pondělí 9. května 2016

Země divů




A zase ten SOLITAIR, je to snad ta nejvíc nenažraná akce, co může být. Mé smaragdové konto doznalo po smršti nové Jarní kolekce značné újmy a sakra si rozmyslím, jestli jen tak za něco pustím chlup. Jdem kouknout, jestli to vůbec stojí za to...

Bylo jen otázkou času, kdy na nás vyrukují s Alenkou, no a máme ji tu! Předlohou je pokračování pohádkového filmu Alenka v říši divů: Za zrcadlem. To jsem na ty divy fakt zvědavá.

BALÍČEK č. 1

V prvním balíčku máme možnost posbírat jeden z outfitů hlavní hrdinky Alenky. Tohle se mi vcelku líbí, dokonce si troufám říct, že se překreslení povedlo víc než předloha, ale každý kousek sám o sobě je nepoužitelný (v poslední době mi tu nějak dochází představivost). Postrádám smysl prádelové šňůry v pase a "smuteční" pásky na ruce - jsou mi na prd (ale možná jen můj vnitřní problém).



Hlavní odměnou je bílý králíček. Já tady těm živejm rekvizitám moc neholduju (nehledě na to, že se z toho na každým kroku sypou bobky - možná nám do té druhé mohli dát pytlík na exkrementy), ale dobře, přiznávám, králík v ruce nám tu opravdu chyběl a Alenka ho taky má.
BALÍČEK č. 2

V druhém balíčku najdeme kostým Srdcové královny Iracebeth, kterou ve filmu ztvárnila herečka Helena Bonham Carter. Outfit je opravdu věrně překreslen, nejvíc se mi líbí zpracování sukně, ta se povedla. Co k tomu víc říct - boty jsou super, korunka je taky dobrá (můžem si hrát na princezny), jinak je použitelnost takřka nulová. Když jsem si kostým zkusila, vyšel mi z toho tenhle hermafroditní kříženec travestity s mimem.



Hlavní odměnou za zkompletování balíčku č. 2 je mnohem slušivější verze účesu Srdcové královny. Byly jsme ušetřeny "sexy" vysokého čela tak populárního v alžbětinské době.


BALÍČEK č. 3

A máme tu balíček číslo 3 a pěknou hromadu haraburdí. Snaha se cení, ale k čemu nám to sakra bude, nevím jak vám, ale mně už ten kumbál praská ve švech. No nic, houbičky můžeme vyhulit a pak už nám to bude jedno.



Tak takhle psychedelicky by potom mohl vypadat náš nový pokoj v apartmánu. Jsou tu použity všechny dostupné komponenty, ale záleží jen na vaší fantazii a míře požitých omamných látek. Jaký si to uděláš, takový to máš...


A tohle už je předloha, kterou naši kreativci použili.


Hlavní odměnou je tohle "kde nic, tu  nic" pozadí na profil (nejspíš došly houbičky, rauš odezněl a nastupuje absťák a depka - ne že bych s tím měla nějaké větší zkušenosti).



BALÍČEK č. 4

A zase ta Alenka, tentokrát její obrněná verze a nutno dodat, že velmi slušivá. Krásně nakresleno a i přes značně nepoddajný materiál (doufám že je to nerez) vše působí velmi žensky. Líbí se mi to.



Hlavní odměnou je opět účes, tentokrát Alenčin. Z toho teda moc odvařená nejsem, podobných už mám v salónu krásy víc, ale buďme rády za ty dary, mohl nám taky přibýt další králík, tentokrát jeho tmavé vydání (viz obrázek níž). Na druhou stranu taková králičí kabelka... :)))



BALÍČEK č. 5

No a poslední balíček, kde na nás čeká outfit Bílé královny Mirany. Mirana je mladší sestrou Srdcové královny Iracebeth a ve filmu ji hraje známá herečka Anne Hathaway. Obsah tohoto balíčku mě osobně velmi zklamal. Šaty se mi vůbec nelíbí, stejně tak i ten zbytek. Ona je Mirana taková bledule nedomrlá, ale to vybarvení kolem očí, které nám sem dodali, je spíš jak po bližším a ne zcela přátelském setkání s Mikem Tysonem (musím překontrolovat uši).



Hlavní odměnou opět účes a uznávám, že tenhle se povedl.

Žádné komentáře:

Okomentovat