sobota 4. června 2016

Než jsme se potkali



Nová akce je tu a z "tabulí" teda vůbec radost nemám. Takže kdo se bude chtít někam dostat, vytáhnout peněženky a nakoupit pořádnou zásobu dia, protože pokud člověk není minimálně Sibyla, tak se bez nich moc daleko nedostane.

Jako předloha tentokrát posloužila filmová novinka "Než jsem tě poznala", kde si hlavní roli střihla herečka Emilia Clarke, známá především jako Daenerys Targaryen z oblíbeného seriálu Hra o trůny. No a jdem kouknout na hadříky...




TABULKA č. 1

V první tabulce na nás čeká tento námořnický outfit. Líbí se mi tričko (proužky já můžu) a šátek taky není úplně k zahození. Ten zbytek by z fleku letěl do frcu. Hlavní odměnou ve všech tabulkách je účes, v tomto případě ležérní a praktický copánek (ráda nosím i v reálu), ten se mi líbí moc.


V reálu je outfit ještě větší hrůza, než v naší překreslené verzi. Tenhle kříženec sukně a kraťasů je opravdu ne příliš lichotivá záležitost. Herečka by se něčemu podobnému měla vyhýbat jako čert kříži (ona si chuděra asi moc nevybere co na ni natáhnou, zase to pro ni nejspíš byla vítaná změna po již zmiňovaném seriálu Hra o trůny).




TABULKA č. 2

No tak tenhle infantilní modýlek, je ještě horší, než ten první. Pan učitel v nedělní škole by z nás měl určitě radost. Hlavní odměnou opět krásný účes a tentokrát doplněn i o příčesek v podobě copánku.


Kostýmnímu návrháři nebo rejžovi musí Emilie Clarke pěkně ležet v žaludku, když na ni něco takového natáhnou. Film jsem neviděla, třeba je to vše záměrem (něco jako ošklivé kačátko!?). 



TABULKA č. 3

Tohle už fakt odmítám komentovat :))) Tady se mi nijak extra nelíbí ani ten účes. Co ale musím pochválit, je opravdu realistické překreslení sukně (doporučuji větší náhled), to ale nic nemění na faktu, že o tenhle extravagantní výstřelek prostě nestojím. Oprava, košile a boty se mi líbí, tyhle kousky bych využila.


A zase ta Emilia! Tenhle kříženec pionýra s vosou jí zatím asi sluší nejvíc, ještě bych k tomu přidala ten červený šátek z první tabulky, ať to stojí za to ;).

TABULKA č. 4

No a konečně něco, čím si trošku spravíme chuť (teda ty co se až sem dohrabou). Červené šaty z ústředního obrázku k filmu jsou doplněny vkusnými černými lodičkami a luxusní růžovou šálou. Není to bůhvíco, ale v tom cirkusu je to svěží vánek do našich šatníků. Hlavní odměna - nádherný účes (mám slabost pro všechny uzly, uzlíky, drdoly a drdůlky).



A taky něco, co sluší i herečce samotné, jen nám jaksi zapomněli přibalit tu malou červenou kabelčičku, kterou na obrázku svírá v packách (nemůžem mít všechno).


TABULKA č. 5

Dostáváme se k poslednímu outfitu, který na nás čeká (na mě ne) v páté finální tabulce. Šaty ani boty se mi nelíbí. Naopak doplňky jsou super, zvlášť ta blbost do vlasů, tu bych brala hned. No a to nejlepší nakonec, opravdu skvostný účes,... tak a pohádky je konec, zavřít oči a spát, o účesu si můžu nechat zdát.



Slááááva, druhý outfit, který si může Emilia vzít i mezi lidi. 




HODNĚ ŠTĚSTÍ !!!

A tady ještě oficiální soundtrack k filmu od mé oblíbené kapely Imagine Dragons...

9 komentářů:

  1. Hlavní hrdinka je opravdu za takové ošklivé káčátko, ono stačí kouknout na trailer a hned je to jasné. :) A ty čmeláčí ponožky...je to nejoblíbenější věc, kterou měla, když byla malá a hlavní hrdina ji je daruje. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za malý náhled do děje Zuzi ;), jak už jsem psala, film jsem zatím neviděla a mé hodnocení je pouze na základě prvního vizuálního dojmu. Je mi ale jasný, že toho hastroše tam z ní nedělají jen tak nazdařbůh :D. Ještě jednou díky a hezký den.

      Vymazat
    2. Vůbec nemáš zač, mě se právě film hned po shédnutí traileru zalíbil a určo vyrazím do kina.

      Vymazat
    3. Potom dej určitě vědět, herečku mám ráda, tak to snad bude stát za to ;)

      Vymazat
  2. No, na té druhé mikče mi teda chybí pár puntíků a vlastně bych i brala igelitky s nákupem. Ani mě to moc nenadchlo, spíš mě naštvalo, že zase udělali jinou bílou barvu vlasů. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty igelitky mě taky napadly :D Barvy vlasů jsem zatím nestudovala, jsem konzerva a zůstávám většinou věrná své hnědé, ale na tu bílou musím teda kouknout :D

      Vymazat
  3. Ahoj Is,máš to pěkně zpracované. Mě se to oblečení teda nelíbí. To co bych chtěla je až někde vzadu v tabulkách. Kam se zase nedohrabu :( no jo,nemusím mít všechno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Blani, moc děkuji a souhlasím s tebou, taky se mi ty hadříky nelíbí. Brala bych všechny účesy, obzvlášť ten poslední, ale už jsem nad ním zlomila hůl a dia do toho cpát nehodlám. Navíc jsem teď bez pc, doufám, že po neděli už ho budu mít v cajku, něco tam odešlo a zatím není jistý v čem je problém. Teď občas nakouknu z noťasu, ale kluci mě vždycky za chvilku vykopnou :D

      Vymazat
  4. Ahoj Is,máš to pěkně zpracované. Mě se to oblečení teda nelíbí. To co bych chtěla je až někde vzadu v tabulkách. Kam se zase nedohrabu :( no jo,nemusím mít všechno :D

    OdpovědětVymazat