čtvrtek 19. května 2016

Plesové dárky



Holky jde se plesat !!! Máme tu naši oblíbenou dárkovou akci, při které nikdo nepřijde zkrátka. Stačí jen nasbírat dostatečné množství balonků (ty jednoduše vymlátíte ze soupeřek při soubojích v aréně), které směníte za dárky a pak už jen čekat do 27.5., kdy je konečně budeme moci otevřít. Ale stejně jako má mince dvě strany, má je i tato oblíbená akce. Sice nikdo neodejde s prázdnou, ale taky není možnost ovlivnit to, co na vás z dárku vyskočí. Jak se ale říká "darovanému koni na zuby nekoukej" ( jestli nedostanu minimálně 2 účesy, tak si to někdo pěkně vyžere!)

Jako vždy můžete vybírat ze tří velikostí dárků. Co se víc vyplatí se nedá moc objektivně posoudit. Není pravidlem, že čím větší dárek koupíte, tím lepší věci v něm najdete (je pouze vyšší šance tam ty lepší věci najít), ale účes nebo auto můžete najít i v malém dárku (postřeh z vlastní zkušenosti). Tak a teď jdem kouknout, co nás v dárcích čeká a že je na co se těšit...

...když to shrnu, jedná se celkem o 6 šatů, každé v různých barevných provedeních + doplňky, 4 účesy a 1 auto, které nám přidá 70% ke kráse (bacha holky, tahle plechárna z nás udělá "Femme fatale").

ŠATY č. 1




ŠATY č. 2




ŠATY č. 3





ŠATY č. 4





ŠATY č. 5




ŠATY č. 6




AUTÍČKO




6 komentářů:

  1. No doprdele! Vážně mi přijde že na hodně dobré akce dávají tyhle blbé dárky. Většina šatů skvělá a budu hrozně naštvaná, protože je nebudu mít ve víc barvách. A účesy jsou teda mazácké!! Bávo mě až tak nebere. :D
    Těším se na tvůj komentář později. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě štve, že se nedá nijak ovlivnit, co na tebe z té škatule vyskočí a s mým štěstím toho moc nebude :D Navíc ty balónky přibývají moc pomalu, aspoň teda mně :( Komentáře se budu snažit dopsat co nejdřív, ale nějak nestíhám, tak jak bude chvilka ;)

      Vymazat
    2. Ále tak třeba vyhrajem hodně.. bonusů, energií,... :D Já teď jledám modelíny a z 36 pokusů jsem našla tak 6? o.O To je strašný, určitě to taky přenastavili. :D

      Vymazat
    3. Jo, tak o bonusy a energie hádám nouzi mít nebudu :D, taky jsem se pustila do těch supermodelek, ale že by z nich něco padalo, tak to se říct nedá. Vždycky dostanu jeden a zbytek do těch pěti mi asi sežerou, mrchy jedny :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jo jo, šaty i účesy se móóóc povedly. Snad ulovíme něco pořádnýho ;)

      Vymazat