středa 31. května 2017

Pyžamový večírek







Místnost č. 1


Místnost č. 2


Místnost č. 3


Místnost č. 4


+ PODLAHA do apartmánu...


Místnost č. 5


Místnost č. 6


+ TAPETA do apartmánu...



HODNĚ ŠTĚSTÍ ♥



16 komentářů:

  1. pekna událost, myslim že něco podobného tu eště nebylo, pro mě příjemná změna proti všem těm plesovým akcím z nedávné doby :D pyžámek mam málo, ale chce se mi brečet nad tipem akce, tohle by se krásně hodilo na teleport :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zase slabost spíš pro ty plesovky, to je holt ten můj princeznovskej syndrom :D. Tip akce je na prd, co si budem povídat. Na druhou stranu z toho padají smaragdy a o ty je teď u mě nouze ;).

      Vymazat
  2. No já jsem typem akce ani ne zklamaná ani nadšená zklamaná tím že budu ráda že se dostanu do druhé místnosti a nadšená že se zahojím trošinku na smaragdech :-D takže za sebe neutrál :-D Jinak věcičky se povedly to se musí nechat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se řadím k neutrálům a smaragdy "fak fak fak" nutně potřebuju :D :D :D

      Vymazat
  3. Nábytek teda fakt nádhera! A mikinky se mi taky líbí, jen nepůjdou moc využívat. ;) Ale jak psala ↑ konečně něco jiného než samé plesání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já bych plesala, až bych brečela, ale každej smaragd dobrej ;)

      Vymazat
  4. Můžu se jenom zeptat, jestli tu podlahu s tapetou dostanu normálně v truhle, nebo až po sesbírání všech kusů oblečení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podlaha s tapetou jsou v truhle ;) Za sesbírání komplet celé akce je ten plyšový jednorožec, či co to je za potvůrku :D

      Vymazat
  5. myslím, že v truhle. Ono jich je v té místnosti strašně moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, a nevíš, zda-li je v každé truhle něco či jsou tam jen smaragdy a dolary? Jako myslím že by tam byla jen tak, na zmatení ... to snad ale ne :D kdyby jsi věděla, v jaké truhle je tapeta či podlaha, pomohla by jsi mi velice XD

      Vymazat
    2. V každé truhle něco jen, neboj ;). Jinak nikdo přesně neví, kde co je, truhel je tam opravdu hodně, odpovědět ti může někdo, kdo už místnost vysbíral. Já to nevím :)

      Vymazat
    3. Ok, ale kdyby jste to někdo přeci jen zjistili, tak dejte kdyžtak vědět ;-)

      Vymazat
  6. taky se přifařím s otázkou, jak jsou ve druhé a třetí místnosti, ty osoby do apartmánu, ty jsou taky v jedné z truhel, nebo se dostanou za celou sezbíranou místnost?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou v truhlách, jinak za sesbírání komplet všech věcí v akci (všeho ze všech místností), získáš toho rohatýho plyšáka ;).

      Vymazat
  7. bola som v 2. miestnosti, tá osoba je v poslednej truhle :)

    OdpovědětVymazat