čtvrtek 9. února 2017

Fashion Week - New York


"Škatule, škatule, co se v tobě ukrývá?".... "Velký kulový, lásko, pokud teda nejsi majitelem diamantových dolů". Nevím jak to máte vy, ale přesně tohle vystihuje můj případ :))). Tudíž s účesem se už předem loučím (ono teda ani není moc o co stát). Jdem na to kouknout...


Jako vždy tu máme jeden outfit a mírně komplikovaný způsob jak se k němu dostat (aneb proč to neudělat složitě, když to jde lehce). Nejdřív na vás musí ze škatule vyskočit dostatečné množství "fotoaparátů", které následně směníte za "fotografie" (ty na vás můžou vyskočit kdekoliv ve hře - rada, klikejte pořád na profil a ty mrchy se ukážou) a teprve ty můžete směnit za kus ouftifu. Ze zkušenosti vím, že se dostanu k náušnicím, max k té šňůře na krk (dál už se nedostanu, tak si ji rovnou můžu i hodit :))). 



Tady už zkompletovaný celý outfit z nové kolekce jaro 2017 módního domu Roberto Cavalli. Já osobně mám hippie styl moc ráda a jednotlivým kouskům bych se vůbec nebránila. Když to ale vidím takhle všechno do kupy, tak to je fakt velkej cirkus i na mě (postrach všech epileptiků). Účes se mi nelíbí, brala bych dlouhé rozpuštěné vlasy a na krk kuří nožku....peace holky ;)



K druhému outfitu je cesta poměrně snazší, ten na vás jednoduše vyskočí ze škatule rovnou. Na rozdíl od prvního je v těchto šesti barvách. Šaty se mi líbí moc, hlavně v černé barvě, zbytek už nestojí za řeč, tudíž ani nebudu komentovat.


Předlohou jsou tyto šaty z jarní kolekce módního návrháře Michaela Costella. Ač je to šílený kýč, brala bych ten pugét do hlavy, pro podobné šílenosti  mám zkrátka slabost. Škoda jen, že nám naši kreativci nevidí do těch našich hlaviček, to by tahle hra vypadala úplně jinak. Tento módní týden je, alespoň pro mě, míň než průměrný a pevně doufám, že nás v tom dalším čeká něco mnohem lepšího.



HODNĚ ŠTĚSTÍ ♥


18 komentářů:

  1. A teď,ďalší super akce!!;) Teším se na Paríž,škoda že je posledná.:( obleky jsom krásny!!❤:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě ten New York docela zklamal, líbí se mi akorát šaty z krabice, ty jsou super. Jinak taky sázím na Paříž, tak doufám, že nás nezklame ;).

      Vymazat
    2. Dúfam i já,že nás Paris nesklame!!;)

      Vymazat
  2. Bože můj, tak ten první outfit mi nestojí ani za řeč, jeden kousek větší kýč než druhý, naštěstí mi zatím vypadly z krabičky ty krásné fialové šaty, které alespoň mně osobně přijdou nejlepší. Doplňky k nim opět na mě až moc velká divočina, postrádající smysl i vkus ... celkově je akce opravdu horší průměr, doufám, že s postupem událostí to bude lepší ;)
    PS : Dárky mě neuvěřitelně zklamaly, z pěti velkých jen 1 účes, tapeta do apartmánku a nějaký nábytek, jinak samé oblečení pro uklízečku klidně i ve třech barevných kombinacích :( jediné, co mě oslovilo byla růže a společně s ní i nějaké boty, včetně tmavě kožených a žlutých střevíčků, kterer vezmu na milost ... A navíc, žádný koník!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šaty ti upřímně závidím, snad mi aspoň jedny taky vyskočí. Jinak jak jsem psala, bída a pevně doufám, že nás v příštích týdnech čeká něco lepšího. O dárcích mi ani nemluv, kromě jednoho účesu jsem v nich měla úplný, ale úplný prd. A to jsem měla 4 velké a 1 střední. Co jsem tak zaslechla, tak nejvíc měly holky v malých, tak to teď taky zkusím ... a co bys řekla, taky žádnej koník !!! :( :D

      Vymazat
    2. Tak vidím, že velké se tentokrát opravdu neosvědčily ... teď taky pojedu čistě malé, za dnešek jsem si už jeden koupila, ale nic v něm nebylo :(

      Vymazat
    3. Tak vidím, že velké se tentokrát opravdu neosvědčily ... teď taky pojedu čistě malé, za dnešek jsem si už jeden koupila, ale nic v něm nebylo :(

      Vymazat
    4. Taky jsem šla do malého a mám podlahu, fáááákt super :( :D

      Vymazat
    5. Ni vidíš, tu bych zrovna potřebovala k tapetě :)))

      Vymazat
    6. :D :D :D Věř mi, že kdyby to šlo, tak ti ji z fleku pošlu :D

      Vymazat
  3. Tak tyhle fashion weeks jsou mega zklamani, jediny v co budu trochu doufat jsou ty saty, ale bez doplnku prosim :D hrozny zajimalo by me kdo to daval dohromady protoze dle meho se to k sobe absolutne nehodi :D a outfitu za fotaky radsi mlcim, v zadnym jazyce nejspis neexistuje popis neceho tak otresnyho :D jinak co se tyce darku tak taky zklamani, chytla sem akorat oba ucesy, jedny saty co sem chtela ale v jinej barve a zbytek tragedie, zase zasterky do sbirky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli tě to potěší, já nemám ani tu zástěru :( :D, jen jeden účes se mi poštěstil a ve víc už snad ani nedoufám. Jinak co se týdnů módy týče, tak s tebou plně souhlasím. První týden se vůbec nepovedl, tak snad ty další budou lepší ;).

      Vymazat
  4. Jéj, to snad není možné. Dneska ráno jsem dostala už druhé šaty opět ve fialové barvě :D Někdo mě má rád :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nee, omyl, jsou hnědé :D :D mě ty barvy v těch čtverečcích, když to vyhraješ, hrozně matou XD

      Vymazat
    2. Neprovokuj, neprovokuj, já tu moji škatuli asi rozšlapu :( :D

      Vymazat
  5. Maren Morris wore Michael Costello at the 2017 Grammys.

    OdpovědětVymazat
  6. Isi, velmi pozdě xD ti chci říct, že já mám tu kabelku ještě v tyrkysové :D taková tmavší ale teda vůbec netuším číslo :D

    OdpovědětVymazat