úterý 11. dubna 2017

Velikonoční Módní Lov


Kostičky, kostičky, lóóóvte sé... a máme tu naše oblíbené kolo štěstí a s ním i novou Velikonoční akci. A všímavému jedinci jistě neuniklo, že jistou inspirací byla opět naše milá Alenka v říši divů se svým bílým ušákem... 


Velikonoční outfit...


Pozadí na profil...


Doplňky do apartmánu ...


Tapeta + podlaha...


HODNĚ ŠTĚSTÍ


28 komentářů:

  1. Ach jo, zase ty zvláštní asociace našich tvůrců...
    K Velikonocům patří králík, bílý králík je v Alence v říši divů, tak šup, spojíme Velikonoce s Alenkou.
    Já chápu, že hra je mezinárodní a že není snadné udělat tradiční Velikonoce, když každá země má jiné tradice, ale teda co je moc, to je moc.
    A navíc tyhle nevkusný vzory a barvy. Neladí to oku, milí kreslíři, je to takové střapaté a rozvrkočené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkrátila bych to,... je to "kýč jako prase", co si budem povídat :D :D :D Na druhou stranu můžeme být rády za Alenku v říši divů, kdyby zalovili v naší tvorbě, měly bychom tu teď třeba Boba a Bobka i s klóbrcem, nedej bože v tvorbě ruských soudruhů, tak to tu máme zajíce i s vlkem a s představivostí našich kreativců by nám ten vlk mohl skončit i v nějakých epesních gaťkách :D :D :D. "Ať žije Alenka" :D

      Vymazat
  2. Mně se to líbí, je to úlet:D Stejně jako Alenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj šálek kávy to tak úplně není, ale jsem nadšená z typu akce, hned na první pokus jsem dala kabátek s králíkem, jo, takže za mě taky SUPER ! :D

      Vymazat
  3. Missing handbags
    https://static-ladypopular.com/ladypopular/v3/img/model/bag/bag-446-c30.png

    OdpovědětVymazat
  4. Ano hlavne v pripade outfitu mam pocit ze lady priletela na velikonoce ze Zeme divu. Nicmene treba tapeta s podlahou je krasna tu bych vyuzila hned (akorat bych si tu terasku zaridila trochu vkusneji). Doplnky jsou na me trochu moc pestrobarevne, ale treba ty casti s motivem sachovnice by se dali sem tam vyuzit. Co je plus je typ udalosti, tyhle kola se skladanim ctvrecku mam.moc rada, vetsinou se mi celkem vede, takze nemusim vytasit milion dia abych aspon neco ziskala :D nicmene asi jako u vsech letosnich udalosti budu sbirat co se da hlavne kuli bodum do popky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z typu akce jsem taky nadšená, včera kabátek s králíkem a dnes oba takřka nepoužitelné stolky :D Ale držím se starého dobrého "co je doma, to se počítá" a jak si správně nadnesla, jsou to další nepostradatelné bodíky k popce ;)

      Vymazat
    2. Ja vcera dve zidle a dneska kohouta a hlavne tapetu, este podlahu a sem spokojena :D

      Vymazat
    3. Jáááá chcíííííí taky TAPETU !!!! :( :D

      Vymazat
    4. Mám podlahu ale taputu takě chciiii!

      Vymazat
    5. Ja zacinam propadat zoufalosti, jak sem si hned na zacatku vytocila tapetu, tak podlahu ne a ne trefit,jestli to nedam zejtra tak mam v inventari dalsi nepouzitelnou tapetu :D

      Vymazat
    6. HURÁÁÁ, tak tapeta je konečně doma, až dnes. Podlahu jsem taky ještě netrefila, ale ničemu nepropadej, zkusila jsem k tomu fouknout dřevěnou podlahu a kdyby bylo nejhůř, taky to půjde ;) :D

