úterý 4. dubna 2017

Květinová zahrada



A zase ta ŠKATULE...



Pozadí na profil...



KRABICE...


Outfit č. 1

Outfit č. 2

Outfit č. 3

Doplňky do apartmánu...


Tapeta + podlaha...



HODNĚ ŠTĚSTÍ

17 komentářů:

  1. Luxusní událost, škoda jen, že je to krabice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje slova, těšila jsem se, že už dlouho nebyl teleport a ona zase škatule :( :D

      Vymazat
    2. Též už jsem si držela palce na Teleport, na tenhle druh akce mi přijde takové množství hezkého oblečení i věcí do apartmánu až zbytečné :(

      Vymazat
    3. Taky mi to přijde jako řádné mrhání a už vidím, že nám potom teleport pěkně odfláknou :D

      Vymazat
  2. Muze mi to tu nekdo trochu osvetlit? Vidim tam jedny saty, ale kde mam ziskat ty zbyle 3? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já myslím, že to ostatní bude vyskakovat ze škatule. Neměla jsem zatím čas, ale zkusím to dát nějak dohromady ;)

      Vymazat
    2. Aha tak to je dost zklamani, vetsinou nedam dohromady ze skatule ani jeden outfit, natoz hned 3 a este doplnky do bytu (ktere se mi opravdu moc libi), saty jsou taky moc pekne, ale na takove mnozstvi veci vybrali spatnou udalost, v tomhle pripade bych byla radsi i za solitare :D

      Vymazat
    3. Že? Zlatej solitaire, pořád na něj nadáváme a teď bychom ho braly všema deseti :D

      Vymazat
    4. Toto je od nich vážně sviňárna, budu ráda za pár cetek do apartmánu nebo nějaké šaty, nedělám si ani iluze o dobrou odměnu ...

      Vymazat
  3. Teda, já z toho oblečení nejsem zase tak nadšená. Jako jo, je pěkný, ale vždycky mě naštve, že to má jen jednu barvu (ovšem kdyby to bylo černé - nic neříkám :D ). Nábytek se mi líbí hodně, i když je moc růžový. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně tentokrát překreslení přijde hrozně kýčovité, zvlášť ty růžové šaty. Chápu, že věrně nakreslit strukturu některých materiálů musí být fuška, ale než tohle, to se na to raději vyprdnout a najít něco schůdnějšího.

      Vymazat
  4. Tak já jsem tentokrát ráda, že to je, jak to je :D Snažím se šetřit smaráče, dia i čas, čili jsem ráda, když se mi akce ani moc nelíbí - jako tahle. Zuhair Murad se tentokrát nijak nepředvedl, od Elie Saab se mi líbí akorát ta kabelka, kterou jsem čistě náhodou právě dostala, šaty Dolce & Gabbana bych teda unosila, ale ty doplňky na mě vyskočit nemusí, a ten Krikor Jabotian (pro mě naprosto neznámé jméno, snad jsem ho správně opsala) je teda naprosto ohavně překreslený. Je to růžové, čili pro mě velké mínus a ještě k tomu se to od originálu už snad nemůže víc lišit.
    Pokud jde o apartmán, tak body popky se vždycky hodí, ale taky je to na mě příliš růžové :D
    Ale jak říkám, aspoň neutratím :D Díky, tvůrci, že myslíte i na nás škudlilky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trefné, přesné, vyčerpávající, líp bych to nenapsala. Ve všech bodech obžaloby s tebou plně souhlasím :D. Od Krikora tu už někde v nějaké akci na 100% něco bylo, ale nechce se mi to hledat, ovšem to co s těma jeho šatama provedli naši milí kreslíři, tak za to bych sekala prstíčky, aby už na tu myš (popř. pero) nemohli hrábnout :D.

      Vymazat
    2. Mě by docela zajímalo, jestli na tohle překreslování šatů od známých návrhářů musí mít naši kreslíři nějaké povolení. Ale spíš se obávám, že chudáci návrháři vůbec netuší, že nějaká LPMA existuje. A možná je to tak pro ně lepší.
      Jak pro ty, kterým ty šaty takhle zoufale zprzní, tak i pro ty (a bylo už pár takových), jejichž šaty vypadají namalované daleko lépe, než v reálu :D
      Každopádně, kdybych já byla Krikor a viděla tohle, asi bych se na zákon o autorských právech šla podívat pod lupou...

      Vymazat
  5. Musím oéponovat, krabice tentokrát super, oblečení bez jiných barev, takže co kus, to netřeba hledat ještě aby další v barvě.. navíc do toho nábytek :) Teleport je příliš náročný, ten nemusím, ikdyž lze získat snadno hodně věcí, ale ten osmihodinový čas.. doufám, že nebude v létě, ten je tak na zimu a nic moc počasí
    Nejvíc se mi líbí ten outfit zlatofialovozelený za nasbírání kytek váz.. ale to klikání po jedné váze a jedné kytce je už fakt úlet :D a ty giga rozpláclý krátký růžový šaty, co to? ještě když ve srovnání s inspirací přílohy :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že teleport je opravdu časově náročná záležitost, ale já už dávno upustila od taktiky důsledného plenění všech dostupných oblastí (jó to byly začátky a nadšení pro hru) :D. Teď si hned na začátku vyberu dvě, tři místnosti, kde se mi věci a hlavní odměna líbí nejvíc, na ty se zaměřím a klikám dle časových možností ;). Když do konce události zvládnu dvě, tak dobrý, když tři, super. S krabicí mám trošku problém, protože nijak neovlivním, co na mě zrovna vyskočí a většinou moc štěstí nemám. Je ale jedině správné, že každá preferujeme jiný typ akce, tím pádem je tu pro každého něco a všechny si přijdeme na své ;)

      Vymazat