pátek 10. června 2016

Letní kolekce







Halenka + sukně + boty


Halenka + sukně + boty


Kalhoty + halenka + bílé tričko + boty



Pózy + šaty +doplňky



Tričko + batoh



Toť je vše, no nic moc velkýho to teda není, na léto jsem čekala podstatně větší nášup sandálů, hadříků a plážových doplňků. Tak snad to je jen na rozjezd a časem přijde něco víc !? Nebo taky ne....

No a tady už, pro lepší představu, 8 outfitů, které se z kolekce podařilo sestavit...




6 komentářů:

  1. No, není to toho moc, to je pravda, nějaké kousky jsou dokonce i super, ale v ble-e barvách. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky z toho nejsem teda vůbec odvařená, čekala jsem něco většího. Vypadá to ale, že si na nějaké šaty nechali ve hře místo, a tak by z toho ještě něco mohlo kápnout. Doufejme, že brzo ;)

      Vymazat
  2. Něco je pěkné,samozřejmě se mi líbí to za dia :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom stejně Blani, za ty ceny si to můžou strčit do špic :D Počkáme si na něco lepšího ;) Kdo si počká....

      Vymazat
  3. Hele Is, mě tak nanadlo, jak jsou ty gatě s kufrem. Nezapomněli dokreslit pas kalhot? Protože takhle nízký kalhoty jsem teda fakt ještě neviděla to už snad ani nejsou bokovky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu :D, s tričkem je to ok, ale nesmíš v tom chodit naostro. Kreativci nám přitvrdili, koukám :D :D :D.

      Vymazat