pondělí 8. října 2018

Mobilní verze LP



Tak už v tom máme jasno. Zlatý outfit a účes jsou odměny za 7 dní hry přes novou mobilní aplikaci, každý den jedna odměna. Neočekávanému výskytu prvního z účesů v našich salonech krásy se mi zatím na kloub přijít nepodařilo...






44 komentářů:

  1. Where do you get the second hairstyle?

    OdpovědětVymazat
  2. I think this will be a fashion week

    OdpovědětVymazat
  3. The second one is absolutely beautiful!!!

    OdpovědětVymazat
  4. :-) Díky. Jsem zrovna koukala, co to tam mám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na to taky koukala a nevěřila vlastním očím :D

      Vymazat
  5. tie saty musim maaat ♥ dokonalost, s vlaskymi milo prekvapili ♥ :) som zvedava co bude s tymi druhymi vlasmi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle se povedlo, záleží na tom, co z toho vyleze :D

      Vymazat
  6. Probably (i dont know when XD) Today is Lady Popular Birthday....so i think this Will be gift for us....its my opinion

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, to je nádhera! Toho účesu bych si bez vás ani nevšimla, díky moc :D

    OdpovědětVymazat
  8. Wait,what?! TWO new hairstyles? Where is the second one?

    OdpovědětVymazat
  9. That second hairstyle and crown looks like from metgala an actress was wearing it

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sorry typo.i meant to say the hairstyle and crown an actress at metgala was wearing it

      Vymazat
    2. The second hairstyle and gold outfit is in the mobile app. You must 7 days playing and any day you get 1 piece of this outfit. ;)

      Vymazat
  10. Guess what? Yall get that for playing on your phone :(

    OdpovědětVymazat
  11. Achjo tohle je udělaný proti těm co hrajou přes duelovky.cz. Já se do apky nemůžu přihlásit :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom stejně, taky hraju přes duelovky. Psala jsem na podporu a prý máme mít trpělivost. Nevím jak ty, ale já teda moc trpělivá nejsem :D

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. To mi povídej. Dělají prý všechno pro to, aby i nám duelovkářkám zajistili přístup do mobilní aplikace. Jáááá chci ten úúúúúčeeeees :D

      Vymazat
  13. Upřímně jsem příjemně překvapená. Aplikace sice za mě trochu zmatek a spíš by mě zaujala, kdyby mi bylo osm, ale těch 7 dní bych to kvůli těm 20ti diamantům vydržet mohla, že? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vydrž, já můžu jen tiše závidět. Mám účet přes duelovky a přístup do appky nemám :( Jsem zvědavá, jestli to nakonec zprovozní i nám, prý pro to dělají vše. To si dovedu představit, namazat med kolem huby, naslibovat hory doly, jen aby nás sprostou lůzu umlčeli :D

      Vymazat
  14. Ahoj, z aplikace jsem dost zklamaná, jelikož patřím mezi ty, co jsou registrované přes duelovky.cz, takže se tam nemůžu přihlásit. No tak se asi můžu rozloučit s outfitem, účesem i diamanty... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic si z toho nedělej, jsem na tom stejně, už jsem to psala holkám výš v komentářích :D

      Vymazat
  15. Ajeto nefer vuci nam co nemame internet v mobilu uz zase neco co muzou jen nektery lidi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, teď bude spousta holek řvát, protože hrají přes duelovky nebo zkrátka nemají ten "správný" typ mobilu, který by podporoval instalaci aplikace a nakonec nám účes i outfit dají všem :D

      Vymazat
    2. isabelle aby si nebola prekvapena lebo ani veci co boli uplne na zaciatku lp uz nikdy nevratili hoc som mozno neni jedina co ju trha od zlosti

      Vymazat
  16. The App promotion bonuses Diamonds, Emeralds and Dollars are quite appealing. I usually play from the PC and use mobile web just if I'm away and participating in an event.

    The permissions the App require are too much. We does it need access to caller ID and dial? I don't have much room on my phone so after I'll try it for the 7 days I will probably remove it.

    This promotion will cause this App to be downloaded many times and even if players will remove it later the company will keep the download count, smart move.

    People on my club are saying the carnival games do work with the App, so finally i could be used in engagement party mission for all those that could not before.

