úterý 4. července 2017

Retro letní výlet


TELEPORT je tady !!!

1. Vzhled 40. let...




2. Vzhled 50. let...




3. Vzhled 60. let...




4. Vzhled 70. let...



5. Vzhled 80. let...




6. Pokoj 70. let...


Tapeta + Podlaha...



Pozadí na profil...


HODNĚ ŠTĚSTÍ ♥



25 komentářů:

  1. Aj tak.. ty účesy se, podle mně, moc nepovedly... Líbí se mi ten druhý .. předposlední ála kokršpaněl mě děsí... Určitě už vymysleli i lepší věci na hlavu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí ten první a druhý, zbytek bych taky oželela ;)

      Vymazat
  2. 80. účes a 70. účes ani moc ne, ostatní super, snad nejvíc ten 50 letý účes :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..možná by šel kokršpaněl zachránit kloboukem :D

      Vymazat
    2. kloboukem pro kokry ? :-) já bych klobouk viděla spíš na ten z 50. No uvidíme... až to budou mít lady na hlavičkách :-)

      Vymazat
    3. Ten kokr je fakt příšernej, holky mám dojem, že tohle by zachránil jen holicí strojek a vzít ty chemlonový uši hned u hlavy :D

      Vymazat
    4. Jo a bacha na otevřenej oheň, vypadá to, že kokříkovi by nejspíš stačila jen jiskřička. No ale tady už se stejně nic moc zkazit nedá. :D :D :D

      Vymazat
  3. Nice clothes-ugly hairstyle
    Beautiful hairstyle-ugly clothes...

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky tak vám nějak nevím jak to celé zhodnotit :-/ Na to jak jsme se na teleport dlouho čekali,tak když jsem to uviděla tak to nebylo takové to wauu :-( Jako není to nejhorší ale určitě to není to nejlepší hrozně se mi líbí účes 3 ale furt nějak přemýšlím jestli se mi chce prokousávat těmi hadrami :-/ Z destinace pokoj se mi líbí tapeta bazénu a podlaha pro ty jdu protože z lonska a celkově bazén ještě nemám ale ostatní si asi mohou nechat ...Nevím no přijde mi že došlo na mé slova,že nejlepší nápady vyplácali do akcí typu tabule 3x3 a ostrovy a předražených kolekcí apod a teleport nic moc ale myslím že své příznivce si určitě najde a přeji všem hodně štěstí ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty hadry jsou prostě příšerný !!! Dle mého soudu, po tom, co se holky naučily věci v teleportu hledat i bez použití dia, pro ně přestal být tento typ akce dostatečně výdělečný. Úplně vyřadit ho nemůžou, to by proti sobě poštvaly většinu našeho malého LP světa, protože je to jedna z nejoblíbenějších akcí (jestli ne úplně nejoblíbenější) a když už ho teda musí dát, věci zkrátka jen tak odfláknou, aby se neřeklo a raději čas investují do kreslení nějaké jiné akce, při které si bez dia ani neškrtnem. Tak to vidím já, s teleportem to tu jde od desíti k pěti :(

      Vymazat
  6. Ja sem teda zklamana, tak dlouho cekat na teleport a takovou hruzu vyfasnout. Ty ucesy jsou strasny, obleceni mozna nektere kousky pujdou zkombiovat, ale celkove me tohle retro vubec nebere, asi si zatim posbiram nabytek a pak uvidim jestli se vrhnu aspon nekam sbirat bodiky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky si myslím že léto je super téma na to aby mohly vymyslet něco atraktivnějšího :-( Tohle mě taky moc nezaujalo to už lepší byla ta letní kolekce tedy ty účesy půl na půl ty culíčky z 3 jsou originální pro ty asi pujdu ale to oblečení z 3 aspon pro mne moc nepoužitelné :-/

      Vymazat
    2. Holky, neklesejte na mysli, ještě nás čeká letní kolekce a možná už zítra ;). Jsou tam super háčkované hadříky. Jinak já se chystám do padesátek pro účes, ten se mi vážně líbí a asi i do těch 40. Víc toho nejspíš nestihnu, příští týden jedeme na chatu :)

