čtvrtek 23. února 2017

Fashion Week - Milán





Outfit č.1 - s i bez náušnic a kabátu



Outfit č. 2 - vyskakuje ze škatule



... a jeho pět barevných provedení





13 komentářů:

  1. jsem v naprostém úžasu, že tentokrát bude ze škatule skákat to hezčí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo jo, ale nejsou to šaty, je to sukně a halenka, takže pro některé (viz já) bude nejspíš problém to zkompletovat, aby nám to ladilo :D

      Vymazat
  2. Toto je mi nelíbí. >:( A ani ty vlasy mi nepřijdou extra. No ale co.. Každopádně bych tohle spíš víc viděla na Ásii než Itálii. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já velké naděje vkládala do Paříže, ale pomalu se smiřuji s tím, že to bude podobnej cirkus jako tohle :( Když jsem hledala předlohy k modelům, viděla jsem spoustu úžasných, nádherných modelů, které se na letošních týdnech módy předvedly. Nechápu, proč nám v šatníku skončí ta největší mega hrůza, která se z toho dala vybrat.

      Vymazat
  3. Chtěla jsem napsat, že jsem zklamaná, ale když se to tak vezme, nejsem. Jsem ráda, že se mi to nelíbí, protože kdyby se mi to líbilo, dala bych za to spoustu diamantů :D
    Škoda toho účesu, ten bych asi někdy i nosila, ale za takovou cenu, jakou bych musela vynaložit, mi ani omylem nestojí. Takže jsem vlastně přímo nadšená! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super přístup, tak to já tedy nadšením také přímo překypuji :D :D :D

      Vymazat
  4. No za me je to o neco lepsi nez predchozi 2 tydny, ale i tak je to na me porad moc velka divocina, libi se mi celkem ta sukne co vyskozi z krabice (pokud teda vyskoci samotna), a docela se mi libi i doplnky za fotaky, ale celkovy outfit bych nenosila ani kdyby mi za to platili :D aspon usetrim dia :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O malinko lepší to je, to uznávám, ale na zadek mě to teda neposadilo. Zázrak se bohužel nekonal a i tento třetí týden módy stojí za starý bačkory. Ještě nám zbývá ta Paříž, tak uvidíme ;)

      Vymazat
  5. Tak tohle je pro mě zatím asi úplně největší zklamání. Výjimečně se mi líbí více věcí za foťáky, protože ta krabice je jeden velkej kýč zabarvenej do dalších pěti ještě ošklivějších variací ... děs, běz, už mám top a vypadá to snad ještě hůř než na předloze, nemluvě o tom zbytku :( šperky u prvního outfitu použitelné jsou, naopak boty, punčochy i šaty mi přijdou opět lehce mimo mísu. Jediné, co se vážně povedlo je kabátek s účesem, který je pro mě ale tentokrát naprosto bombový! Mít ho v teleportu, hneď po něm jdu, něco takového tu ještě nebylo ❤ bohužel, k tomu se stoprocentně nedostanu ... zkrátka a dobře, doufám, že nám nadělí později nějakou míň kýčovitou a přeplácanou akci, tyhle fashion weeks se totiž krutě nepovedly :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou, Fashion Weeks jsou velkým zklamáním i pro mě a předpokládám, že i poslední týden v Paříži se ponese v tomto "cirkusovém" duchu. Už jsem se s tím tak nějak smířila a pokud bych se mýlila (kéž bych se mýlila), bylo by to opravdu milým překvapením na závěr. Netroufám si v to už ale ani doufat. Snad nám to příští akce vynahradí ;)

      Vymazat
  6. Is it a dress or a blouse and skirt?

    OdpovědětVymazat