květovanou zástěru najdete opět v šatníku mezi doplňky. Tohle je fakt bída.




Pozadí na profil...

je opravdu nádherné. Já osobně bych ho ozrcadlila, aby za náma bylo vidět to úžasné točité schodiště s knihovnou a růží pod skleněným poklopem (někdy by se nás vážně měli zeptat, jak by se nám to líbilo, než něco zmastí po svém).


Doplňky do apartmánu...

komu se nepoštěstí vyhrát v dárku pozadí na profil, má možnost si vykouzlit v apartmánu naprosto stejný pokojík. Doplňky jsou opravdu nádherné a můžete si díky nim navodit tu pravou pohádkovou atmosféru. Tohle se mimořádně povedlo.



Tapeta + Podlaha...


HODNĚ ŠTĚSTÍ




58 komentářů:

  1. JUPÍÍÍ JOOOU!
    DOUFÁM ŽE MI DAJÍ DO APARTMÁNU EMMU! A NEBO JAKO DOPLNĚK K LADY! Aby mohla být pořád semnou. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téma je super, teď jen, aby nám to hezky zpracovali a ještě by mě zajímal typ akce. Brala bych teleport :D

      Vymazat
    2. No jo, snad jí nezprasej jako prince z Popelušky. :O

      Vymazat
    3. Taky mám trošku obavy, taky člověk nikdy neví co čekat :D

      Vymazat
    4. Mé srdíčko pláče, žádná Emmička. :(
      ještě mi prosím řekni, že boty u 3. outfitu jsou s fuskama a končím. :D

      ALE JE TO KRÁSNÝ! ♥ :( (Až na typ akce.)

      Vymazat
    5. Ty fusky jsou zvlášť, neboj :D. Taky jsem od toho ale čekala trošku víc, nějak nevím, co si o tom myslet.

      Vymazat
    6. Víš co od toho čekám já? Naprosto nejhnusnější barvy a věci co k sobě nesladím pokud nekoupím od každého 20 kusů. :/ To mě teda sejří, do dárků mohli dát pistolnice! :D

      Vymazat
    7. Já už jsem smířená, s mým štěstím z toho dostanu maximálně zástěry a ten klacek :D :D :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Taky bych ho brala všema deseti, o tom žádná, jen nevím, jestli jsou schopni ho poskládat jen z tohoto jednoho filmu. Uvidíme, čím nás překvapí ;)

      Vymazat
  3. tak teleport byl o vánocích to pochybuju že bude ostrovy nedávno,solitarie ted společně s terisem(kolem štěstí) spíše bych to typovala na dárky nebo štastnou kosku ale spíše bych typovala ty dárky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, spekuluje se o dárcích ;) To by ovšem bylo super! :)

      Vymazat
  4. Ja to tipuju na darky,ty bejvaj vzdycky kolem valentyna,otazkou vsak je jestli nam neudelaj valentynskou akci este zvlast,to bych tohle pak videla na ty tabule 3x3 ty myslim dlouho nebyli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nestraš s tabulema :D, na teleport to taky nevidím, ale dárky beru, tak snad to vyjde ;).

      Vymazat
  5. Ještě by nás mohli potěšit krabicí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za tu bych byla radsi nez za ty tabule :D ale co hlavne ze uz nebude solitare :D

      Vymazat
    2. Dárky, dárky, dárky, žádná škatule :D. Co jsem tak koukala na obrázky z filmu, je tam Kráska (našla jsem zhruba 3 její outfity), potom je tam nějaká víla, ještě nějaká fiflena, ale má boží šaty a pár panáků v krajkách (ovšem mužského pohlaví) + bych to viděla na pozadí a něco málo do apartmánu (soudím dle hrníčku na promo obrázku). Zkrátka by se z toho dalo vytěžit víc, než jeden outfit do krabice. Musí to být DÁRKY !!! :D

      Vymazat
  6. já to vidím na kostku, 3x3 bylo na silvestra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drž palce, ať jsou to dárky ;). Kostku nechci! :D

      Vymazat
  7. Budou dárky.. kuk do arény (+- 10)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, už je tady máme se vší parádou :D. Trošku mě překvapil ten čas spuštění akce, že by nějaká novinka?

      Vymazat
  8. Holky budou dárky věřte mi 3x3 bylo na silvestra,teleport na vánoce,ostrovy nedávno,tetris ted + solitárie a co si pamatuju dárky byly naposledy začátkem listopadu ale ještě je tu ve hře kostka no tak byla někdy v létě nebo nějak tak :-/ Ale zas tu naštěstí moc nedávají tak uvidíme :-) Taky bych brala dárky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvé přání bylo vyslyšeno :D. Máme tady DÁRKY, tak šup šup do arény a pořádně jim to tam nandej ;) :D

      Vymazat
  9. https://static-ladypopular.com/ladypopular/v3/img/model/dress/dress-832-b3-c3.png
    https://static-ladypopular.com/ladypopular/v3/img/model/dress/dress-832-b3-c8.png
    https://static-ladypopular.com/ladypopular/v3/img/model/dress/dress-832-b3-c16.png
    https://static-ladypopular.com/ladypopular/v3/img/model/dress/dress-832-b3-c34.png
    https://static-ladypopular.com/ladypopular/v3/img/model/dress/dress-832-b3-c69.png

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ale vše už mám, jen to teď zpracovávám, abych to dala nějak dohromady ;)

      Vymazat
    2. Já ti to sem házele dřív, než jsi to měla, ale to jsem pochopitelně nevěděla, že už je dávno máš vyhledané, jen je dáváš dokupy :D Já ti chtěla jen pomoct, ale jsem v tom hledání pomalá. Třeba koníka jsem vůbec netušila, jak mám najít :D

      Vymazat
  10. já to říkala hned na začátku tak príma :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď válcuju supermodelky, dávají hodně srdíček ;).

