úterý 4. července 2017

Plážová kolekce


Je tu zbrusu nová plážová kolekce, holky ;)







16 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Tyhle jsou ale fakt luxusní, každý model je v cca 6ti barvách ;)

      Vymazat
  2. Plavky jsem za celé ty roky co ladynku hraji měla na sobě asi 2x ale tyhle kousky jsou opravdu nádherné, možná najdou využití pod nějaké průhledné oblečení jako spodní prádlo :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Libi se mi ty hackovane saty,jinak plavek mam ze by je ladyna nespotrebovala ani kdyby se dosmrti valela na plazi :D chybi mi v kolekci nejake plazove botky, mozna tasky, doplnky, uvitala bych i nejake blbinky jako nanuky, a nejake plazove rekvizity, pride mi to takove chude dat jenom plavky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se divila a popravdě mě to i trošku mrzí, že do kolekce nedali aspoň nějaký žabky. Asi chtěli zachovat čistě jen koncept háčkované módy a jelikož do nabídky značky Poppy nepatří boty, tak je jednoduše vynechali. :(

      Vymazat
  4. No, vzhledem k tomu, že je to 'reklamní akce', tak bych nedostatek položek v kolekci tentokrát přetrpěla :) líbí se mi jednodílné plavky i pruhovaný vršek (oboje za dia samozřejmě), ale k zahození není rozhodně ani háčkované trojbarevné triko nebo šaty. Plavky takovej normál, byly tu i hezčí, ale je fajn, že budeme mít v šatníku zase něco trochu jiného ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně moje slova ;). Já mám pro tenhle háčkovanej boho styl zkrátka slabost. Celej večer jsem se tu probírala návodama na háčkování a na chatě asi zkusím něco umotat, snad si háčkem nevypíchnu oko :D :D :D

      Vymazat
  5. Ako mohli tam dať žabky alebo tie nanuky :( ale inak pekná akcia no :( tie vŕšky sú super k sukni alebo kratasom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vršky jsou super, hned jsem je prubla a ke kraťasům bomba ;)

      Vymazat
  6. Teda dámy, já vaše nadšení trošku zkalím, můžu? :D
    Háčkovýný plavky? What the Hell? To jako fakt někdo v reálu nosí? :D
    Já jsem teda ráda, že to našlo svého kupce, ale já prostě na tu krajku nikdy nebyla :D Vždyť je to samá ďoura!!!
    Ale co te nanuků nebo žabek týče, chápu, že do reklamní akce na plavky POPPy nedali nic, co tam nepatří. Vždyť plavky i s taškama a botama jsem nedávno měli v letní kolekci ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, háčkovaný plavky jsou asi to poslední, co si k vodě dokážu představit :D, ale jako vršek ke kraťasům nebo riflím si myslím že je super ;) Velmi mile mě překvapilo vcelku realistické zpracování těch "ďour" :D, respektive struktury háčkovaného vzoru. Čekala bych od toho daleko míň, ale překvapili :D

      Vymazat
  7. What is the next event?
    Quel est le prochain événement

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I'm sorry, but yesterday I came back from vacation. I've already added everything. Have a nice day ♥

      Vymazat