úterý 9. května 2017

Pirátské dobrodružství


Připravuje se...


1.




2.







3.






4.






5.



6.






7.



14 komentářů:

  1. Hrozně moc miluju Piráty z Karibiku, a tak jsem byla naprosto nadšená, když jsem přišla po náročném dnu domů a ono tohle! Bohužel, prvotní radost opadla vcelku brzy. Nejhezčí je podle mě 1. a poslední účes, jinak špatný není ani ten 3. Ostatní mě osobně neoslovily :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mně se líbí 2., 3. a 5. účes, uvidíme, kam se dohrabu :D

      Vymazat
  2. Asi jsem zklamaná z toho, že nám dali samé staré outfity, když se blíží nový díl, ale co už. Běžně to asi nevyužiju, krom nějakých vlasů, takže za mě - snaha se cení. :)
    Jo a pro chlapa vlasy nejsou, že ne? :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne ne, na snoubence se nám vyprdnuli, taky by to chtělo nějaký dredy, že? :D. Jinak já jsem celkem spokojená, ráda bych se nějakým způsobem dopídila až k té pětce, dál už bych nepotřebovala. Jen bych brala, kdyby do hlavních odměn zařadili i nějaké části obličeje, jak tenkrát u Zloby byly ty super rtíky. Trošku jsem v to při spuštění akce doufala, ale opět jen účesy :( :D.

      Vymazat
    2. Ano ty tvoje super rtíky, které ti tajně závidím. :( ♥ :D

      Vymazat
    3. Óóó děkuji ti vřele :D ♥ Pamatuju si, že tu Zlobu tenkrát spousta holek vzdala, protože prý rty vypadají jak kapří huba :D Mně naopak přišly docela použitelné (samozřejmě jsem nevěděla, jak na mně budou vypadat), tak jsem si pro ně docupitala (byla to fuška) a každou chvilku se mě teď někdo ptá, kde jsem k nim přišla :).

      Vymazat
  3. No ja malem vylitla z kuze radosti jak sem videla tu piratskou vlajku, po rozbaleni prisla studena sprcha. Tenhle tip akce je bud pro milionare oplyvajici diamantama nebo pro ty co nemaj ve dne v noci co delat, nechodi spat a kazde 3 hodiny klikaji. Pro obycejne smrtelniky jako sem ja plati, ze budou bouchat bublinky, kdyz se dohrabou k druhemu outfitu :D ale coz abych pravdu rekla,na to jak piraty miluju se mi vetsina elizabetinych satu nelibi, ty 5 jsou pekny ale o tech si necham zdat, jinak beru treba druhy uces, dredy este nevedu :D co se tyce snoubence tak mega zklamani, mohli mu udelat zvlast kolekci, oblek vypada na pirata moc ciste a uhlazene a ten klobouk je vylozene postizenej, nehlede ze bych treba brala jackovo uces :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, dredy ze dvojky jsou super, pro ty si jdu a moc ráda bych se nějakým způsobem doplahočila až k pětce, zda se to podaří, toť ve hvězdách :D. V noci kvůli tomu teda rozhodně vstávat nehodlám, ale jinak se dá celkem dobře hopsat přes mobil, to už jsem testovala při minulých superhrdinkách ;). Dredy pro chlapa by to chtělo jako sůl, taky jsem toho mínění, že když už Jack, tak se vším všudy. Bohužel se na něj nedostalo, asi jim došly chlupy, tak snad příště :D.

      Vymazat
    2. Pres mobil hraju porad,ale budicek si davat urcite nebudu :) chlapa je skoda no, jackovo vlasy bych vazne brala, ale bohuzel, asi si musel zase svazat nejaky morsky zelvy a na nas nezbylo :D

      Vymazat
  4. Teda já to tentokrát klikám jen ze setrvačnosti. Tenhle typ akce nemám ani ráda, ani nerada, jsou i mnohem horší pekla, na Piráty jsem koukala naposled, když byla čerstvá trojka, už ani ta nestála za nic, takže čtyřku jsem vynechala a na pětku se nechystám. Keiru mám ráda moc, ale má mnoho jiných hezčích rolí, ze kterých bych brala šaty - třeba Vévodkyně ;) Čili opět veliká VELIKÁ radost, že se mi akce vlastně moc nelíbí, protože aspoň neutratím dia.
    Co se vlasů týče, některé se mi líbí, ale za prvé, kdykoliv se mi nějaké vlasi tak moc líbí, že je "musím mít", vypadají pak na mě jak na blbečkovi. A za druhé, vlasů mám plný salón. Chtělo by to i další položky. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Suepr akcia:D konečne som prešla dva aufity:) vlasy chválimkrásne sú:D dpúfam sa dostanem k ej apson štvorke ked už tak 5:D škoda že snúbenca nemám:(inak jak sem nenuješ na LP Isabello?:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky sem neska dosla k tomu druhymu, dredy jsou nadherny tak sem spokojena, zkusim jeste dojet k tomu tretimu :D

      Vymazat
  6. Ahojky,
    jsem nadšená vlasy se mi opravdu líbí,ale ani šaty nejsou k zahození.
    Hrozně bych chtěla aby udělali nějakou akci z harry pottera (jsem fakt velký potterhead) :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na to bych nesazela, vetsinou delaj na aktualni filmy a serialy co zrovna vychazej :) a na podzim tu uz byla na fantasticky zvirata :D

      Vymazat