      Vymazat
  5. velikonočný nadílka prišla.:D Tohle je dobrý.:) už ted jsem vyhrala tu sukínku tie silónky a tú mašly.:D je to piekný no jednu kolečko zatočiť každý den?:( nevymysleli to nejako:( jak je to dobrý chvhílim vás a vašu kreativitu len škola že to nieje ako módne ceny :D že nejaké tri srdíčka a ked si vyplitmame naskočia :D ale čo chvílim vás pozadí sa m nejvíce páčii :D a toho zaja chci,oki?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další pokusy by bodly, ale přijde mi, že je tentokrát mnohem lehčí ceny vyhrát, nechci to zakřiknout, takže hned ťukám (ťuk ťuk ťuk) :D. Zajíc je součástí kabátku a držím palce, ať ho vyhraješ. Tapetu i podlahu bych taky brala, to se opravdu povedlo, tak snad se mi poštěstí.

      Vymazat
  6. Ovšem ta tapeta s podlouhou je luxusní. :O Ostatní nic moč, hlavně ten králík - docela divně nakreslený. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tapeta s podlahou je bomba, teď si to jen vytočit. Koho tady mám uplatit? :D

      Vymazat
  7. Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, který shromažďuje veškeré informace? A protože nebyl vyhrál připojit panenku šaty ??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I´m search, search and search. I don´t know, what exactly interests you?

      Vymazat
  8. S krabicí mě celkem naštvali, kdyby vyměnili odměny z krabice a z tohoto tetrisu, líbilo by se mi to mnohem více. Ale co neděláme, však oni vědí, že tady na to nikdo dia vyčerpávat nebude, když může mít hlavní odměnu i při 100% úspěšnosti ...
    Jinak oblečení je většinou nepoužitelné, jediné co je takové ještě decentní a dalo by se to uplatnit i v normálních civilních outfitech jsou ty botky s mašličkou a kabelka s králíčkem, jenž oboje mám ❤ Pak taky veselý velikonoční klobouk není k zahození ani čistě černý korzet, které se mi dnes také podařilo získat, ale jinak je to poměrně bída. Krapatá sukně, nevkusné punčochy (které už bohužel leží v koutě mé šatní skříně) ani špatně překreslený mě neuchvátily.
    Nábytek je stejnej bordel jako to ostatní, za pěkné kousky považuju šachovnicovou konvičku s tulipány a trochu obcézní stolek, víceméně vše s tímto dvoubarevným potiskem, jinak zbytek mi bohužel nestojí ani za pohled :(
    A to nejlepší z celé události nakonec .......... Podlaha a tapeta! Tak toto se ovšem povedlo, bez všech těch cinkrlátek vypadá teráska dokonce vkusně i moderně, takže budu nesmírně ráda za jejich vytočení ❤❤❤
    Kdyby to někoho zajímalo, mám již 6 předmětů, z čehož 2 destinace udělané a jednu se třemi předměty otevřenou. Naneštěstí pro mě jsem zatím nenarazila na žádný nábytek ... A nebo naštěstí? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amen. Opět trefné, celé je to zkrátka takový cirkusový kýč a víc nemám co dodat, vystihla si to přesně. Co se mi opravdu líbí, tak tapeta s podlahou a tapetu už mááám ♥ :D

      Vymazat
    2. Já mám bohužel jenom podlahu. Holt smůla, no :( :/

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  9. Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak v apartmánu na zahradě si změnit z normálního pozadí na to co jsem vyhrála ve velikonočním módním lovu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, na zahradě to bohužel nejde, je to tapeta a ne výhled, tudíž ho lze aplikovat bohužel pouze v obyčejných místnostech .

      Vymazat
    2. Aha, děkuji za odpověď

      Vymazat
    3. Taky moc děkuji Irmo, že si se odpovědi ujala, nějak nestíhám ;) ♥

      Vymazat
    4. Jj, však v pohodě, ráda pomůžu, když si vím rady;) :)

      Vymazat