      Vymazat
    3. Jenže to je právě ono Isabellko hezké věci nacpou do kolekcí kde když už to za něco stojí tak je to za dia nebo příšerně předražené a v teleportu taková totální veteš jinak ten první se mi moc nelíbí ale to už je vážně o vkusu vlnek apod drdolů mám spousty ale culíky mi chybí tak pro ně asi vyrazím :-)

      Vymazat
    4. V tom máš úplnou pravdu :(

      Vymazat
  7. Tentokrát jsem rozhodnutá ponechat rozhodnutí o diamantovém sponzoringu osudu. Teď jsem totiž totálně bez dia. A to doslova. Navíc se mi tentokrát nějak nedaří prolomit tu smůlu, že vždycky kliknu na políčko, které je obklopené otazníkama kolem dokola, takže denně se mi podaří získat maximálně tři věci.
    Čili pokud se do konce teleportu objeví HH, budu uvažovat o některých kouscích. Ty vlasy se mi sice na první pohled zdají nic moc, ale vím, že už jsem si to o vlasech říkala mockrát a pak jsem je na někom viděla a nadávala jsem si, že jsem po nich neskočila taky, když to ještě šlo.
    No a pokud se HH neobjeví, dia si nekoupím a tím pádem nebudu mít nic, kromě nábytku :)
    Osude, rozhodni za mě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak HH zatím nikde, nicméně nábytek mám komplet, čili jsem už druhý den v padesátkách. Kvůli zmrzlině. Protože ani vlasy, ani oblečení mě nenadchlo v žádné zóně, tak jsem šla po doplňcích :)
      Jinak je to tentokrát fakt o ničem. Vlasy ze 40. mám - nebo hodně podobné - měla je královna Alžběta, nebo taková nějaká podobná akce. Vlasy z 50. - o ničem, 60. - o ničem, 70. - koncentrovaný hnus, 80. - ty ujdou a asi po 50. půjdu právě tam.
      Oblečení ani z jedné doby není můj styl. Čili už se dost těším na nějakou další akci. Třeba ty barevné kostičky, tam se toho dá taky dost vyhrát :)

      Vymazat
    2. Oblečení stojí za prd, o tom žádná, s vlasy jsem na štíru, líbí se mi ty ze 40. a 50. let. Za mě taky nakonec rozhodl osud, teprve včera jsme se vrátili z dovolené bez signálu, tudíž mám jeden účes (alá 50. léta), který jsem stihla vyklikat před odjezdem a tak tak jsem stihnula pozadí na profil (klikala jsem každý večer přes mobil, když jsme seděli v hospůdce s wifi připojením :D. Jak si dopadla ty?

      Vymazat
  8. Bylo celkm těžké rozhodnout se, kam nakonec půjdu a v jakém pořadí, ale nakonec jsem se rozhodla pro nejjrozumější variantu :) Padesátky jako první, pak čtyřicítky a na zbylé cca 3 dny půjdu sbírat nábytek ;)) Toho nemám nikdy dost, doufat můžu v tapetu i podlaha + aspoň nějaký gaučík a ten parádní lustr :P :**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D neplánovala jsem sem psát, jenom jsem to tak prolítla, ale dostalo mě, že jsem se rozhodla stejně, akorát jsem prolustrovala napřed čtyřicítky kvůli mé úchylce na šátky do vlasů, teď padesátky a pak rozkliknu nábytek :D a taky se mi to zdá jako nejrozumnější varianta, vzhedem k tomu co tam je :)

      Vymazat
    2. :D :D :D tak to jsem ráda, že nejsem jediná, kdo se tímhle směrem vydal :) jj, v té první destinaci se mi taky děsně líbí ty šátky, padesátky za mě šly první spíše kvůli velké početnosti předmětů, abych to 100% stihla.
      Mám stejný názor, asi je to nejlepší varianta, jelikož tentokrát se nám tvůrci co se týče teleportu fakt nepřetrhli ...

      Vymazat
    3. Holky, jestli vás to uklidní, je nás tu víc :D. Taky jsem si vyzobala padesátkový účes a potom vlítla do nábytku. Víc jsem toho z teleportu nestihla, teprve včera večer jsme se vrátili z dovolené a tak rychle doháním všechny resty v akcích co tu mám :D Krásný den ♥

      Vymazat