čtvrtek 6. dubna 2017

Král Jara


8 komentářů:

  1. Neměl to být spíš král Jára? Nevo Lávra??? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elyn! Ty můro! Já se nemůžu smát, mám namožená žebra! :D:D

      Vymazat
    2. :D Tak král Jára bylo první co jsem přečetla, když událost spustili :D

      Vymazat
  2. taky vám to příde pro normálního chlapa nepoužitelný? :D nevim jestli přestávam rozumět modě, ale z původní euforie, že se objevila zase po jakej době kolekce pro chlapa, přišla po rozkliknutí studená sprcha, vypadam, že sem snad zasnoubená s nějakym přiteplenym maníkem? :D jako sorry, ale kytkový vzory, růžová barva, trika odhalující půl břicha??? Ne díky, já chci pořádnýho chlapa :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že náš velmi přiteplený rodinný přítel se obléká mbohem, mbohem vkusněji :D hlavně ta deko-košile a bačkory k toumu, to je peklo! A všechno k pupíku, s tímhle by mě chlap hnal, jak to není na zadek, tak to letí na hadry :D

      Vymazat
    2. Taky mi přijde, že všichni čtyřprocentní museli zajásat. Mě dostala ta kostkovaná zástěra a mikča nad pupík, něco z toho asi zkusím na manžela, když je to tak IN :D :D :D. Jéžiš, ten by mě hnal...

      Vymazat
  3. No, aspoň bude mít co oblíct, až bude malovat byt...ty kalhoty už takhle používal, ne? A sluchátka proti rámusu, až bude sekat sekačkou zahradu nebo půjde na střelnici...ty si i půjčím. Ale jestli se do toho obleče normálně, tak ho vymetu koštětem, to není ani na karneval;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já myslím, že ani na to malování by to neoblík :D Škoda, že tady taky nejezdí nějakej LP sběr textilu, hned bych jim to nachystala před šatník do igelitek. :D Jediný použitelný mi tam přijdou ty hodinky. Teda my jsme ale můry nevděčný, děvčata :D :D :D

      Vymazat