úterý 4. července 2017

Den Nezávislosti


9 komentářů:

  1. Opravdu nádherné oblečení, hrozně mě připomíná hru Bioshock infinite :) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi to moc líbí, obzvlášť ta sukně, tu bych brala ;)

      Vymazat
  2. Konecne neco nositelneho, hlavne to sacko a sukne potesi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, Isabella, jsem brazilské dáma a já mám blog na populární dívka, která ukazuje, že staré a nové události, které se ve hře, tak bych požádat o pomoc od vás výměnou za uspořádání svých webových stránek by vystavilo název svého blogu tak že ladys navštívit můj mohl jít do jeho příliš ... dívám respota ...

    OdpovědětVymazat
  4. Reklama Lipánek - holčina má šaty podobné sukni, sáčko a čelenku ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=n5trMVZaFns

    OdpovědětVymazat