      Vymazat
    2. jj taky vyzívám jen modelíny už mám na malý :-D to jde za 2 hodiny :-D

      Vymazat
  11. Tak se muzem radovat,mame darky :)akorat se divim ze nam to hodily uz pred polednem,ale aspon sem vyuzila plny areny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem se divila že tak brzy :-) no čím dřív tím líp :-D

      Vymazat
    2. Taky jsem na to koukala, jen doufám, že se to nestane pravidlem, ta jedna hodina mi vyhovovala daleko víc. Dopoledne většinou nejsem doma nebo vařím, tak by to pro mě bylo komplikovanější :(

      Vymazat
  12. ježiš ten kůn je boží toho chciiiii ale při mé smůle budu ráda aspon za jedny šaty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten koník se tentokrát fakt povedl, je to mazel ;) ♥

      Vymazat
  13. https://static-ladypopular.com/ladypopular/v3/img/apartment/wallpaper/wallpaper-126-25.png
    https://static-ladypopular.com/ladypopular/v3/img/apartment/floor/floor-110-25.png

    OdpovědětVymazat
  14. No, stojím o outfit z jedničky, z dvojky jsou super ty černé šaty, ty bych brala všemi deseti ♥ Zbytek oblečení je rovněž hezký, pěkně a myslím že i protentokrát kvalitně překreslený, ale už to pro mě není taková pecka ;) Účes se mi líbí ten s těmi dlouhými vlásky, ten je opravdu krásný, ten druhý je spíš taková vypelichaná smotanina čehosi ... :D Ovšem co mě hodně dostalo a na 100% chci je nábytek s pozadím - pohádkový motiv, díky nevděčným typům akce, kde byl, ještě nemám! Takže to je naprostá TOPOVKA. Jinak akce jako celek hodnotím jako povedenou, zlepšilo mi to náladu po tom zpackaném tetrisu i opakované staropředražené akci a opět mi to dalo chuť jít na LP a pořádně si zahrát :)
    Ps : Na koníka jsem zvědavá, opět jsem žádného nedostala, ale upřímně, postavu Emmy bych brala spíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koník se vážně vyvedl, je mnohem lepší, než ten z akce Popelka. Bude v šatníku mezi doplňky, jen doufám, že mi z některého dárku vypadne. Nějak poslední dobou nemám štěstí. Jinak akci hodnotím jako takový lepší průměr. Neurazí, nenadchne, když jsem viděla obrázky z filmu, všimla jsem si i dalších postav ženského pohlaví a měly fakt luxusní šaty. Nechápu, proč se z toho nesnažili vytěžit maximum a zpracovali jen tyto 4 outfity. :( Ale na druhou stranu, mohlo být i hůř, buďme vděčné i za tohle ;) :D

      Vymazat
    2. Taky bych brala to oblečení kapku honosnější, nemusí se nám v šatníku pořád válet jen obnošené staré hadříky uklízeček .. :D

      Vymazat
    3. Přesně to jsem měla na mysli :D

      Vymazat
    4. :D :D :D njn, tak to vypadá, když zabrousím ke hře ´o módě´...

      Vymazat
  15. Tohle je super akce!!Vždy keď mám energiju miniem si ju.Už mám 29.darčekou,toto je asi najlepšia akcia.:)Mně sa páči najviac oblek č.1 tie šaty.=) Chci ti šaty.=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dárky jsou vždycky super, dostaneš spoustu věciček i bez použití diamantů, jen mít trošku toho štěstí ;). Mně se zase moc líbí outfit č.2 a pro koníka bych vraždila :D. Hezký den ♥

      Vymazat
  16. Aj ten koník je dobrý.(; Ja chcem ten najväčší darek tak si šetrim.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus se pořádně posilnit (nasaď bonusy na vše) a skoč na supermodelky. Padá z nich spousta srdíček. Já jen za včerejšech vytřískala tak 70 srdíček. Chce to ale opravdu hodně nabonusovat ladynku ;).

      Vymazat
    2. Dneska jsěm minula všechni bunusy.): Ale zas som som si nakúpila.:) a ja som mala za včerajšok 31 srdíček a teda 49.;) zo supermodelie zatiaľ vždy 5.srdíček.;)

      Vymazat
    3. SUPER !!! ;), jen tak dál. Teď den počkej a vyzývej normální lady. Na modelky choď každý druhý den, aby se ti vynuloval jejich level a měla si opět šanci jich co nejvíc porazit :) ♥

      Vymazat
  17. Odpovědi
    1. https://static-ladypopular.com/ladypopular/v3/img/model/accessories/accessories-428-c1-l1.png
      https://static-ladypopular.com/ladypopular/v3/img/model/accessories/accessories-428-c1-l2.png

      Have a nice day ;)

      Vymazat
  18. Ja chci ty cerny saty ze dvojky pokud mozno i s konikem, ten kratkej uces, a ruzi do apartmanu. Co se zbytku tyce nemusim mit,za uklizecku opet nehodlam jit a zameckejch pokoju uz mam do bytu nekolik :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme stejný vkus, koukám :D. Beru přesně to samé co ty ;)

      Vymazat
  19. http://lady-blogueira.blogspot.com/2017/02/novo-evento-presentes-de-sao-valentim.html

    OdpovědětVymazat