středa 3. května 2017

Hudební Ceny Lady




Tabulka č. 1




Tabulka č. 2



Tabulka č. 3




Tabulka č. 4




12 komentářů:

  1. Pekné je to:) vlasy si môžme v prvom vybrať aké chceme?:) či jak ?:D inak pekne,ale radsej by som brala teleport:D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to už hodně stará akce a jde to znát především na zpracování účesů, ale lepší než nic ;). Jinak vlasy z první tabulky jsou dvojbarevné. Když ten krátký účes získáš, budeš mít přístup ke všem 16 ti odstínům a každý má jinou kombinaci barev :).

      Vymazat
  2. je mi jasný že dál jak k prvnímu balíčku se jako vždy nedostanu, ale i tak sem docela spokojená, pokud ho dokončím, krátkých vlasů je ve hře sakra málo a tyhle se mi kupodivu celkem líbí (narozdíl třeba od těch co byli v akci pistolnice nebo scifi :D ) i šaty jsou celkem nositelné, narozdíl od toho péřového kostýmu z druhé tabule :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mohlo být i hůř, ale já už se těšila na teleport :( Jsem zvědavá, kdy ho opět zařadí do hry, dlouho nebyl a solitairu, karet i tabulí už mám plný zuby :D

      Vymazat
  3. Mam prvni outfit,a uz ted me nelakaji dalsi,ne ze by nebyli pekne.ALe ty jejich vlnite ucesy,neustale se opakujici,mam v ucesech dalsich 150 stejnych ,nebo tak podobnych ze snad ani nikdo nepozna ze to neni original od tehle akce :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ak sa mozem opytat ako sa volas na LP sk? Malinka Mišinka

      Vymazat
    2. Tak to jsme na tom stejně, jedná se o hodně starou akci a především na zpracování zmiňovaných účesů je to hodně znát (zvlášť ten poslední je fakt vymazlenej) :D. Snad nám to sem šoupli jen na překlenovací období a třeba mezitím chystají něco extra ;)

      Vymazat
    3. mě se taky líbí akorát ten první, ty vlnitý vlasy nepotřebuju mam milion stejnejch :D

      Vymazat
    4. Lucia Beruncikova jmenuji se Sayuri,na sk verzi

      Vymazat
  4. Poslední obleček je z videoklipu Come&Get it od Seleny Gomez

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, za každou informaci o možné předloze jsem vážně vděčná, šetří mi to práci s hledáním. Kdyby si dohledala něco dlašího, sem s tím ;) Díky ♥

      Vymazat
    2. První outfit a vlasy jsou z klipu Try od Pink :) a ten třetí byl na předávání nějakých hudebních cen nebo tak něco...to už si nevzpomenu :D

      Vymazat