sobota 6. října 2018

Divoký Západ



Town Girl






Cattle Baroness






Saloon Singer






Ranch Owner






Ranger Woman






The Sherif








HODNĚ ŠTĚSTÍ ♥




15 komentářů:

  1. Tenhle teleport je velke zklamání, takové dobré téma a oni to takhle ochudí, zase žádný účes, kdyby nebyla ta místnost s koníkem, tak se snad ani neobtěžuji klikat :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, aspoň koník, jinak hrůza :(

      Vymazat
    2. Souhlasím s váma holky, teleport bez účesů je fakt na prd. Taky jsem u koníka a dál se mi snad ani nechce :D

      Vymazat
  2. Já jsem taky u koníka a přemýšlím kam dál, možná do Ranger woman, to by se dalo hezky zkombinovat s koníkem, protože lizt na koně v sukni.. To ti nahoře trochu nedomysleli :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já po koníkovi vlezla do zpěvačky, tam mě to tak nějak nejvíc upoutalo a místo sukně jsem sáhla do železných zásob v šatníku a vytáhla starý osvědčený rifle :D

      Vymazat
  3. Kdyby ten kůň byl alespoň jako mazlíček... Ne, oni nám ho zase jebnou do doplňků. -_- Akce se mi líbí, je to podle mě něco "nového", osobně využiji minimální počet kousků, ale hezké to je! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mazlíčka bych taky brala, přijde mi, že do těch doplňků poslední dobou jebou úplně všechno :D

      Vymazat
  4. Nechápu tu posedlost účesy, chrlili jich tolik, že už se kolikrát ani nedali rozlišit, protože došla inspirace. Kdysi například v házení kostkou býval účes jako odměna za sesbírání všeho ostatního. Teď je začli dávat do každé místnosti. V ostrovech bývaly třeba dva účesy, teď jsou kolikrát v každém ostrově až na jeden, kde je pozadí. Superhrdinky nemívaly účesy, teď ho má každá... Když se k tomu přidá, že těch akcí je v měsíci celkově mnohem víc než kdysi, tak prostě není v lidských silách vymýšlet furt nové a nové účesy. Já radši vezmu ty kabáty, než abych měla desátý skoro stejný účes.

    OdpovědětVymazat
  5. Což o to, ani mi tolik ne sejde na účesech, ale co je to fivokej západ beze zbraní? Notak, aspoň nějaký to laso. Nějakej revolver by taky neuškodil. Ale co se dá dělat no, stejně se mi to docela i líbí :)
    A ještě jednou ti děkuju za ty typy jak na teleport, co tu máš na blogu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač, Marti ;) Nějakej ten koltík, oštěp, světelnej mečík nebo příruční mačetu bych ti mohla zaslat ze svého šatníku. Tam už to vypadá jak ve zbrojnici. Lano si s dovolením ponechám, bude se hodit, až si to tady z toho všeho půjdu hodit :D

      Vymazat
    2. Jé, ty zbraně ti fakt závidim. Jedniný, co mám já jsou pistole (každá do jedna ruky, ale je to jen jeden kus doplňku, jestli mě chápeš :)) a pak asi dvě hole. Ocenila bych nějakej meč, sekeru, nebo pořádnej revolver (ano, to všechno jsem ve hře viděla), ale bohužel jsem zašla hrát až po tom, co tyhle akce proběhly :/
      No dobře no, lano ti nechám, ale žádný blbosti! Máme tě tady rádi❤

      Vymazat
  6. I really like the fiance's Sherif room. Finally a hat that properly cover his head without weird head parts popping from top or sides. Teleport is the best event type because it is not purely luck driven. The final item in each room isn't much, but at least some of the items can be used in other occasions. The Horse, well, is a stupid gimmick, I may try to get him if I'll finish Ranger.

    OdpovědětVymazat
  7. Your blog is unbelievably fantastic. This is very nice and informative blog. I like to sharing this content and thank you for sharing such a useful information. UAE national day 2018

    OdpovědětVymazat