    OdpovědětVymazat
  17. Tak jelikož jsem měla aplikaci nainstalovanou už dřív, jakožto vybraná testovací osoba, tak já jsem nadšená :D Dárek zadarmo :D

    OdpovědětVymazat
  18. Oba ucesy uz jsou ve hre a oba uzasne��

    OdpovědětVymazat
  19. První účes-aktualizovali tutoriál a všichni nový hráči ho získají při registraci a nás aby o účes nepřipravili tak nám ho dali jako dárek.

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Isabellko♥Já se musím teda připojit k diskuzi:DJá jsem se též těšila na šatičky i účes.Ten první mile překvapil,když se znenadání objevil v salonu.:)Pak teda přišlo jedno velké zklamání..když jsem zjistila,že dají konečně něco fakt echt a já to nebudu mít..Patřím taky k těm,kteří nemají správný "TYP" mobilu,takže mám smůlu....Nicméně co doteď nedokážu pochopit je to-že když všichni hrajeme stejnou hru,proč nemáme vše stejně...odpovědi podpory jsem se nedočkala..a musím říct,že tahle "akcička" je pro mě jedno velké rozčarování a nedává mi smysl,proč to nemáme všichni-byť bysme si to koupili třeba za dia?!Opravdu nechápu proč hráči stejné hry nemají stejně..?Je přeci jedno kde se kdo přihlásí..stejně víc jak polovina stejně z mobilu přejde na počítač..Je to docela smutné a troufám si říct,že pro hráče na počítači je to od vedení LP docela podpásovka..Co myslíš? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojki :) nevím jestli ti to pomůže, ale pokud vím tak existují programy, které ti dovolí používat mobilní aplikace na počítači. když zkusíš projet internet určitě nějaké najdeš :)

      Vymazat
  21. Ja zase od brezna hraji lp jen z mobilu. Odesel mi pocitac. Takze provme je appka zachrana na prevlekani. Par veci zjednodusuje, tak v tech ji vyuzivat, zbytek jedu postaru klasicky na strankach hry jen v ministurni verzi. Nikdy nebudou mit vsichni vsechno s touhle akci nas chteji naucit chodit do appky. Jednu dobu to tu bylo tezce o dia a treba deti si tim padem moc nezahralx a soude dle snizujiciho se poctu vyzev nutnych k porazeni kralovny areny hracu ubyvalo. Tak s tim konecne neco delaji a davaji nam dia kde jen to jde a ostrovy a 3x3 byly asi v ankete na facebooku nejvic nenavidene, tak je zlevnili...doufam, ze vam to duelovksrum zprovozni. Jinak si ale mizu taky ztezovat, ze to naopak na mobilu delalo vic chyb, ale kdyz ted nejsem ochotna onvestovat do notebooku, je to muj problem. Za toblp nemuze.

    OdpovědětVymazat
  22. With this PSC Math Suggestion one can practice math and can achieve a highest number in the exam. Just you need to do is, get the questions and practice them well in your home. You can take help of your elders or teachers.

    As per suggestion of other subject, in PSC Hindu Sikkha Suggestion we have included the all topics. We generally know that in maximum schools no Hindu Sikka Classes are held. So, they must need the suggestion.

    PSC Islam Suggestion is for those who are looking for Islam short suggestion for the exam. Anyway the PSC exam is going to be held on the right time and you need to study all the subject well.

    If you want to get PSC Science Suggestion of all no, then read this post from A to Z and follow them, memorize them. This suggestion contains short question suggestion, Fill in the gaps, Matching and Broad Question Suggestion.

    In this post you will get Bangladesh and global studies mark distribution and short suggestion for your PSC BGS Exam. This short suggestion made after researching the whole book and hundreds of question. Here we provided PSC Somaj Suggestion.

    Bangla is our mother language. So, Bangla is our native subject. If you look for PSC Bangla Suggestion for the PEC exam 2020, this post is for you. This PSC Bangla Suggestion is here of 100 marks with all the topics.

    If you follow this PSC English Suggestion I hope you will get A+ marks in the PEC English Exam. This is made by expert teachers and after analyzing hundreds of model question and board Question.

    OdpovědětVymazat