pondělí 27. června 2016

Letní teleport





A máme tu dlouho očekávaný a všemi milovaný TELEPORT. Nebudu se tu dlouze rozkecávat, kdo je tu nováčkem a nezná tento typ akce, ať koukne do záložek v pravém panelu, kde najde stručný návod pod originálním názvem "TELEPORT"(to by asi nikoho nenapadlo :)). No a jdem se na to podívat...

1. LETNÍ PRÁZDNINY

V první destinaci se nám ukrývá tento letní komplet. Líbí se mi odrbané kraťasy a přehoz, zbytek nestojí ani za řeč. Kýčovité pantofle, klobouk a halenka je nápadně podobná té z loňské letní akce. Hlavní odměnou za sesbírání všech položek je "mrkající oko" (nebo do něj spíš vletěl nějakej bordel, v tom případě by od věci nebyly ani oční kapky).



Posbírat můžete tyto 4 barevné kombinace outfitu + jedny erární kaťata, k těm nám nějak nevyšlo to ostatní (pro případ, že si stříknete do textilu, nejspíš s tím má některý z kreativců své vlastní zkušenosti).




2. LETNÍ DEN

Tak tohle je hodně velká letnička (tipuju to na kompletní absenci spodního prádla). Šaty jsou ok, svěží rozevlátý modýlek, na můj vkus je tam moc těch bižu blbovin (raději v tom nelezte do vody, mohly byste jít rychle ke dnu) a henová tetovačka je naprostá zbytečnost (místo ní bych brala spíš sandály). Bomba je účes jako hlavní odměna v této destinaci, tak pro ten si jdu.


Čeká na nás těchto 5 barevných kombinací. Barevné kovy nemám ráda, budu třídit, bohatě stačí stříbro a zlato, zbytek letí do kontejneru.



3. LETNÍ BARVY

Tady se mi moc líbí klobouk, dál boty a šperky. Vršek a ty nasrávačky si mohli nechat od cesty. Hlavní odměnou jsou tu tyrkysové šaty s pózou a ty se mi nelíbí vůbec. Což o to, šaty bych brala, ale co ty nohy? Tato póza nikomu moc parády nenadělá.


A tady už 4 barevné kombinace tohoto outfitu. Sem bych si skočila akorát pro ten klobouk.




4. LETNÍ VÁNEK

Další outfit a další kraťasy (z loňska jich mám pěknou zásobu), tyto nejsou nic moc extra, zato boho halena je opravdu super, přesně můj šálek čaje. Líbí se mi i šperky a boty taky ujdou. Hlavní odměnou jsou tu ústa s vyplazenou špičkou jazyka (nejspíš to mělo být sexy, nechci se nikoho dotknout, ale mně to spíš přijde jako pokročilé stádium retardace).


Tady na nás nešetřili a vcelku použitelný outfit nám připravili v těchto šesti pastelových barvách.



5. LETNÍ MÓDA

No a konečně poslední destinace a něco málo do apartmánu. Pokud se chcete dopracovat až k plážovému pozadí na profil (hlavní odměna v této lokaci), musíte se prokousat tímhle gumovým nafukovacím cirkusem. Věřím, že své příznivce si to najde (hlavně v případě mladších ročníků), ovšem na můj vkus je tu moc růžového ptactva o ostatní víceméně nepoužitelné veteši nemluvě.



Líbí se mi bazén, ale ten už z loňska tuším taky nějaký mám (kumbál mi do teď smrdí chlórem).



Podlaha + tapeta do apartmánu taky nejsou k zahození (další z mála použitelných věcí)


Pozadí na profil je povedené a ten šutr v popředí je připravený na pózu v tyrkysových šatech ze 3. lokace.



HODNĚ ŠTĚSTÍ ♥


3 komentáře:

  1. Tak z tohodle jsem snad ještě víc zklamaná než z trůnů. Věci které se mi opravdu líbí bych spočítala na jedné ruce. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to zklamalo, spousta věcí mi přijde z loňské letní akce, jen je trošku upravili. Jdu si pro účes a potom odjíždíme na chatu ;)

      Vymazat
    2. Žejo! Já si říkala že mi to je nějaké povědomé!
      Ale co se dá čekat, už neví co by vymysleli tak nám radši dají scify a fantasy protože tam je pořád co překreslovat. :/

      Vymazat